Rösta fram tidernas spelskurk!

Robot
Rösta fram tidernas spelskurk!

Efter att ha korat både tidernas spelhjälte och sidekick är det nu dags för skurkarna - vem är den värsta elakingen någonsin?


Medlem
Rösta fram tidernas spelskurk!

Baal! lätt

Medlem

Igen detta med Kane! Det är som att ni skulle haft en bild på Jesus istället.

-_-'


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Efter mycket velande så föll valet till slut på Psycho Mantis. Det är nog den mest minnesvärda bossfighten jag har varit med om.

Förövrigt, vad många onda doktorer det finns i spelvärlden

Medlem

dr.Eggman!


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Kul att se Sovereign ligga i top.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Stod mellan Ganondorf, GLaDOS och Sovereign, blev till slut Ganondorf!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Sepiroth. Funderade mellan Diablo, Liquid Snake eller Sepiroth men den sistnämnda fick som sagt min röst
Men Gary Oak är också en riktig douchebag...!

Medlem

Sökte efter eggman först glömde att söka efter Dr. Så jag röstade på sephiroth, Brw
Dr. Robotnik (Sonic) och Dr: Eggman (Sonic) är samma skurk

Medlem

Finns det något läskigare än Mecha-Hitler?

Medlem

Kan någon förklara för mig varför Sovereign är en så högt aktad skurk? En tråkigare boss får man leta efter i den här listan...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Kan någon förklara för mig varför Sovereign är en så högt aktad skurk? En tråkigare boss får man leta efter i den här listan...

Jag tyckte den var kall, otroligt intressant och främmande.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Skönt att se lite Command & Conquer kärlek

Medlem

Bowser (Super Mario) är den elakaste av dom alla! Det måste ni hålla med om! Han har ju varit det nu i många år! och han hemsöker bara en konsol XD


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Hade det stått, "rösta fram den jobbigaste skurken av alla" då hade jag lagt min röst på påven i medieval 2(riktig pain in the ass som fick mig att inte kunna lira spelet då allt blev tråkigt!).
Röstade på Dr. Wallace Breen (Half-Life 2), ser inte riktigt G-Man som en skurk, man vet inte riktigt vad han är XD


signatur

cags

Dagoth Ur. Bästa skurken på gråskalan.

Medlem

Sovereign (Mass Effect) , lätt.

Utrota/skörda allt liv i galaxen... galet episk "bad guy".

Medlem

"the elevator"? seriously? Det är för fan ingen skurk. Något av en plåga(om man inte var paladin eller dylikt), sure.. men skurk? Knappast. The elevator passar inte in på denna listan. Jobbigaste spelmoment eller whatever, då hade jag gått med på det.

Medlem

Jon Irenicus utan tvekan.

Medlem

Tidigare Valve val må jag inte ha förstått, men GLaDOS är utan tvekan min favorit här, även om det bara varade ett par timmar. För mig ska en super skurk vara en som njuter av det den gör, en sådan som är sådär lagom cheesy och vägrar att knäppa hjälten på fläcken utan istället använder någon slags döds laser maskin.

Dr. Evil från austin powers eller scorpio från simpsons helt enkelt.

Medlem

Röstade på Psycho Mantis, då lätt den elakaste bossen inte finns.. Luca Blight från Suikoden 2.. He's Craaaaazyyy !

Medlem

Jon Irenicus !!!!!!!!!!!

Medlem

Lägger rösten HL för en gångs skull. G-Man.

Medlem

Alla som inte röstar på Jon Irenicus får smaka på Boo!


signatur

Have a good time!

Medlem

G-man?!?!??! han är ingen skurk! Fy för er FZ!!!

Medlem
Medlem

Trickster, nummer två hade hamnat på Karras

http://www.youtube.com/watch?v=-AAzkPkiImo

Medlem

Svårt val, Butcher är ju nostalgi. Minns alltid när man körde med en polare över modem och kom till butchers jävla rum. Var lika rädd att öppna dörren varje gång.

Butcher fuck yeah!

Medlem

Aaa, detta står mellan Creepers och Jon Irenicus faktiskt. Eller The Butcher.. Baal kanske? Oj, denna var svår.
Det blir nog Creepers.


signatur

Det är någon bakom dig. Bäst att kolla.

Medlem
Skrivet av ScarFace:

Kul att se Sovereign ligga i top.

Sovereign all the way

Skriv svar