Resedagbok - London med Duke

Robot
Resedagbok - London med Duke

Pressresor kanske låter som lyx och flärd men vi ger dig sanningen bakom vår London-resan till Duke Nukem.

#duke-nukem-forever


Medlem
Resedagbok - London med Duke

Skönt att det är lite annorlunda från dagens FPS tycker jag. Sedan så såg jag denna videon för typ 1-2 dagar sen tror jag är lite trött nämligen så är inte säker. Offtopic: Så Har jag precis dygnat nu och ska upp och göra frukost:D:D:D. Offtopic: Läs era nyhetstips nu för skrev ett tips vid 05:00 svensk tid.

PS: Calle du är bara för skön när diggar låten asså.

Medlem

Trevligt med film. Mer sånt!

Medlem
Medlem

Haha underbart Calle! Jag gillar FZ utveckling den senaste tiden på videosidan.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Haha underbart Calle! Jag gillar FZ utveckling den senaste tiden på videosidan.

/flex


signatur

Videomupp

Medlem

En märkbart uppspelt Calle.

Kul o se att det inte bara är jag som diggar musik i bilen Tittar man runt sig på vägarna är folk lika stela som robotar.
Luft trummor är grymt underskattat


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

lol, antingen gillar inte Calle att stå framför kameran eller så är han inte det minsta pepp på DNF.

Ska bli nice med ett old school spel där man kan hoppa in å kick some ass i DM utan att behövt spelat en massa timmar för att kunna ha dom grymmaste puffrorna.

Tror dock att DNF kommer mest tilltala oss 90 tals FPS folk som hängde på FZ när det ända som skrevs här var om Quake

Medlem

Snacka om tur du har som får pröva DNF, Commander Calle Shepard!
Lite surt att ni inte fick filma multiplayern -_- Men för övrigt så låter det underbart med old school mp, plocka upp vapen å skit istället för att låsa upp allt och ha killstreaks som börjar bli riktigt tråkigt imo.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det där var inget kaffe, det var en hädelse!


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Skägg.
10 Chambers

Kombon Lite sömn och kamera-i-fejan skalade nog bort en del uppspelthet. Lite antklimax att träffa Duke för första gången på 12 år i multi.


signatur
Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Luft trummor är grymt underskattat

Lufttrummorna är ett välanvänt instrument i bilen! Även luftgitarren, dra av ett fetingsolo när man gör omkörningar!

1
Skriv svar