Ubisoft har stort pc-avslöjande på väg

Medlem

hoppas på en uppföljare till XIII, det spelet var nog bland dom bästa jag har spelat!

Medlem

Gissar på att det blir någonting helt ointressant.

Medlem

WWII Karaoke Tactics


signatur

Meep!

Medlem

Hoppas verkligen inte på ett till mmo, hatar mmo - segare spel-genre får man leta efter.

Medlem

"och som kommer illustrera våra möjligheter att dra fördel av nya affärsmodeller"
Låter som ännu ett "free to play" med en online store.

Medlem
Skrivet av GooGeL:

Ska dom släppa ett nytt Starforce?

Haha, ja det skulle inte förvåna mig alls.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

"och som kommer illustrera våra möjligheter att dra fördel av nya affärsmodeller"
Låter som ännu ett "free to play" med en online store.

Precis.

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Ghost Recon eller kanske ett nytt Rainbow Six.
*Håller tummarna*

Ghost recon future soldier är på gång så ja kanske ett nytt Rainbow six, hoppas verkligen de går tillbaka till att vara en tactical shooter isådanafall.

Inaktiv

Om det är ett MMO av Assassins Creed så blir jag gruvligt besviken. Snarkfest incoming!

Medlem

Jag skulle döda för ett nytt Ravenshield i stil med gamla Rainbown 6 spelen... Mer långsamma och mer taktiska! Men i mina drömmar skulle jag tro.

Medlem

Låter som musik i mina öron som jag inte kan beskriva:):):):):):):):):):).
PS: Bara dock det inte är ännu ett MMO. Tycker redan det är tillräckligt med TOR och WOW.

Medlem
Skrivet av simon857:

hoppas på en uppföljare till XIII, det spelet var nog bland dom bästa jag har spelat!

Håller med till fullo! Jag förstår inte varför de inte har gjort en uppföljare än! Spelet är skitbra, storyn är grym och grafiken håller riktigt bra än idag i det första spelet!

Det är ett av de spelen som spelas mest under LAN för min del

12
Skriv svar