En första titt på Dukes multiplayer

Robot
En första titt på Dukes multiplayer

Calle har just lirat Duke Nukem Forever i London – här är hans första intryck.

#duke-nukem-forever, #duke-nukem-3d


Medlem
En första titt på Dukes multiplayer

Skönt med lite nostalgi. Lär nog inte lira så mkt MP dock. Får ju se, kanske skönt att gibba lite emellan åt.

Medlem

Hoppas på kampanj-coop


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Deathmatch? Han menar så klart Dukematch!

Medlem

Det bådar gott för Dukes kommande spel hittills. Men dom Har ju bara haft 14 år på sig, dock så har det berott mycket på byte av spelmotor och utgivare ju.

MFC
Medlem

I said... VAPORWARE....
I said... VAPORWARE....


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Ser fram emot lite klassiskt dödspangande online. Alltför många spel idag har levelsystem, vilket gör att man som nykomling blir totalt rövägd av en fullevlad fjortonåring med alla vapen- och rustningsuppgraderingar. Eller så suger jag bara. Oavsett, hail to the King!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av zyr0k:

Ser fram emot lite klassiskt dödspangande online. Alltför många spel idag har levelsystem, vilket gör att man som nykomling blir totalt rövägd av en fullevlad fjortonåring med alla vapen- och rustningsuppgraderingar. Eller så suger jag bara. Oavsett, hail to the King!

Bah, majoriteten som spelar online är så dåliga iaf så spelar ingen roll vilken level de är på!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av MFC:

I said... VAPORWARE....
I said... VAPORWARE....

Hur kan Duke Nukem Forever klassificeras som Vaporware längre, när det är rätt uppenbart att produkten existerar och kommar släppas inom en snar framtid?

Medlem

Come get some!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ursäkta men vad var syftet med denna artikel? Personligen så anser jag att det hade varit mer intressant att fråga om spelstil. Är det fast-paced a la UT? Hur är spelmekaniken? Vad finns det för vapen? Hur är känslan förutom balansen?

Detta kanske i och för sig kommer imorgon med "fullmatad förhandstitt" men då måste jag fortfarande fråga, varför skriva denna artikel? Not hating, undrar bara över syfte då jag själv anser att det likväl kunde väntat till imorgon.

Medlem

Duke har en pung, sätter världen i gung, mp e kung och din morsa luktar ljung! YO!

Medlem
Skrivet av delli:

Duke har en pung, sätter världen i gung, mp e kung och din morsa luktar ljung! YO!

En mycket vacker vers till Hertigen och samtidigt en komplimang till min mor. Bra jobbat!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Redaktör
Skrivet av Kneeeta:

Ursäkta men vad var syftet med denna artikel? Personligen så anser jag att det hade varit mer intressant att fråga om spelstil. Är det fast-paced a la UT? Hur är spelmekaniken? Vad finns det för vapen? Hur är känslan förutom balansen?

Detta kanske i och för sig kommer imorgon med "fullmatad förhandstitt" men då måste jag fortfarande fråga, varför skriva denna artikel? Not hating, undrar bara över syfte då jag själv anser att det likväl kunde väntat till imorgon.

Den har samma syfte som allt vi skriver: informera om spel. Duke är ju ett rätt speciellt spel, och det här är det första vi testar av multiplayer-delen. Vi tror det kan vara intressant för vissa läsare. Vill man ha mer får man ge sig till tåls till i morgon (vilket man hade fått göra också utan denna text).


signatur
Medlem

Tycker det ser ut som ni "informerar" om nyheten snarare
Annonspengarna säjer hej by the way.

Medlem
Skrivet av Mabec:

Tycker det ser ut som ni "informerar" om nyheten snarare
Annonspengarna säjer hej by the way.

Det är mycket sånt numera...

OT: Tagga inför 10 juni, fylla 21 och få duke nukem BoS på samma dag!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

feel the hype! Skönt inlägg, pre-pre förhandstitt!

Medlem

Detta kommer bli en flopp. Tror jag.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av V1per:
Skrivet av Mabec:

Tycker det ser ut som ni "informerar" om nyheten snarare
Annonspengarna säjer hej by the way.

Det är mycket sånt numera...

OT: Tagga inför 10 juni, fylla 21 och få duke nukem BoS på samma dag!

Klart nyheten har ett dubbelt syfte. Dels ger vi en snabb kommentar på hur det känns, på webben handlar det många gånger om att vara först, och dels ser vi till att ingen missar den stora förhandstitten idag. Vi har så himla mycket innehåll så att besökaren som inte är inne varje dag lätt kan missa något.

Utan att ens kommentera några foliehattstankar om annonspengar...


signatur
Medlem

Lika mycket som det kommer suga kommer det bli kul att lira som duke igen!

Medlem

Är det bekräftat att Duke Nukem Forever kommer att få modverktyg? Jag köpte spelet via steam för några dagar sedan, detta spelet har varit ett givet köp i över 10 år, inte för att jag någonsin trodde att jag skulle få spela det. Men nu, äntligen, så är det bara några veckor kvar! Woohoo!

Medlem

Singelplayer får det bli Duke is the King After all! Skulle vara fett kul om dom gjorde ett nytt Blood Spel ochså, men då ska det vara som första delen, 2 an var bara Crap Of Doom!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av V1per:
Skrivet av Mabec:

Tycker det ser ut som ni "informerar" om nyheten snarare
Annonspengarna säjer hej by the way.

Det är mycket sånt numera...

OT: Tagga inför 10 juni, fylla 21 och få duke nukem BoS på samma dag!

Klart nyheten har ett dubbelt syfte. Dels ger vi en snabb kommentar på hur det känns, på webben handlar det många gånger om att vara först, och dels ser vi till att ingen missar den stora förhandstitten idag. Vi har så himla mycket innehåll så att besökaren som inte är inne varje dag lätt kan missa något.

Utan att ens kommentera några foliehattstankar om annonspengar...

Njae, det var inte kommentaren om annonspengarna jag hade tänkt citera, mer det att det väldigt ofta har börjat komma "nyheter om nyheter som snart kommer"... Kanske bra för de mer sällan besökande användarna, men för oss stammisar blir det lite tråkigt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

HAIL TO THE KING!

1
Skriv svar