PES 2012 utannonserat och filmat

Robot
PES 2012 utannonserat och filmat

Släpps i höst, fokuserar på bättre lagarbete och AI-motståndare.

#pes-2012, #konami


Medlem
PES 2012 utannonserat och filmat

Why is this even news...


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Why is this even news...

Jag tycker det är en jättebra nyhet då jag tycker det är skitroligt att spela PES!

Medlem

Det här spelet har gått om FIFA utan tvekan. Det dröjer nog inte länge till innan EA lägger ner FIFA för PC:n


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:

Det här spelet har gått om FIFA utan tvekan. Det dröjer nog inte länge till innan EA lägger ner FIFA för PC:n

Fast hur många spelar egentligen fotbollspel på PC? Jag spelade det lite grand en gång i tiden, fast tycker hela onlinspelandet var patetiskt i jämförelse med fifa. Allt känns mer naturligt på på konsollen för mig, även fast det finns bra handkontroller till PCn.
Hela spelkänslan och grafiken med mera känns överlägsen på konsoll tycker jag.

Medlem

När kommer alla lag vara med då

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av LordOfTerror:

Det här spelet har gått om FIFA utan tvekan. Det dröjer nog inte länge till innan EA lägger ner FIFA för PC:n

Fast hur många spelar egentligen fotbollspel på PC? Jag spelade det lite grand en gång i tiden, fast tycker hela onlinspelandet var patetiskt i jämförelse med fifa. Allt känns mer naturligt på på konsollen för mig, även fast det finns bra handkontroller till PCn.
Hela spelkänslan och grafiken med mera känns överlägsen på konsoll tycker jag.

Fifa 11 var de första spelet som inte var direkt konverterat från ps2 versionen vilket tidigare fifa har varit. Eftersom EA bryr sig mer om pengar än om användarna.

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:

Det här spelet har gått om FIFA utan tvekan. Det dröjer nog inte länge till innan EA lägger ner FIFA för PC:n

vad pratar du om? PES har bara blivit sämre sen femman. Fifa har däremot bara blivit bättre. Mycket tråkigt för jag gillade verkligen pes5 och till viss del pes08. Jag har inget emot fifa och spelar både 10:an och 11:an men det hade varit skitkul med ett bra PES igen. det hade räckt med en pes5 remake!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar