E3 topp 30 – Far Cry 3

Medlem

FarCry 3: Revenge of the outpost

Medlem

Far cry 2 var det sämsta spelet hittils, Multiplayermässigt. Detta uttalande kom djupt inifrån hjärtat.
Om 3an kan bli något bra kommer att märkas direkt. Ser jag för många likheter till 2an kommer jag aldrig mer få upp nyfikenhet till ubisoft..

Medlem

Säga vad man vill om Far Cry 2, men det tvingade i alla fall spelaren att anpassa sig efter spelet och inte tvärtom. När man väl kom in i att det bara var att köra rakt igenom guardposts och strunta i att dem, lärde sig använda rätt vapen för rätt uppgifter, samt hur man ska stealtha för att inte bli upptäckt så var det en fantastisk spelupplevelse i en fantastisk och oöverträffad spelvärld. Synd att alla missar och den trista handlingen förstörde helheten bara.

Medlem

Jag älskade Far Cry 2, ett av de bästa spelen jag kört tack vare stämningen, ljuden och de afrikanska dialekterna. Ok att de pratade jäkligt snabbt allihop, antar att utvecklaren inte ville att nån skulle bli uttråkad av dialogerna, men nu kändes det som samtliga druckit en kanna kaffe en kvart innan de var med i spelet

Jag kom på ganska snabbt att man kunde köra ut i wastelandet/ öknen och transportera sig där till olika platser i spelvärlden. Där ute fanns nästan ingen milis. De gånger man sedan åkte in på kartan blev biljakterna mer en skön pulshöjare, inte det bryt som de flesta spelare fick (jag inkluderad) ifall man rörde sig på vägarna hela tiden.

Medlem
Citat:

Har spelat COD MW2, COD BLOPS, Battlefield 2, Battlefield BC2, MAG Crysis 2 och Far Cry 2. Det tycker jag rätt så många, men om det vet några spm är bättre. Så Uppskattas det väldigt mycket:):):). Finns nämligen väldigt få FPS där MP:n är aktiv och är ett bra FPS:(.
Tack för svar på förhand.

Skulle vilja höra vad du tycker om dessa:
http://www.splashdamage.com/content/wolfenstein-enemy-territo...
och
http://www.truecombatelite.com/

Medlem

Blir ett köp!
har alltid tyckt om far cry spelen!

Medlem
Skrivet av huledule:

Blir ett köp!
har alltid tyckt om far cry spelen!

Och vad tycker du Far Cry och Far Cry 2 har gemensamt?
Du skojar nog?


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar