Deus Ex- och Eidos-sajter hackade

Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av Sillage:
Skrivet av V1per:
Skrivet av Sillage:

Hackers = losers

För att dem kan något som du inte kan?

Nepp

Kul med inlägg som leder en diskussion vidare, starkt jobbat!

Yepp


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

2011 - hackarnas år?

Verkar som det kan komma att bli det, crackers har helt enkelt funnit ett lätt sätt att tjäna pengar på sina kunskaper och jag tror bara vi sett början.

Medlem

Så jävla tråkigt att folk har så fruktansvärt lite respekt och fullständigt skiter hur andra drabbas. Det hemskaste är väl att om det är genetiskt bundet så kommer de få hög fitness då det är en effektiv strategi (ursäkta biologsnacket). Det är sådana här människor som får mig att bara vilja ge upp och gå och lägga mig...
Inte undra på att man bli gamer, allt för att slippa verkligheten

Bilden som poppade upp i mitt huvud...


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem

Kan de inte bara ge sig med alla rån av information SOM DE INTE HAR ETT SKIT MED ATT GÖRA!!!

Medlem
Skrivet av Sernert:

Så jävla tråkigt att folk har så fruktansvärt lite respekt och fullständigt skiter hur andra drabbas. Det hemskaste är väl att om det är genetiskt bundet så kommer de få hög fitness då det är en effektiv strategi (ursäkta biologsnacket). Det är sådana här människor som får mig att bara vilja ge upp och gå och lägga mig...
Inte undra på att man bli gamer, allt för att slippa verkligheten

Bilden som poppade upp i mitt huvud...
http://www.feedmeastraycat.net/uploads/wulf080114.gif

HAHAHAHAHA! Made my day! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Medlem

Kul att jag kunde göra någon glad

Här har du deras sida, de gör mkt stört men weirdo beaver är min favvo
http://wulffmorgenthaler.com/


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

12
Skriv svar