StarHawk - looking good!

Flakmonkey
StarHawk - looking good!

#WarHawk är i mina ögon ett av den här konsolgenerationens mest underskattade spel, mycket pga att det släpptes tidigt i Playstation 3:s livscykel. Förhoppningsvis kommer den spirituella uppföljaren #StarHawk inte råka ut för samma öde för av den första trailern att döma ser det ut att bjuda på samma härliga multiplayerös kryddat med mechs och intressanta RTS-element samt den singleplayer-kampanj som #WarHawk saknade. Kan ju inte tala för någon annan, men på min lista över spel som jag verkligen vill ha så avancerade #StarHawk precis en bra bit upp.

#blogg

StarHawk - looking good!

Vad är detta en till som faktiskt gillade Warhawk


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Har spelunkat omkring i arkivet.
Jag kan nu konstatera att du gillar kladdkaka.

Mina frågor är: har du kvar jättekartongen i vardagsrummet? och vad hände med Lemongrass?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey
Skrivet av Traveller in time:

Har spelunkat omkring i arkivet.
Jag kan nu konstatera att du gillar kladdkaka.

Mina frågor är: har du kvar jättekartongen i vardagsrummet? och vad hände med Lemongrass?

Jättekartongen är nu borta, den bodde nedmonterad ute på mina balkong över vintern dock... först nu i vår som jag lyckades slänga den

Du menar chilin Hot Lemon? Den växte på sig men eftersom ägaren till den bytte plats så ser jag den inte särskilt ofta, när jag väl gör det så ser den emellertid ut att trivas med livet

Och #Warhawk är grymt, tror nog att det är ett sånt där spel som de flesta som testar det gllar, problemet är bara att tillräckligt många inte ger den ens en liten chans

Hoppas verkligen på framgång för StarHawk. men tyvärr gissar jag på att det kommer gå till samma öde, med tanke på alla kommande titlar att konkurera med.

och hur var det med kladdkakan?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Flakmonkey

Kladdkakan är alltid aktuell... länge sen jag gjorde någon nu bara, försöker ju leva ett nyttigt liv

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Kladdkakan är alltid aktuell... länge sen jag gjorde någon nu bara, försöker ju leva ett nyttigt liv

Men dom säger ju att choklad är nyttigt! Både för kropp och själ.


signatur
Flakmonkey
Skrivet av Ramrod:
Skrivet av Nosnos:

Kladdkakan är alltid aktuell... länge sen jag gjorde någon nu bara, försöker ju leva ett nyttigt liv

Men dom säger ju att choklad är nyttigt! Både för kropp och själ.

Är ju skillnad på choklad och choklad... jag har i princip alltid lite "fin" choklad hemma för den kan man bara ta en eller ett par rutor av så räcker det, men skulle man istället ha en kladdkaka eller en marabouchokladkaka så hade man ju klämt i sig betydligt mer och då är de tinte särskilt nyttigt för kroppen... och i längden säkert inte så nyttigt för själen heller

Man kan ju säga att sanningen gör ont, eller hur Simon.
Går själv aldrig under 85% kakao.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar