Medlem
Brink

Nu är det inte så läng tid innan Brink släpps! Vad tror ni om detta spel? Är själv rätt sugen på att dra en bokning!

Det jag velar över är om det kommer göra sig bäst på Ps3 eller PC? av det jag har sett känns det mer som en PS3 titel än en PC titel, vad tror ni?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Själv kommer jag satsa på PC. Men är faktiskt lite hyped över spelet. SMART verkar riktigt coolt.

Medlem

Har själv varit väldigt intresserad av spelet ett tag nu och ärligt talat skulle jag föredra det på PC men eftersom min dator inte hör till de senaste kommer jag prioritera PS3:n. Att döma från diverse recensioner är spelet inte vad det kunde ha varit, men jag känner mig ändå tillräckligt trollbunden för att överväga nackdelarna. Ett demo skulle ju inte sitta fel så man själv har rätten att testa och se vad spelet verkligen går för.

Medlem

Hittade en schysst Youtube kanal som har en bra PC gameplay video i 3 delar! http://www.youtube.com/watch?v=rF8ZY0Ajpvc Ser bättre ut än vad jag trodde att det skulle göra till PC. Kanske blir ett köp till PC istället då... om datorn klarar av det. Någon som har systemkraven för spelet?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Kommer bli ett köp till ps3an! dömer inte ut ett spel förens jag har testat det så

MINIMUM SPECS

Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz or equivalent
Memory: 2GB RAM
Graphics: NVIDIA 8800GS / ATI Radeon HD 2900 Pro or equivalent
OS: Windows XP(SP3)/Vista/Windows 7
Hard Drive: 8GB of free space
RECOMMENDED SPECS

Processor: Intel Quad Core i5
Memory: 3GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 460 / ATI Radeon™ HD 5850
OS: Windows XP(SP3)/Vista/Windows 7
Hard Drive: 8GB of free space

Från deras hemsida

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Hittade en schysst Youtube kanal som har en bra PC gameplay video i 3 delar! http://www.youtube.com/watch?v=rF8ZY0Ajpvc Ser bättre ut än vad jag trodde att det skulle göra till PC. Kanske blir ett köp till PC istället då... om datorn klarar av det. Någon som har systemkraven för spelet?

Jag skulle också säga PC om datorn pallar. Jag blev lite offput av 360 versionen pga dess interface och kontrollschema men det såg bättre och smidigare ut på PC.


signatur

Videomupp

Medlem

Blev ett spontanköp till PC idag! installerar nu.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Skrivet av SeniiL:

Blev ett spontanköp till PC idag! installerar nu.

Berätta gärna om dina intryck, jag är nämligen fortfarande väldigt skeptisk mot spelet. men nyfiken e man skall sägas.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av SeniiL:

Blev ett spontanköp till PC idag! installerar nu.

Berätta gärna om dina intryck, jag är nämligen fortfarande väldigt skeptisk mot spelet. men nyfiken e man skall sägas.

Förutom att det var ospelbart på min burk så... ja... :/ va i helvette.. måste ha läst fel systemkrav?... FAN.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Ouch!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Läst att folk med ATI kort har prestanda problem, så kanske inte bara jag... har försökt följa en del tweak-guides för att öka prestandan, men den blir istället sämre! :/

*BTW. Någon mod får jättegärna flytta denna tråd till PC gaming, då det kom att handla om BRINK till PC*


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Efter att ha trixat och fixat med mitt grafikkort så kan jag nu spela! AWESOME! återkommer med om hurvida spelet i sig är bra eller ej! haha


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Körde först en runda sp och tyckte att det var sådär, men sen testade jag mp och det är riktigt kul.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Efter att ha trixat och fixat med mitt grafikkort så kan jag nu spela! AWESOME! återkommer med om hurvida spelet i sig är bra eller ej! haha

Kanon att det löste sig! Game on!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Körde först en runda sp och tyckte att det var sådär, men sen testade jag mp och det är riktigt kul.

Ja, SP är ju bara meningslösa botfights.
dock så är ju hela MP delen är uppbyggt på ett sådant konstigt sätt :S
Sen att det bara finns 2 spel-typer? what's up with that?

Spelet lider av massor med fel just nu, b.la så är vissa banor utan ljud.
Förhoppningsvis fixar dom en HEL del saker riktigt snart.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Har sett att texten ibland försvinner i leaderboard och att det är mycket lagg på servrarna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Roligt spel men FZ recension gav rätt betyg. Det saknas en hel del för att det skall få 5/5.

Medlem

Blir att läggs BRINK på hyllan ett tag bara efter ett par matcher... väldigt opolerat. Spelet saknar HELT struktur.
Jag är inte nöjd, får väl vänta och se hur det blir efter lite uppdateringar.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Dom som vill tweaka lite saker i PC versionen.

Brink Config 1.4


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Ish
Medlem

Fy fan vilket dåligt spel.. sitter på en monsterburk, å får typ 50 fps MAX med "låga till medel" inställningar..
ALLA serverar jag hittat har laggat sönder.. Ljudet slutatade att fungera spontant, och det har kraschat typ 5ggr vid uppstart.. Texten i menyerna är proppfulla av visuella buggar.. Jag har verkligen försökt, men detta var ren usel ursäkt till spel.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Efter att ha trixat och fixat med mitt grafikkort så kan jag nu spela! AWESOME! återkommer med om hurvida spelet i sig är bra eller ej! haha

Beskriv gärna hur du gjorde. Har själv beställt idag, och sitter på ett ATI 4890, så kan tänka mig att jag måste trixxa lite


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av SeniiL:

Efter att ha trixat och fixat med mitt grafikkort så kan jag nu spela! AWESOME! återkommer med om hurvida spelet i sig är bra eller ej! haha

Beskriv gärna hur du gjorde. Har själv beställt idag, och sitter på ett ATI 4890, så kan tänka mig att jag måste trixxa lite

I slutändan tog jag BORT allt som hade med den nuvarande drivrutinen att göra, sen så installerade jag allt på nytt tillsammans med den senaste hotfixen.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

1
Skriv svar