Lägg till Halo i heta spel

Medlem
Lägg till Halo i heta spel

Tycker det är dåligt att det inte finns något riktigt halo forum här.

Vore riktigt soft om ni kunde lägga till Halo bland CoD, Battlefield, SC2

Inaktiv
Skrivet av LurifaxFlux:

Tycker det är dåligt att det inte finns något riktigt halo forum här.

Vore riktigt soft om ni kunde lägga till Halo bland CoD, Battlefield, SC2

Behövs inte? räcker väl bara med en tråd

Medlem

Det är lite som Showerguy säger. Finns det ett stort intresse att diskutera ett visst spel eller en spelserie så överväger vi att ge den sin egen forumdel, men nu diskuteras Haloserien väldigt lite så det känns inte direkt berättigat.


signatur

Videomupp

Medlem

Jag gillar iaf inte den nuvarande uppdelningen utav forumet iaf, pc är en alltför stor kategori för så pass många titlar som finns.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Vi tar gärna emot oss tips på hur ni vill ha det och varför Hur vill du se forumet? Mer undersektioner för separata spel eller genrer?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Vi tar gärna emot oss tips på hur ni vill ha det och varför Hur vill du se forumet? Mer undersektioner för separata spel eller genrer?

Undersektioner för genrer främst iaf, typ rpg, mmo, bilspel, shooters osv, dvs som det var innan.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Nu håller jag i sig inte till i forumet speciellt mycket men just undersektioner för diverse spelgenrer vore faktiskt väldigt praktiskt.

Medlem

Saknar Elder-scrolls avdelningen


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ett forum för varje genre och en tråd för varje spel tack.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Håller med om att det hade vart riktigt najs om forumen var uppdelade efter genrer som det var förut.

Medlem

tycker det är så grymt irriterande att det inte finns sub forums för varje stor spel genre, jag tappar lusten att ens skriva eller leta efter spel relaterade trådar nuförtiden i FZ


signatur

Suup homie

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Ett forum för varje genre och en tråd för varje spel tack.

Nej tack, gå till steam i så fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tråden flyttad: allmänt snack -> synpunkter och förslag.


signatur

Have a good time!

Antikvitet

Vi har en lösning på gång som lanseras väldigt, väldigt snart och som kommer göra att det går att hitta relaterade trådar till vilket spel som helst på ett bra sätt. Jag gissar på att den kommer i veckan.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar