Stekhet Dark Souls-trailer i arkivet

Robot
Stekhet Dark Souls-trailer i arkivet

Senaste videoklippet visar upp gameplay från det übersvåra rollspelsäventyret.

#demons-souls, #dark-souls


Medlem
Stekhet Dark Souls-trailer i arkivet

Nice! Älskar DS

Medlem

Hoppas på smidigare multiplayer funktion, dock ett dag 1 köp oavsett ^^

Medlem

Gillar att de visar typ tio sätt man kan dö på


signatur

Imperator

Medlem

Någon som vet ett awesome hack n slash spel till datorn???:D

Medlem

Ett av årets mest solklara inköp!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Slänger dit den här då:
http://preparetodie.com

En teaser sida, har ett pussel som man får en kod av som de "rekommenderar" man sparar
Tog lite tid o lösa de.

Nja...okej då, lite självplågeri får det bli.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Kharif:

Slänger dit den här då:
http://preparetodie.com

En teaser sida, har ett pussel som man får en kod av som de "rekommenderar" man sparar
Tog lite tid o lösa de.

Låter intressant, men vart på sidan hittar man pusslet? Det går inget bra för mig just nu

Medlem

Varför släpps allt i oktober för känns det somO.o

Inaktiv
Skrivet av clumsyandshy:
Skrivet av Kharif:

Slänger dit den här då:
http://preparetodie.com

En teaser sida, har ett pussel som man får en kod av som de "rekommenderar" man sparar
Tog lite tid o lösa de.

Låter intressant, men vart på sidan hittar man pusslet? Det går inget bra för mig just nu

Vid "huvud" sidan ser du en svart riddare med runor till höger o vänster om han, efter ett tag börjar en blinka vilket är "början" på de.

Klarat de 2 gånger, är lite knepigt tycker jag

Medlem

Hoppas bara multiplayer servrarna i europa blir mer stabila denna gång

Medlem

Demon's Souls var på något konstigt sätt väldigt beroendeframkallande, jag hoppas detta blir det också, det ser maffigt ut,

Medlem

Blir nog första gången jag köper collectors edition av ett spel!

Medlem

uppföljare på bästa RPG på länge wooooho


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

kan inte sluta dregla över DS nyheter.

Inaktiv
Skrivet av Disasterpiece:

Hoppas bara multiplayer servrarna i europa blir mer stabila denna gång

Ps3 version av Dark Souls ska vara region fri, så du kan spela mot japaner, amerikaner ect

Medlem

Har läst lite om Demon's Souls (och Dark Souls) de senaste dagarna. Det här spelet får mig att vilja köpa en PS3...


signatur

Imperator

Medlem

Jag som inte ens har spelat första. Åh jag vill ju!

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Disasterpiece:

Hoppas bara multiplayer servrarna i europa blir mer stabila denna gång

Ps3 version av Dark Souls ska vara region fri, så du kan spela mot japaner, amerikaner ect

tror ej det stämmer. det var så i början med demons souls men när spelet släpptes i europa så fick varje region en egen "server" att spela på. japanerna sin, européerna sin osv.

Medlem
Skrivet av Peppeoll:
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Disasterpiece:

Hoppas bara multiplayer servrarna i europa blir mer stabila denna gång

Ps3 version av Dark Souls ska vara region fri, så du kan spela mot japaner, amerikaner ect

tror ej det stämmer. det var så i början med demons souls men när spelet släpptes i europa så fick varje region en egen "server" att spela på. japanerna sin, européerna sin osv.

Det har hela tiden varit olika servrar för de olika regionerna. Men med det sagt så är spelen fortfarande regionsfria vilket innebär att det inte finns något som hindrar dig från att tex importera från USA och på så vis kunna spela spelet på på amerikanska servrar.. varför man nu skulle vilja det.

Inaktiv
Skrivet av Kharif:
Skrivet av clumsyandshy:
Skrivet av Kharif:

Slänger dit den här då:
http://preparetodie.com

En teaser sida, har ett pussel som man får en kod av som de "rekommenderar" man sparar
Tog lite tid o lösa de.

Tackar och bockar. Får se om jag lyckas lösa det ikväll när mörkret lagt sig.
Låter intressant, men vart på sidan hittar man pusslet? Det går inget bra för mig just nu

Vid "huvud" sidan ser du en svart riddare med runor till höger o vänster om han, efter ett tag börjar en blinka vilket är "början" på de.

Klarat de 2 gånger, är lite knepigt tycker jag

Inaktiv
Skrivet av Zlampan:
Skrivet av Peppeoll:
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Disasterpiece:

Hoppas bara multiplayer servrarna i europa blir mer stabila denna gång

Ps3 version av Dark Souls ska vara region fri, så du kan spela mot japaner, amerikaner ect

tror ej det stämmer. det var så i början med demons souls men när spelet släpptes i europa så fick varje region en egen "server" att spela på. japanerna sin, européerna sin osv.

Det har hela tiden varit olika servrar för de olika regionerna. Men med det sagt så är spelen fortfarande regionsfria vilket innebär att det inte finns något som hindrar dig från att tex importera från USA och på så vis kunna spela spelet på på amerikanska servrar.. varför man nu skulle vilja det.

Jag kanske ordade de knäppt, det jag menar är att PS3 utgåvan av Dark Souls kommer inte ha regions servrar, de kommer vara en enda stor fet server som både amerikaner, europer och japaner spelar på tillsammans.

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Zlampan:
Skrivet av Peppeoll:
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Disasterpiece:

Hoppas bara multiplayer servrarna i europa blir mer stabila denna gång

Ps3 version av Dark Souls ska vara region fri, så du kan spela mot japaner, amerikaner ect

tror ej det stämmer. det var så i början med demons souls men när spelet släpptes i europa så fick varje region en egen "server" att spela på. japanerna sin, européerna sin osv.

Det har hela tiden varit olika servrar för de olika regionerna. Men med det sagt så är spelen fortfarande regionsfria vilket innebär att det inte finns något som hindrar dig från att tex importera från USA och på så vis kunna spela spelet på på amerikanska servrar.. varför man nu skulle vilja det.

Jag kanske ordade de knäppt, det jag menar är att PS3 utgåvan av Dark Souls kommer inte ha regions servrar, de kommer vara en enda stor fet server som både amerikaner, europer och japaner spelar på tillsammans.

Så pass, det vet jag ingenting om, min kommentar syftade till demons souls

Medlem
Skrivet av Posuic:

Varför släpps allt i oktober för känns det somO.o

Därför att... ingen aning!

Men du har rätt. Till om med en ny Cooking Mama släpps då...

1
Skriv svar