50 nya Kinect-spel innan årets slut?

Robot
50 nya Kinect-spel innan årets slut?

Står din Kinect och samlar damm? Frukta icke, enligt Microsoft kommer spelbibliotek att tredubblas innan årets slut.

#microsoft


Medlem
50 nya Kinect-spel innan årets slut?

Onödig fluga. Programera fungerade mus och tangetbord till konsolspelen så har dom riktiga grejer att spela med.

Medlem

Onödig fluga?! Det vetifasen.... vi har grymt skoj på fester och med familjen med Kinect iallafall.

Medlem

Hur många olika Kinect-spel kan man göra egentligen? Jag menar, Kinect är bara bra till vissa slags spel...

Medlem
Skrivet av Tootzi:

Onödig fluga?! Det vetifasen.... vi har grymt skoj på fester och med familjen med Kinect iallafall.

Äh, kortlek + öl/sprit så har ni roligare.

Medlem

Vill se flightsimulator där man trycker på knapparna i cockpit istället för på en kontroller.
Då det kan finnas en miljon knappar i en cockpit.

Vill se OBJECT scanning som de lovade innan launch.
Vill se en höjning av upplösning på kameran som oxå är möjlig med en enkel uppdatering.

Kanske en vr-hjälm som tillbehör så man kan kontrollera gubben i realtid med hela kroppen.
Ju mer prylar ju roligare

Medlem

alla spelen är utvecklade av microsoft och kommer bestå av ett moment baserat på någon sport, dvs ett wii sport men bara med en sport i varje spel

Medlem

Ms gör just nu en shooter för kinect only som ska ha vanlig gfx som cod/bf whatever.
Så ta reda på fakta snacka efteråt.

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Tootzi:

Onödig fluga?! Det vetifasen.... vi har grymt skoj på fester och med familjen med Kinect iallafall.

Äh, kortlek + öl/sprit så har ni roligare.

Smaken är som baken. Jag o kamrater har i alla fall roligare med kinect. men det finns ju alltid torrbollar på fester som bara vill sitta i ett hörn o skrika ut musik som de vill lyssna på.

Medlem

Kvalite före kvantite.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Näh det blir ändå inget kinect för mig. Saknar att kunna ge ett kommando som man vet reagerar utan att behöva titta på skrämen. Dessutom Så finns det ju inte många hand kommandon alls att ge kinect.
Nepp Fail i mina ögon!

1
Skriv svar