PSN vaknar till liv - nu även i Sverige

Robot
PSN vaknar till liv - nu även i Sverige

Sony har börjat dra igång Playstation Network-tjänster över hela världen efter den närmare månadslånga dvalan.

#nyhetstips, #sony


Medlem
PSN vaknar till liv - nu även i Sverige

Whatever *Fortsätter spela pc*

Medlem

Jag har inte kunnat logga in, men jag får väl fortsätta försöka.

Medlem

värdelöst om man bara kan bytta pw från det ps:et man skapade kontot på, tänk om man köpt nytt sen dess.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

värdelöst om man bara kan bytta pw från det ps:et man skapade kontot på, tänk om man köpt nytt sen dess.

Man kan också byta genom ett verifierings-mail till ens e-mail adress, säger han.

Medlem

About fucking time. Har uppgraderat firmware, bytt lösenord och även sign-in mail. PSN Store är nere fortfarande men det går att spela t.ex. Mortal Kombat på nätet.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Nån som vet om dom där gratis spelen man skulle få eller var det bara skitsnack?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Nån som vet om dom där gratis spelen man skulle få eller var det bara skitsnack?

Om du har lysnat på vad han sa så kommer dom med ett välkommen tillbaka paket.
Vad jag har hört så är det 30 dagar PSN+, och ett par spel man kan välja.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Får bara error just nu så jag antar att deras servrar är överbelastade Owell jag glor vidare på hockeyn istället


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Slutligen synkat psn och steam, väntat ett par veckor på att få aktivera portal 2 till pc:en

Medlem
Skrivet av sultan:

Får bara error just nu så jag antar att deras servrar är överbelastade Owell jag glor vidare på hockeyn istället

Ja får samma sak just nu. Hoppas jag kan logga in senare inatt för kängtar så mycket nu efter mer än 3 veckors väntan:(.
PS:Skrev min första kommentar lite för tidigt tror jag kanske.

Medlem

jag kan inte heller logga in, får väll vänta och se


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Har någon här kunnat logga in ikväll? Har själv försökt de senaste två timmarna utan framgång.


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem
Skrivet av Vike:

Har någon här kunnat logga in ikväll? Har själv försökt de senaste två timmarna utan framgång.

Nä jag har heller inte lyckats ännu. Om jag är uppe i natt och kommer in på PSN så kommer jag meddela det i Sony-forumet. Det har ni mitt ord på!

Medlem

Äntligen kan jag gå tillbaka till mitt vanliga liv


signatur

Meep!

inK
Medlem
Skrivet av Vike:

Har någon här kunnat logga in ikväll? Har själv försökt de senaste två timmarna utan framgång.

Jag var inne. Men sen när man loggade ut kunde man inte logga in igen.


signatur

Every trophy counts...

Fz.
Medlem
Skrivet av inK:
Skrivet av Vike:

Har någon här kunnat logga in ikväll? Har själv försökt de senaste två timmarna utan framgång.

Jag var inne. Men sen när man loggade ut kunde man inte logga in igen.

Jag var inne och har loggat ut och är nu inne igen, fast det går segt, men det är nog ganska överbelastat med tanke på att nästan hela världen ska in och spela nu

Medlem

Någon mer som får upp meddelandet att det utförs underhåll av PSN? Innan fick jag bara error när jag skulle byta lösenord, men nu kommer jag inte ens så långt.

Medlem

Welcome back PSN! Har saknat dig


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Vilka spel får vi nu då?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Loggade precis in i DCUO. SOE lever nu också.

Inaktiv

Hoppas det blir hackat igen *mohahahahahah*

nä skoja bara....eller jo kanske...eller.....nä...eller?

Medlem
Skrivet av neonille:

Hoppas det blir hackat igen *mohahahahahah*

nä skoja bara....eller jo kanske...eller.....nä...eller?

......or am I?

Medlem
Skrivet av Thomas:

Någon mer som får upp meddelandet att det utförs underhåll av PSN? Innan fick jag bara error när jag skulle byta lösenord, men nu kommer jag inte ens så långt.

Det fungerade bra nu på morgonen iaf.

Medlem

Funkade bra för mig att byta genom den här sidan: https://store.playstation.com/login.gvm

Medlem

handrörelserna som han repeterar hela tiden irriterar som fan och får en att inte höra vad han säger..

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Whatever *Fortsätter spela pc*

Garv!
Hoppas Sony har fått säkerhetsluckorna tätade vid det här laget, en till attack kan vara förödande för deras kundförtroende.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Första jag gjorde efter lösenordsbyte var att knyta Steam-kontot till PSN-kontot och sedan ladda ner Portal 2 till PC från Steam.


signatur

i7 2600K(2011)/GTX 1080/ACER Predator Z35 | PS4 | PS3 | Wii | PS2 | SNES | GB | NES

Medlem

fan vad skönt,
och alla ni haters kan gå o lägga er

12
Skriv svar