75 procent rea på alla Serious Sam HD-spel

Robot
75 procent rea på alla Serious Sam HD-spel

Billiga pangare via Valves digitala distributionstjänst Steam - hela helgen.

#valve, #serious-sam-hd-the-first-encounter


Medlem
75 procent rea på alla Serious Sam HD-spel

Najs. Tror jag slår till även om jag redan har båda Serious Sam (dock inte HD versionerna).

Medlem

Dock så kan man få Serious Sam HD och sen var det ett till Indie spel .. gratis, till Xbox arcade
"gratis".. då menar jag, ta filerna av en vänn, du kan spela, inte hacking ^^
dock så kommer jag köpa det här till pc ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Det är skönt att man får köpa sina steam spel för dollar istället för euro.

Medlem

Direct2drive.co.uk har oxå en ganska schysst rea i helgen, upp till 75% på vissa fps

http://www.direct2drive.co.uk/promos/weekend/?utm_source=news...

Medlem

Visst är det en bra rea, otroliga priser.

..Men man tycker att alla borde ha SS vid det här laget, så ofta som de rear ut dem. Tycker de kanske borde ta upp något nytt och inte 'standard' reor.

Medlem

oj oj oj! Detta måste jag köpa! 100 kronor för två HD spel! Måste försöka få några kompisar att köpa detta också!

Jag älskar Steams reor!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Inaktiv

spelade demot av serious sam som kom med nån pc-tidning när det va nytt .. tröttnade efter 10 minuter och avinstallerade ..

Köpte dem tidigare, när det var ännu billigare...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Samma som Walter. "Serious Sam I Am!"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Okej gött :). men konstigt att ni berättar om denna rean bara och att ni förra veckan inte berättade vad som bvar då. För förra veckan var det exempelvis Battlefield bad company 2 13,60€ och Medal of honor 14,99€ exempelvis.

Medlem
Skrivet av riktigninja:

spelade demot av serious sam som kom med nån pc-tidning när det va nytt .. tröttnade efter 10 minuter och avinstallerade ..

Haha coolt, jag gjorde exakt samma sak! PC Gamer tror jag det va...


signatur

Imperator

1
Skriv svar