Vinn rabattkoder hos Gamesload

Robot
Vinn rabattkoder hos Gamesload

Tävla om 20 koder som ger lägre pris vid spelköp.

#gamesload


Inaktiv
Vinn rabattkoder hos Gamesload

ehh.. varför står såhär i den första frågan: chansen att vinna (tre?) specifika spel från Gamesload. ska det inte stå två?

Medlem

WOW! 10% rabatt! vad är det, typ 50 spänn? sparar ju mer på att köpa på nätet.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

PC och download, hur intressant är det?

Medlem

Nu får ni ursäkta mina hårda ord... men det här kan vara de absolut sämsta priserna jag sett i en tävling någonsin, haha!

Medlem

Ehhh..llohhell...

Medlem

Ja värt att tävla i:). Men 10% är la lite sådär, 20-25% hade varit mer mm ni vet.

Medlem

Sent april skämt?

Medlem

Varför är det här en nyhet?
Det är reklam, det är allt det är.


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

Lite mycket reklam kanske, men man ska inte klaga...

Redaktör
Skrivet av bujar96:

ehh.. varför står såhär i den första frågan: chansen att vinna (tre?) specifika spel från Gamesload. ska det inte stå två?

Två ska det stå. Miss av oss, ledsen för det.


signatur
Medlem

Ah det här påminner mig, jag har inte hämtat ut min vinst från Gamesload i julas ju

Medlem

Måste nog vara världens sämsta tävling någonsin. Sånna hära rabatter ser man i butiker överallt hela tiden, men då brukar det va lite mer än 10%

Inaktiv

Fan vad folk klagar på allt idag? Tävling som tävling? Kul med tävlingar!

"Rabattkoden låter dig köpa valfritt spel som kostar 15 euro eller mer hos Gamesload.se till 10 procents rabatt. Koden gäller till och med den 30 juni i år."

Medlem

Alla spel jag eventuellt kunde varit intresserad av att köpa var upp till 100 spänn dyrare än vad jag kan få det för på andra ställen. 10%? Just not worth it.

Skägg.
10 Chambers

Rabattkoderna var en del i den tidigare Gamesload-tävlingen vi hade men de föll bort och istället för att låta dem ruttna på en minneskrets tävlar vi ut dem. Vill du inte ha, deltag inte.


signatur
Medlem

Otroligt att folk kan klaga på något som är både valfritt och gratis. *suck*


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar