Leaving on a jet plane

Medlem
Leaving on a jet plane

Har inte skrivit på tre år. Kass kille. Försöker att hålla andan medans jag pluggar igenom skitkurser, slutar dock först om en månad. Hoppas på att få andas om en och en halv vecka, lagom tills jag ska brännas sönder när jag fotograferar Göteborgsvarvet massa timmar. Nej, jag är inte bitter direkt, bara helt sönderstressad när jag ska göra det ena och det andra + flytt + ansökningar. Bland annat skriva en kompensationsuppgift om WoW på 13 sidor, med kurslitteratur från 1997 (fo real).

Vill-bara-ta-det-lugnt-o-spela-spel.

Till dess får jag gå med tunnelseende i kombination med John Denvers kristna propaganda (men vackra) musik.

[ia=26600; large]

#blogg

Leaving on a jet plane

Glöm inte att springa till ICA och köpa katte maten.

Jag avundas dig icke. men du har mina sympatier.
Nu ska jag gå ut och slå ihjäl varenda djävel som skriver och uttrycker ord som slutar på -ism och -istiskt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Kattmaten är inhandlad, om lite mer än en vecka bör Klara Klösa-Maja vara på ingång. Yay!

Du borde döda alla som gör något elit-istiskt. Sånt tycker jag inte om.

Som Fienden, menar du?

Medlem

Haha. Touché Sebastian!

Som fotograf säger jag dock detsamma, är bilderna elitistiska, och inte bra, så får du gärna skjuta mig.

Sowwie, kunde inte hålla mig!

1
Skriv svar