Fem minuter gameplay från Kingdoms of Amalur

Robot
Fem minuter gameplay från Kingdoms of Amalur

I vårt härliga helgarkiv kan du ta dig an en demonstrationsrulle på Kingdoms of Amalur: Reckoning. Se hur man slåss, för sig, rör sig och tänker.

#kingdoms-of-amalur-reckoning


Medlem
Fem minuter gameplay från Kingdoms of Amalur

Magikern såg roligt ut

Inaktiv

Jag är väldigt intresserad av detta spel. Det påminner lite om Darksiders stridssystem, fast här i en öppen fantasyvärld där man kan gå vart man vill och med ett loot och gearsystem som lånar en hel del från Diablo II.

Ase
Medlem

oroväckande om dom lånat från diablo som är ett rent hack´n slash spel roligt i 5 min sen samma repetitivt.

Ase
Medlem

Ok efter att sett filmen så blev man helt ointresserad ser ut som ett konsollspel 1 knapp blä(striderna)

Inaktiv

Väldigt skeptisk till detta spel, men kan nog bli kul i slutändan kanske.

Inaktiv

nja! ett problem jag uppmärksamma direkt var blandningen från olika genrer. det såg ut som ett hack´n slash spel för barn, emellanåt med vuxnare inslag...

Medlem

Såg ut som någon blandning av Fable och World of warcraft. Gameplay såg "sådär" ut...

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Såg ut som någon blandning av Fable och World of warcraft. Gameplay såg "sådär" ut...

aha, visst gjorde det. borde varit bättre om de hållit sig till en stil...

Medlem

Jag tyckte det såg roligt ut iallafall

Medlem

Duger säkert åt konsol, men avstår till pc.

Medlem

Tycker det ser skitbra ut, synd att det kommer nästa år


signatur

Game long and prosper

Medlem

meh


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av Buio:

Jag är väldigt intresserad av detta spel. Det påminner lite om Darksiders stridssystem, fast här i en öppen fantasyvärld där man kan gå vart man vill och med ett loot och gearsystem som lånar en hel del från Diablo II.

Tänkte också på Darksiders när jag såg klippet. Verkar mycket lovande med andra ord.

dmn
Medlem
Skrivet av pingkonk:

Magikern såg roligt ut

Så alltså...magikern tittade ut på ett roligt sätt, säger du. Mkaaaay?

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av pingkonk:

Magikern såg roligt ut

Så alltså...magikern tittade ut på ett roligt sätt, säger du. Mkaaaay?

Du förstår vad jag menar

Inaktiv

tycker att det ser lovan... vänta lite här... Release Q4 2011? det kommer ju inte minska försäljningen lite... Battlefield, Skyrim... (sen även Mass Effect 3 Q1 2012) blir att plocka upp någon gång nästa sommar i så fall

1
Skriv svar