Ubisoft har stort pc-avslöjande på väg

Robot
Ubisoft har stort pc-avslöjande på väg

Nytt, stort pc-spel på väg från Ubi – företaget lägger ner ett antal pågående projekt.

#ubisoft, #beyond-good-evil-2


Medlem
Ubisoft har stort pc-avslöjande på väg

Nej tack, inte fler MMO:n...

Medlem

Assassin's Creed: Revelations

Beyond Good & Evil 2. +1 fingers crossed.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ghost Recon eller kanske ett nytt Rainbow Six.
*Håller tummarna*

Medlem

Rainbox six: Ravenshield 2


signatur

The King is Back

Medlem

Låter som ett MMO, det är väl där man hittar pengar på PC-marknaden nuförtiden.
Hoppas dock på ett vettigare Far Cry eller Rainbow Six

Medlem

Låter mycket trevligt


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

"FZ tippar att det ambitiösa pc-spelsprojektet har något med "MMO" och "Assassin's Creed" att göra. Men vi får se, vi är ju knappast några Michael Pachters."
Åh herrugud yes, yes, yes, YES vad glad jag hade blivit. Undrar dock om dom hade lyckats göra tillräckligt mycket multiplayer content för ett MMO i AC-style..

Medlem

Monkey madness HD!

Medlem

Bumbibjörnarna: Brotherhood ^^

Nej men det vore nice med ett co-op spel.

Medlem

Massive Entertainment

Medlem

"– Inom de kommande dagarna kommer vi officiellt utannonsera ett ambitiöst projekt till pc som är baserat på ett av våra topp-varumärken, och som kommer illustrera våra möjligheter att dra fördel av nya affärsmodeller, säger Ubisoft-chefen Yves Guillemot."
Sådär talar en affärsman, inte en spelmakare. Fy fan säger jag bara.

Medlem
Skrivet av axfred:

"– Inom de kommande dagarna kommer vi officiellt utannonsera ett ambitiöst projekt till pc som är baserat på ett av våra topp-varumärken, och som kommer illustrera våra möjligheter att dra fördel av nya affärsmodeller, säger Ubisoft-chefen Yves Guillemot."
Sådär talar en affärsman, inte en spelmakare. Fy fan säger jag bara.

Så sant, men å andra sidan: Han ÄR affärsman och inte en spelmakare.
Hur hemskt det än låter skulle många av de spel vi ser idag inte existera utan affärsmän som han.
För övrigt översätter jag det så här:
"ambitiöst projekt till pc" = MMO
"baserat på ett av våra topp-varumärken" = Assassins Creed (ev Might & Magic men jag är tveksam)
"nya affärsmodeller" = mikrotransaktioner

Vad tror ni?

Medlem

Hoppas Massive har något med detta att göra!

Medlem

Toppvarumärken innebär Splinter Cell eller Ass'n'Greed. Might & Magic har aldrig varit ett av deras toppvarumärke.

Personligen tror jag det rör sig om ett AC i MMO format med mikrotransaktioner.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av axfred:

"– Inom de kommande dagarna kommer vi officiellt utannonsera ett ambitiöst projekt till pc som är baserat på ett av våra topp-varumärken, och som kommer illustrera våra möjligheter att dra fördel av nya affärsmodeller, säger Ubisoft-chefen Yves Guillemot."
Sådär talar en affärsman, inte en spelmakare. Fy fan säger jag bara.

Så sant, men å andra sidan: Han ÄR affärsman och inte en spelmakare.
Hur hemskt det än låter skulle många av de spel vi ser idag inte existera utan affärsmän som han.
För övrigt översätter jag det så här:
"ambitiöst projekt till pc" = MMO
"baserat på ett av våra topp-varumärken" = Assassins Creed (ev Might & Magic men jag är tveksam)
"nya affärsmodeller" = mikrotransaktioner

Vad tror ni?

Intressant att de flesta spel vi ser idag då är skit jämfört med vad de skulle kunna ha varit. Jag väljer att se ett samband.
Det du säger låter rimligt men jag hoppas på Beyond Good & Evil 2, ambitiöst gjort in i minsta detalj, ny affärsmodell = gratis

Inaktiv

Säkerligen något MMO, det är ju det enda som verkar släppas till PC...

Medlem

Tja, är det PC som ligger i fokus så är det säkerligen nån MMO-variant av ett av deras större IP:n (tyvärr).


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Så sant, men å andra sidan: Han ÄR affärsman och inte en spelmakare.
Hur hemskt det än låter skulle många av de spel vi ser idag inte existera utan affärsmän som han.
För övrigt översätter jag det så här:
"ambitiöst projekt till pc" = MMO
"baserat på ett av våra topp-varumärken" = Assassins Creed (ev Might & Magic men jag är tveksam)
"nya affärsmodeller" = mikrotransaktioner

Vad tror ni?

Jag tror du har helt rätt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Medlem

blev nästan lite intresserad, sen kom jag på att det bara görs skit nuförtiden

Inaktiv

om ni inte skärper er ubi**** så spelar det ingen roll om ni så lyckas göra världens bästa spel. folk kommer bojkotta er så länge ni behandlar spelare som skit. jag tänker på ubisofts sunkiga metoder för reklam o drm. annars hoppas jag på ett nytt beyond good and evil spel...

Medlem

Ska dom släppa ett nytt Starforce?

Inaktiv
Skrivet av GooGeL:

Ska dom släppa ett nytt Starforce?

haha

Medlem

Splinter Cell fast alla karaktärer är utbytta mot dom där fula kaninerna eller nåt. =P

Medlem

Är det bara jag eller hålls de större spelen tillbaka av att spelare generellt sett gillar att skjuta lite för mycket? Jag önskar att det fanns mer att göra... tack gode gud för indie spelen. -__-


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Raving Rabbits Online Madness....

Medlem

Jag vet antagligen vad det är dom ska presentera, jo ett nytt Brothers in Arms!

http://feber.se/spel/art/209823/brothers_in_armsnyheter_p_ing...

Själv tycker jag detta är toppen då WW2 är min favorit genre.

Medlem

Ok nu har Ubisoft löjlat sig i ett par år med klängandes assassins och annat mainstream tjaffs. Nytt Rainbow Six spel nu annars bojkottar jag hela Frankrike.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

12
Skriv svar