Rykte: Modern Warfare 3 avtäckt?

Medlem

hmm Battlefield 3.

Åt helvete med detta tvång som tvingar mig att spela både BF3 och MW3 innan jag kan ge ett ärligt betyg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Dags att jaga ryssar igen, puh...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

In COD Ryssar jagar dig!

Thats right! a russia joke!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

"You are out of order, sir!"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Snälla, kan inte alla som bara ska gnälla bara låta bli att skriva nåt?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

dedi servrar?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Jag ser framemot väloljad action som är över på 5 timmar, då får man tid att åka till stranden. Det gör inget att det är i november, allt är framskjutet ändå.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nice, vill se hur storyn slutar!

Och sluta jämföra bf3 med cod snälla, det är två olika spel.

Medlem

Förstår inte hur folk här kan börja jubla och kommentera om hur glada de är att ännu ett Call of Duty släpps till alla spelvärldens idioter. Jag trodde bättre om er...


signatur

Imperator

Medlem

Milk with stones in your mouth! MM yummi

Medlem

Så länge det slår Black ops-skiten blir jag glad

Medlem

"Förstår inte hur folk här kan börja jubla och kommentera om hur glada de är att ännu ett Call of Duty släpps till alla spelvärldens idioter. Jag trodde bättre om er..."

Det är det som är så fantastiskt med att man får tycka precis vad man vill.

Medlem

Går väl inte få till det så mycket annorlunda men.. PSG1-bilden ser ut att komma direkt ur BO.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Inaktiv

hmm Bf3 fanboys.


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Bryr mig inte alls.

Medlem

uff, nej tack återigen.

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Och sluta jämföra bf3 med cod snälla, det är två olika spel.

Ja, det brukar behöva vara två olika spel för att man skall kunna jämföra... Det är svårt att jämföra ett spel med sig självt, eller?

Och självklart jämför man dem när dem kommer slåss om samma publik, det är väl bara naturligt?

Skrivet av Sazja:

hmm Bf3 fanboys.

hmm CoD fanboy..?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Inaktiv

Kommer slå rekord.. 10 mille sålda spel första dygnet.

Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av son of RAMBO:

Och sluta jämföra bf3 med cod snälla, det är två olika spel.

Ja, det brukar behöva vara två olika spel för att man skall kunna jämföra... Det är svårt att jämföra ett spel med sig självt, eller?

Och självklart jämför man dem när dem kommer slåss om samma publik, det är väl bara naturligt?

Skrivet av Sazja:

hmm Bf3 fanboys.

hmm CoD fanboy..?

Klockren första kommentar. Klockren andra. Som att jag själv skulle ha skrivit det, trevligt att se.

CoD tar upp matchen med BF och var slutar det? De som uppskattar utmanande mp och välpolerade spelmekaniker spelar BF och resten av alla högstadie elever och moggisar på gruppboenden runt om i landet spelar CoD.

Medlem

Bara det inte failar som MW2

Medlem

I den här tråden:

STOP LIKING WHAT I DON'T LIKE


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av Skylance:
Skrivet av V1per:
Skrivet av son of RAMBO:

Och sluta jämföra bf3 med cod snälla, det är två olika spel.

Ja, det brukar behöva vara två olika spel för att man skall kunna jämföra... Det är svårt att jämföra ett spel med sig självt, eller?

Och självklart jämför man dem när dem kommer slåss om samma publik, det är väl bara naturligt?

Skrivet av Sazja:

hmm Bf3 fanboys.

hmm CoD fanboy..?

Klockren första kommentar. Klockren andra. Som att jag själv skulle ha skrivit det, trevligt att se.

CoD tar upp matchen med BF och var slutar det? De som uppskattar utmanande mp och välpolerade spelmekaniker spelar BF och resten av alla högstadie elever och moggisar på gruppboenden runt om i landet spelar CoD.

Jag gillar båda spelen, men jag gillar inget mer än det andra, för dom är ju olika på sitt sätt, därför är det ingen idé att jämföra. Sen spammar ni skit på varje bf och cod tråd så det räcker väl nu?

Medlem

Förhoppningsvis så gör dom spelet lite mer ordentligt än de senaste delarna. Mycket längre sp banor behövs!!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Skylance:
Skrivet av V1per:
Skrivet av son of RAMBO:

Och sluta jämföra bf3 med cod snälla, det är två olika spel.

Ja, det brukar behöva vara två olika spel för att man skall kunna jämföra... Det är svårt att jämföra ett spel med sig självt, eller?

Och självklart jämför man dem när dem kommer slåss om samma publik, det är väl bara naturligt?

Skrivet av Sazja:

hmm Bf3 fanboys.

hmm CoD fanboy..?

Klockren första kommentar. Klockren andra. Som att jag själv skulle ha skrivit det, trevligt att se.

CoD tar upp matchen med BF och var slutar det? De som uppskattar utmanande mp och välpolerade spelmekaniker spelar BF och resten av alla högstadie elever och moggisar på gruppboenden runt om i landet spelar CoD.

Jag gillar båda spelen, men jag gillar inget mer än det andra, för dom är ju olika på sitt sätt, därför är det ingen idé att jämföra. Sen spammar ni skit på varje bf och cod tråd så det räcker väl nu?

Men vaddå "olika på sitt sätt"?
Dem är båda påkostade multiplayer spel, och då är det väl klart att man jämför dem mot varandra... Och nej, jag spammar inte skit i varje bf och cod tråd.

Ta och väx upp istället.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag gillade både ettan o tvåan. Tror knappast detta lommer vara sämre. Kul att man kommer spela både detta och ny BF.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv
Skrivet av V1per:
Skrivet av son of RAMBO:

Och sluta jämföra bf3 med cod snälla, det är två olika spel.

Ja, det brukar behöva vara två olika spel för att man skall kunna jämföra... Det är svårt att jämföra ett spel med sig självt, eller?

Och självklart jämför man dem när dem kommer slåss om samma publik, det är väl bara naturligt?

Skrivet av Sazja:

hmm Bf3 fanboys.

hmm CoD fanboy..?

Nä, gillar inte cod speciellt mycket heller. Men man blir less på att varenda tråd spammas med BF3 hela tiden.


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

12
Skriv svar