Spring för livet i Fear 3

Robot
Spring för livet i Fear 3

Det kooperativa spelläget i F.E.A.R. 3 handlar om att du och tre till ska ta er framåt. Snabbt. Annars kommer dödsmuren och tar er. Se vad som händer i vårt arkiv.

#fear-3, #left-4-dead


Medlem
Spring för livet i Fear 3

Jag är inte den som brukar klanka på grafik.. men FY FAN vad uruselt det ser ut :s

Medlem

Håller med. Tycker det ser väldigt tråkigt och trött ut grafiskt. Gameplay ser ju inte så fantastiskt ut heller..

Edit: Efter att ha kollat en andra gång; usch vad konsolskadat! Bästa är ju när han skjuter på en av sina egna också, haha! Nej tack till detta spel!

Medlem

Jag diggar spelläget. Alla som är här inne och klagar på grafiken antar jag inte har följt tredje spelet sedan det utannonserades, det har ju trots allt sett likadant ut sedan dess. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om spelmekaniken dock, förhoppningsvis är den bättre än många tror. Jag älskade nämligen det första F.E.A.R och hoppas att detta lyckas också.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Alla småbarn dömer spelet på dess grafik
Man brukar oftast bygga upp spelet med medelmåttig grafik sen finputsar man det när de är så gott som klart..
Ni vet ingenting om hur spelet ser ut när det är klart.
och även om det inte blir någon supergrafik så kan dess gameplay bli roligt när det är klart.
*Hoppas på något som påminner om första Fe.a.r men med mer variation :)*

SP-kampanjen är nog... OK, och MP-delen verkar vara ihopslängd för att släcka törsten hos dem som vill se MP i just F.E.A.R., de kallar det för "Almas minions", men de uppträder som zombies, så, man vet inte riktigt vad man ska tro.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ish
Medlem
Skrivet av Saftnisse:

Alla småbarn dömer spelet på dess grafik
Man brukar oftast bygga upp spelet med medelmåttig grafik sen finputsar man det när de är så gott som klart..
Ni vet ingenting om hur spelet ser ut när det är klart.
och även om det inte blir någon supergrafik så kan dess gameplay bli roligt när det är klart.
*Hoppas på något som påminner om första Fe.a.r men med mer variation :)*

Man tar inte ett i tiden fult spel å finputsar tills det blir snyggt. Det är bara vad utvecklarna vill att du ska tro "beta footage", "alpha footage". Yeah yeah.. Det blir inte mycket bättre.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Kan se att detta kommer medföra mycket nerdrage

Medlem

Varför tar de inte en paus från F.E.A.R. och ger oss lite Kate Archer istället!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kommer inte spela detta överhuvudtaget. Varken värt min tid eller mitt hårddiskutrymme, än mindre mina pengar!


signatur

Imperator

Medlem

Reize, så var för bryr du dig ens att titta i tråden då ? eller uttalas sig vad du ska göra ?

Samma sak om grafik som att döma en person hur han eller hon ser ut och total skita i insidan, folk i bland .....

Skrivet av jonis:

Varför tar de inte en paus från F.E.A.R. och ger oss lite Kate Archer istället!

För det är inte Monolit som gör detta F.E.A.R. "Cate..." - sålde inte så bra tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot

Att folk dömmer utseendet så hårt och ska dissa spelet. Hur många spel är verkligen snygga idag? Mångt och mycket det som kommer ut är skit och ser skitigt ut men förstår inte vad ni ser som fel i detta? Det är precis som alla som klagade på DA2. Det och detta är säkert i sig väldigt bra spel men kan FÖRSTÅ att som en uppföljare så passar det inte in.

Döm ingenting fören du verkligen testat spelet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Såg ju riktigt kul ut

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av jonis:

Varför tar de inte en paus från F.E.A.R. och ger oss lite Kate Archer istället!

För det är inte Monolit som gör detta F.E.A.R. "Cate..." - sålde inte så bra tyvärr.

Åh fan, där ser man.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ser roligt ut. Inte supersnyggt, men roligt! Kul spelläge


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spelläget såg ju skit kul ut. Kan tänka mig vilken jävla panik man får i vissa tillfällen. Störde mig bara på att om 1 person dör så förlorar alla.

"Wall of death", verkar inte så genomtänkt, att man bara ska springa hela tiden, skjuta ned allt som rör sig? Det blir väl inte så mycket till taktik där?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

FEAR motorn är ju lika utdaterad som source motorn typ... dock betyder det ju inte att det blir dåligt spel... tycker dock FEAR spårade ur redan i tvåan... så nja... finns nog bättre titlar att lägga slantarna på


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Är det bara jag som kommer att tänka på de där Super mario-banorna där kameran rör sig av sig själv och man måste springa framåt hela tiden, för om man nuddar den bakre väggen dör man?

Ser mycket underhållande ut förövrigt.


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem
Skrivet av HerrA:

Är det bara jag som kommer att tänka på de där Super mario-banorna där kameran rör sig av sig själv och man måste springa framåt hela tiden, för om man nuddar den bakre väggen dör man?

Ser mycket underhållande ut förövrigt.

Nej, jag hade exakt samma bilder i huvudet. Intressant att ta det till FPS genren. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Om en dör så förlorar alla = fail, om man kör public.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Döds-vallen DA-DAnanana.

1
Skriv svar