Rykte: Modern Warfare 3 avtäckt?

Robot
Rykte: Modern Warfare 3 avtäckt?

Den amerikanska spelbloggen Kotaku säger sig ha fått första tjing på alla detaljer om Activisions nästa storspel. Här är de - inklusive påstått releasedatum och bilder.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #infinity-ward, #raven-software, #sledgehammer-games, #activision


Medlem
Rykte: Modern Warfare 3 avtäckt?

Yuri = Stephen Lang?
Volk = Brian Cox?

Illuminati?

Medlem

Also, det ska mycket till för att glömma MW2.

Jag hoppas en ursäkt är att vänta. Remember Ghost!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Fan va FETT!... Dock tycker jag att COD 4 var och förblir det bästa spelet!

Medlem

Men patetiska de är!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jag gillade MW1 och 2. Så ett tredjespel tar jag gärna emot. Singeplayer ftw

Medlem

ge mig battlefield 3.

Medlem

Ska de re-hasha AC-130 uppdraget? Njaaaaa.

Medlem

Mooo! Milk time!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Om jag skall bli det minsta intresserad av detta så lär det vara en uppföljare på Modern Warfare 2 som avslutar striden mot Makarov.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

Medlem

Fan va gött. Har väntat på det här

Medlem

Hade sett mer fram emot det om det inte vore ett spel som försökte tävla med Battlefield 3... tyckte de gjorde helt okej ifrån sig (Modern Warfare, inte Black Ops) i single player...

Medlem

zzzzzzzzZZZZZZZ Samla gamla motor tippar jag på, samma hjärndöda Mplayer, mappacks för 150kr (utan tvekan innehållande banor som redan finns på disken), dlc med spellägen som finns på disken, IWNet 2.0, fusk dag 1... Ja, jag spekulerar, men inget av det där hade förvånat mig.

Hade heller inte förvånat mig om spelet var lika "bra" optimerat som Black Ops va till PC.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Borde ju vara sant, annars skulle utvecklarna eller activision sagt att ryktena var falska.

Medlem
Skrivet av Palanor:

Hade heller inte förvånat mig om spelet var lika "bra" optimerat som Black Ops va till PC.

Inte förns nu som Black ops funkar till PC, efter drygt 8;a patcher är snipern fixad, lagget borta (för dom flesta) vettig dedicated server om man bortser från att man max bara kan ha 18 spelare, vilket är synd och nu så saknas det bara lite små fix + mod verktyg.
Men spelet är ändå rätt tråkigt imo

Medlem
Medlem

Ser ut som CE2, med allt glow. BF3 kommer dock äga sönder MW3.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Äh, vem spelar sånt skräp nu när battlefield 3 kommer..?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag minns att när jag började och spela MW2 kändes det mycket mer prisvärt än vad BO gjorde när det släpptes!

Iofs jag MÅSTE ha DED servers, men MW2 hade jag lättare för att döda ting, jmf med BO.

rav
Medlem

Känns som CoD har gjort sitt. Tyvärr. CoD4 banade väg för något fantastiskt.

Medlem

Ser precis ut som tidigare..............

Medlem

Kotaku har ju inte för vana att ljuga. BF3, som sagt, dock.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Cod MW3 vs BF3 är typ som dehär

http://www.youtube.com/watch?v=FL7yD-0pqZg

Cod = Iphone
BF = HTC


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Hmm, här ska det kopieras! New York, Paris etc etc... Återstår att se hur gameplay blir. Patetiskt och värdelöst oavsett i alla fall.

Inaktiv

Eftersom jag älskar multiplayer-läget i Call of Duty-spelen så blir det självfallet ett köp. ~600 spänn för den underhållningen är inga pengar.


signatur

War never changes.

Medlem

Shit vad många idioter det finns här på FZ, skriv om ni har något vettigt att säga. Själv ser jag mycket fram emot spelet.

Medlem

Jag är skeptisk, men jag är inte negativ. Infinity Ward gjorde faktiskt ett bra jobb med Modern Warfare 2, förutom att det hade en matchmaking service. Men det gick rätt bra ändå, och jag har spelat det av och till, från release, ända till idag med olika intervaller. Min poäng är att jag tror Infinity Ward kan lyckas igen, och vem vet, dom kanske får tummen hur röven och gör spelet lite mer PC-vänligt. Man kan hoppas och tro, synd att man inte vet.

Edit: Och jag kommer oavsett köpa det, för det är ett förbannat bra tidsfördriv.

Black Ops däremot, är skit i mina ögon. Kan man inte lyckas göra ett spelbart spel från release och minst 7 patcher framåt är det skamligt.


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Gööööött! CoD har bara blivit bättre och bättre för varje spel som släppt. Ska bli kul.

12
Skriv svar