Redaktionsmöte!

Skägg.
10 Chambers
Redaktionsmöte!

Varje tisdag har vi redaktionsmöte, denna gång fick videokameran följa med (och dess bihang @Wildthing).

[video=7872]

#blogg


signatur
Medlem
Redaktionsmöte!

Sånt här gillas!

Medlem

Jag tror Bennet bestämt har lite för mycket fritid.

surret i bakgrunden, är det dronen jag hör?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jahaja, Bihanget Jimmy. Det ska jag komma ihåg när jag klipper din livshistoria. Hur mycket är ni läsare villiga att ge för en video där Calle dansar loss i en bilkö?

Edit:

TiT: Det surret är nog ventilationen som leker härliga till


signatur

Videomupp

Skägg.
10 Chambers

NOOOOOOOOOOOOOO!


signatur
Skrivet av WildThing:

Jahaja, Bihanget Jimmy. Det ska jag komma ihåg när jag klipper din livshistoria. Hur mycket är ni läsare villiga att ge för en video där Calle dansar loss i en bilkö?

Edit:

TiT: Det surret är nog ventilationen som leker härliga till

Jag tror inte på't, Den dronen utnyttjas något fruktansvärt, hämta kaffe och fläkta kall luft över den överhettade skribenten. Ni har säkert döpt den också?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av WildThing:

Jahaja, Bihanget Jimmy. Det ska jag komma ihåg när jag klipper din livshistoria. Hur mycket är ni läsare villiga att ge för en video där Calle dansar loss i en bilkö?

Edit:

TiT: Det surret är nog ventilationen som leker härliga till

Jag tror inte på't, Den dronen utnyttjas något fruktansvärt, hämta kaffe och fläkta kall luft över den överhettade skribenten. Ni har säkert döpt den också?

Nejdå, inte har vi döpt Dronie. Fläkta kall luft med han vore iofs intressant. Hmmmmmm.


signatur

Videomupp

Vid svagt batteri får ni en grattis klippning. Häng trådar under den, eller en korg, Whips så har ni redaktionens nya delivery boy. Sugen på godis eller kaffe, send in the drone.

"Hey Randy how's it going, Snickers? kungligt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Låter som en strålande ide. Fast Fredriks förslag var nog det bästa, sätt vapen på den och gör den till en armerad drone! Borde ligga en AK47 här någonstans...


signatur

Videomupp

Har ni inte kvar "Conan" svärdet. jag kan se det framför mig, Episkt. Problemet är ju när Apple aktiverar sin gömda agenda och Skynet(eller heter det appstore) tar över. Mind you, svärdet ska inte fästas som en lans. Det ska hänga under dronis som en rivningskula. (transformers2 joke here:)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Djupt imponerad över att ni faktiskt får någonting gjort alls med det där tempot i mötena...

Jaja, trevlig helg på dig!

1
Skriv svar