Mer information om Hitman: Absolution

Robot
Mer information om Hitman: Absolution

Karaktären Diana Burnwood är Agent 47:s rådgivare, "vad Q är för James Bond".

#io-interactive, #hitman-absolution


Medlem
Mer information om Hitman: Absolution

NÄSTA ÅR?! D: Hoppas det är i Januari isåfall...

Medlem

Jag älskade Blood Money. Hoppas att dom inte viker av från stealth mot action som Splinter Cell gjorde.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Jag älskade Blood Money. Hoppas att dom inte viker av från stealth mot action som Splinter Cell gjorde.

Ganska säker på att det är just det som kommer hända. Mer eller mindre i alla fall.


signatur

Imperator

rav
Medlem

Valmöjligheten att gå stealth eller mer rakt på har väl alltid funnits i Hitman spelen. Dock har ju stealth varit det bättre alternativet, hoppas verkligen inte att dom går ifrån det.
Blood Money var helt lysande.

Medlem

Oj oj, "nära förhållande"... tror ni att dem.... BANG BANG BANG?

Skrivet av Reize:
Skrivet av Lootskin:

Jag älskade Blood Money. Hoppas att dom inte viker av från stealth mot action som Splinter Cell gjorde.

Ganska säker på att det är just det som kommer hända. Mer eller mindre i alla fall.

Tror jag inte alls.. det har ju aldrig gått o röja nåt vidare i hitman förut, Hoppas på mer smyg/förklädnad med ännu mer alternativ där olika händelser spelar in


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av Corp!:

Oj oj, "nära förhållande"... tror ni att dem.... BANG BANG BANG?

Tänk en lönnmördarbebis med de där öronen. Wooow...

Medlem

– Uppdrag över hela USA, en stor del i Chicago.

Bara usa?

En kärlekshistoria med "sting" hade inte varit fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ambassadör
League of Legends

Hoppas verkligen det är en direkt fortsättning från Blood Money. Det var ju en underbar slutscen i det spelet.

Skrivet av dali:

Hoppas verkligen det är en direkt fortsättning från Blood Money. Det var ju en underbar slutscen i det spelet.

Påminn oss gärna (har glömt)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av dali:

Hoppas verkligen det är en direkt fortsättning från Blood Money. Det var ju en underbar slutscen i det spelet.

Welcome back


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av dali:

Hoppas verkligen det är en direkt fortsättning från Blood Money. Det var ju en underbar slutscen i det spelet.

Påminn oss gärna (har glömt)

[spoiler]Diana Burnwood söker upp 47 i hans gömställe och drar en rövarhistoria om att han är upptäckt och att stället kommer att stormas i vilket ögonblick som helst. 47 sänker garden lite och i ett obevakat ögonblick sticker Diana honom med en spruta som får honom att somna in. 47 överlämnas till en herre som velat ta hämnd på honom länge. I slutscenen ligger 47 till synes död på en begravning. Diana smyger med något slags serum och stryker det på sina läppar och ger 47 en kyss. Det är förmodligen ett motgift som kommer väcka honom ur dvalan. Hon placerar även hans silverballers på hans bröst. Kommer nog bli pang pang där i början på nästa spel. Det verkar ju först vara så att Diana förråder 47 men det måste hon göra för hans egen skull då han är så misstänksam och skulle sabba för sig själv. Hennes list leder ju till att hon tar in 47 i hjärtat av organisationen (som försöker döda 47) och vänder på steken till 47:an fördel. Sen vet inte jag om Diana har andra motiv. Kan nog komma en del tvister i storyn men än så länge vill jag gärna tro att Diana är godhjärtad.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av Troublegum:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av dali:

Hoppas verkligen det är en direkt fortsättning från Blood Money. Det var ju en underbar slutscen i det spelet.

Påminn oss gärna (har glömt)

Diana Burnwood söker upp 47 i hans gömställe och drar en rövarhistoria om att han är upptäckt och att stället kommer att stormas i vilket ögonblick som helst. 47 sänker garden lite och i ett obevakat ögonblick sticker Diana honom med en spruta som får honom att somna in. 47 överlämnas till en herre som velat ta hämnd på honom länge. I slutscenen ligger 47 till synes död på en begravning. Diana smyger med något slags serum och stryker det på sina läppar och ger 47 en kyss. Det är förmoidligen ett motgift som kommer väcka honom ur dvalan. Hon placerar även hans silverballers på hans bröst. Kommer nog bli pang pang där i början på nästa spel. Så var det om jag minns det rätt.

