Stephen Merchant om Portal 2: "Det var riktigt jobbigt"

Robot
Stephen Merchant om Portal 2: "Det var riktigt jobbigt"

Den långbente The Office-hjärnan kan tänka sig att spela personlighetssfären Wheatley igen.

#portal-2


Medlem
Stephen Merchant om Portal 2: "Det var riktigt jobbigt"

hahah! Enligt mig var Wheatley den roligaste karaktären i spelet, bra jobbat!

Arggh den bilden!. Som om Jocke, Jakob och Fredrik råkat ut för en hemsk transporter olycka.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Arggh den bilden!. Som om Jocke, Jakob och Fredrik råkat ut för en hemsk transporter olycka.

Haha!

gnu
Medlem

inte stephen merchant i klippet som länkades.. det är placeholder rösten för wheatley innan stephen merchant fick rollen.

Medlem
Skrivet av gnu:

inte stephen merchant i klippet som länkades.. det är placeholder rösten för wheatley innan stephen merchant fick rollen.

Good spot! Fixat nu.

Medlem

Stephen Merchant är kung

Medlem

Om ändå Ricky Gervais också fick en roll i Portal 2 Men Stephen Merchant gör ett sånt jävla bra jobb som Wheatley och jag hoppas att han är med i Portal 3, om de nu kommer någon

Medlem

Jag gillade absolut Wheatley, men om Merchant försökte få honom låta konstgjord misslyckades han rejält tycker jag. Wheatley låter väldigt, väldigt mänsklig.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Stephen Merchant är kung

Indeed he is!

Medlem

BIRD!! BIRD!! BIRD!! BIRD!! BIRD!! BIRD!!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Ja Wheatly var ju absolut suverän! Suvärn är ordet asså! Avgudar verkligen honom :P. "It´s a slight chance that you got a serious brain damage" :D:D:D:D:D Gud vad jag gapflabba när jag körde igenom Portal 2 asså. Verkligen ett av de bättre spelen på senaste tiden och ett den nu har en officiell map editor gör det bara ännu bättre så jag kan förnedra kompisarna :D.

Medlem

Älskade Wheatley, han fick mig att skratta genom hela spelet! Underbart!

Dock....

hur i helvete skulle Wheatley återvända från rymden till jorden?

Medlem

Smerch för vinsten!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Älskade Wheatley, han fick mig att skratta genom hela spelet! Underbart!

Dock....

hur i helvete skulle Wheatley återvända från rymden till jorden?

"Gör det till en prequel!"

Medlem
Medlem

Wheatley var helt underbar, otroligt bra manus och otroligt bra utfört av Stephen


signatur
Medlem

Trodde det var Ken Burton som gjorde rösten

1
Skriv svar