Spännande släpprulle på L.A. Noire

Robot
Spännande släpprulle på L.A. Noire

Om bara en vecka släpps L.A. Noire till butik nära dig. Rockstars deckaralster har äntrat vårt filmarkiv för att fira.

#rockstar-games, #team-bondi, #la-noire


Medlem
Spännande släpprulle på L.A. Noire

Har en känsla av att det här kommer att bli bra!

Medlem

Vad alla andra spel känns dåliga efter att jag har kollat på ett antal L.A. Noir trailers. Just på grund av L.A. Noirs ansikts uttryck.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

ohh vad bra ansiktena skulle kunna bli på en pc ... suck
Ska bli trevligt med en recension sen.

"Instant classic!" Ett givet köp i sommar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jepp... Den här ska bli intressant att köra igenom. Hoppas verkligen det här blir bra för jag inget emot en ny franchise, med R* stämpel på, som tar sig an den andra sidan om lagen också.

Medlem
Skrivet av Gottn:

Vad alla andra spel känns dåliga efter att jag har kollat på ett antal L.A. Noir trailers. Just på grund av L.A. Noirs ansikts uttryck.

Tycker tvärt om.
Ju mer jag ser av andra spel desto mer suckar jag åt LA Noir.
Tycker färgen på gubbarna/kläder hör hemma i ett barnspel och det jag sett (förutom ansikte saken) finns redan i Maffia 2.

Och Maffia 2 "känns" bara bättre på alla plan =/

Medlem
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Gottn:

Vad alla andra spel känns dåliga efter att jag har kollat på ett antal L.A. Noir trailers. Just på grund av L.A. Noirs ansikts uttryck.

Tycker tvärt om.
Ju mer jag ser av andra spel desto mer suckar jag åt LA Noir.
Tycker färgen på gubbarna/kläder hör hemma i ett barnspel och det jag sett (förutom ansikte saken) finns redan i Maffia 2.

Och Maffia 2 "känns" bara bättre på alla plan =/

L.A. Noire handlar ju om polisarbete, utredningar och förhör. Om du tycker det fanns i Mafia 2, då tror jag bestämt att vi inte spelat samma spel!


signatur

Imperator

Medlem

Mycket skjuta blir det ju

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Gottn:

Vad alla andra spel känns dåliga efter att jag har kollat på ett antal L.A. Noir trailers. Just på grund av L.A. Noirs ansikts uttryck.

Tycker tvärt om.
Ju mer jag ser av andra spel desto mer suckar jag åt LA Noir.
Tycker färgen på gubbarna/kläder hör hemma i ett barnspel och det jag sett (förutom ansikte saken) finns redan i Maffia 2.

Och Maffia 2 "känns" bara bättre på alla plan =/

L.A. Noire handlar ju om polisarbete, utredningar och förhör. Om du tycker det fanns i Mafia 2, då tror jag bestämt att vi inte spelat samma spel!

Sorry fokuserade mer på grafikmässigt då hela snut arbetet är hämtat från CSI.

Medlem

Hade det kommit till PC hade jag köpt det.

Medlem

Så värdelöst att de försöker göra ansiktuttrycken så realistiska som möjligt. Nu ser det ju bara ännu onaturligare ut.
Hellre Max Payne ansiktsuttrycken

Medlem
Skrivet av DAoG:

Så värdelöst att de försöker göra ansiktuttrycken så realistiska som möjligt. Nu ser det ju bara ännu onaturligare ut.
Hellre Max Payne ansiktsuttrycken

Jepp, fler pinnar i baken für alles ;p

Det här kommer bli intressant

Medlem

Ni som förväntar er något av en slags ren GTA-klon kanske blir besvikna.

Själv är jag bara positivt överraskad av spelet än så länge... dock känns det mer som en film än ett spel, eftersom det är mer filmsekvenser än "spelande".

Men tror inte det skulle gått o gjort ett lika bra spel utan dem.

1
Skriv svar