Du missade en del i förra spelet

Om du tryckte på någon knapp eller klickade på musen (minns inte riktigt exakt) så kunde du väcka 47 och spela en sista bana där du mördade rullstolskillen

Ambassadör
League of Legends
Skrivet av johnlennonx:
Skrivet av Troublegum:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av dali:

Hoppas verkligen det är en direkt fortsättning från Blood Money. Det var ju en underbar slutscen i det spelet.

Påminn oss gärna (har glömt)

Diana Burnwood söker upp 47 i hans gömställe och drar en rövarhistoria om att han är upptäckt och att stället kommer att stormas i vilket ögonblick som helst. 47 sänker garden lite och i ett obevakat ögonblick sticker Diana honom med en spruta som får honom att somna in. 47 överlämnas till en herre som velat ta hämnd på honom länge. I slutscenen ligger 47 till synes död på en begravning. Diana smyger med något slags serum och stryker det på sina läppar och ger 47 en kyss. Det är förmoidligen ett motgift som kommer väcka honom ur dvalan. Hon placerar även hans silverballers på hans bröst. Kommer nog bli pang pang där i början på nästa spel. Så var det om jag minns det rätt.

Du missade en del i förra spelet

Om du tryckte på någon knapp eller klickade på musen (minns inte riktigt exakt) så kunde du väcka 47 och spela en sista bana där du mördade rullstolskillen

Exakt som ovanstående, man tryckte på piltangeterna och hjärtrytmen blev klarare och klarare. Efter du dödade rullstolskillen förde en asiat in Agent 47 i ett rum och sa "It's good to have you back" eller något liknande.

Tack Walter! min riktiga comeback kommer snart

Medlem

Fan, hoppades att det skulle komma i år.

Slutet på Blood Money: http://www.youtube.com/watch?v=6VH_SUXHz-M&feature=related

Medlem

Bara dom inte pajjar det. Blir det som nya SC börjar jag seriöst att gråta.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Letade upp lite info om "Glacier 2" motorn.

Skrivet av Daniel Ben-Loon - technical artist for IO Interactive:

Kane & Lynch 2 was the “swan song” of Glacier 1. For all its flaws and hate the title gets I would still call it the pinnacle of what that engine technology founded in ’94 could do. Environment fidelity, imho, way surpassing Army Of Two which was also set in Shanghai.

Without being able to tell you where and how far we will take specific new games, the engine technology that is Glacier 2 easily has potential to rival the best, so while living up to you guys’ expectations is no small task, at least we are making some changes and improvements that can actually take us there.

Skrivet av johnlennonx:
Skrivet av Troublegum:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av dali:

Hoppas verkligen det är en direkt fortsättning från Blood Money. Det var ju en underbar slutscen i det spelet.

Påminn oss gärna (har glömt)

Diana Burnwood söker upp 47 i hans gömställe och drar en rövarhistoria om att han är upptäckt och att stället kommer att stormas i vilket ögonblick som helst. 47 sänker garden lite och i ett obevakat ögonblick sticker Diana honom med en spruta som får honom att somna in. 47 överlämnas till en herre som velat ta hämnd på honom länge. I slutscenen ligger 47 till synes död på en begravning. Diana smyger med något slags serum och stryker det på sina läppar och ger 47 en kyss. Det är förmoidligen ett motgift som kommer väcka honom ur dvalan. Hon placerar även hans silverballers på hans bröst. Kommer nog bli pang pang där i början på nästa spel. Så var det om jag minns det rätt.

Du missade en del i förra spelet

Om du tryckte på någon knapp eller klickade på musen (minns inte riktigt exakt) så kunde du väcka 47 och spela en sista bana där du mördade rullstolskillen

Haha just det .. Det var nog många som antog det var slut där innan man hör pulsen gå igång igen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Så sweet med nytt hitman, tycker om musiken i dem spelen också.

Medlem

Hoppas dom inte dummar ner spelet. Älskade blood money och vill ha mer av samma fast med mer valmöjligheter och mer konstant AI som inte kan se genom 3 väggar helt på random.

Medlem
Skrivet av highspeed:

Så sweet med nytt hitman, tycker om musiken i dem spelen också.

Jag med, Jesper Kyd är en jäkligt bra kompsitör!
Synd att spelet inte kommer förrän nästa år (jäkla Kane & Lynch som tagit upp all tid?)

Om Diana får en viktigare roll och ett förhållande med 47 så hoppas jag att vi får se hennes ansikte den här gången, annars blir det bara drygt a´la Master Chief


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar