Modern Warfare 3 bekräftat med fyra teasers

Medlem
Skrivet av LeaD:

MW3 har redan förlorat kampen mot BF3. Varför? - Enkelt.

MW har aldrig haft fordon - BF serien har ALLTID haft fordon. Punkt slut.

Så sluta mjäka nu, det är två helt olika spel!

Mjaa, world at war hade ju stridsvagnar på vissa banor. Lätt också det bästa COD spelet imo. Därefter gick det utför.

Medlem

signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av eCore:

Muuuuuuuuuu möljka mig mjölka mig... Luktar fail på långt håll

mellanmjölk 1,5% nytt


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Ytterligare ett skitspel till samlingen för många spelare, men inte för mig. Jag slutade köpa COD efter 5:an och Battlefield 2 när det gäller DICE spel. Elder Scrolls V Skyrim är dock ett hett spel ur min synpunkt


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Nu får det vara nog,, de jävlarna.. orkar inte med mer modern crap! bort med krigsspelen ffs

Medlem
Skrivet av Heliox:

Nu får det vara nog,, de jävlarna.. orkar inte med mer modern crap! bort med krigsspelen ffs

Du får starta ett upplopp, kedja fast dig i ett träd, kasta sten på poliser, starta ett inbördeskrig, skicka insändare till Aftonbladet, eller varför inte sittstrejka i T-centralen? eller så gör du som normala, smarta människor köpt det inte. doh!

Medlem
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Tobblish:

Det sista ett företag ska göra är att sätta ett release datum när folk inte ens har sett spelet.
Troligen så rush:as det ut nu bara för att tävla med BF3.
Och vem fan vill ha ett sådant spel?!

Men men...kommer troligen sälja bättre än BF tack vare sitt namn, shit är som Apple nästan.
Kvittar om dom skulle sätta sitt namn på en bajskorv, folk skulle ändå köpa det.

Varför behöver man ha sett spelet för att ha ett datum? Är det något du lärt dig på företagsekonomin? Du blir nog anställd av Activision.

För att troligen så är spelet inte ens halvfärdigt.

Seriöst, tänk lite innan du rush:ar till att kommentera.
hmm leik Activision.

Medlem
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Tobblish:

Det sista ett företag ska göra är att sätta ett release datum när folk inte ens har sett spelet.
Troligen så rush:as det ut nu bara för att tävla med BF3.
Och vem fan vill ha ett sådant spel?!

Men men...kommer troligen sälja bättre än BF tack vare sitt namn, shit är som Apple nästan.
Kvittar om dom skulle sätta sitt namn på en bajskorv, folk skulle ändå köpa det.

Varför behöver man ha sett spelet för att ha ett datum? Är det något du lärt dig på företagsekonomin? Du blir nog anställd av Activision.

För att troligen så är spelet inte ens halvfärdigt.

Seriöst, tänk lite innan du rush:ar till att kommentera.
hmm leik Activision.

Och vad är problemet med att ha ett releasedatum innan spelet är färdigt?

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Tobblish:

Det sista ett företag ska göra är att sätta ett release datum när folk inte ens har sett spelet.
Troligen så rush:as det ut nu bara för att tävla med BF3.
Och vem fan vill ha ett sådant spel?!

Men men...kommer troligen sälja bättre än BF tack vare sitt namn, shit är som Apple nästan.
Kvittar om dom skulle sätta sitt namn på en bajskorv, folk skulle ändå köpa det.

Varför behöver man ha sett spelet för att ha ett datum? Är det något du lärt dig på företagsekonomin? Du blir nog anställd av Activision.

För att troligen så är spelet inte ens halvfärdigt.

Seriöst, tänk lite innan du rush:ar till att kommentera.
hmm leik Activision.

Och vad är problemet med att ha ett releasedatum innan spelet är färdigt?

Hoppas innerligt att du inte är seriös.....

Medlem
Skrivet av C.A.B-05:
Skrivet av Heliox:

Nu får det vara nog,, de jävlarna.. orkar inte med mer modern crap! bort med krigsspelen ffs

Du får starta ett upplopp, kedja fast dig i ett träd, kasta sten på poliser, starta ett inbördeskrig, skicka insändare till Aftonbladet, eller varför inte sittstrejka i T-centralen? eller så gör du som normala, smarta människor köpt det inte. doh!

Ville bara säga detta + att inte köpa det

Medlem
Skrivet av HerrA:
Skrivet av bionicman:

alltså elaka ryssar anfaller New York, Paris, London och Berlin i ett storskaligt surprise anfall och den tappre amerikanska hjälten måste räls-skjuta sig genom horder av onda araber, ryssar och eventuelt latinos/japaner.Fem speltimmar senare knyts storyn ihop med en intensiv och spännande slutstrid i ett kapat charterplan alternativt frakt fartyg där den lömske antagonisten blir nedkämpad efter en cut scene med några klyschiga skurk floskler.

+1

Det är antagligen inte ekonomiskt gångbart att göra på något annat sätt. Det hade ju varit roligt med en reality-check: Bomba Libyen och säkra oljetillgångarna. Skjut journalisten och alla som är med honom, inklusive en barnfamilj, från din helikopter. Hans kamera kanske är en RPG.

Men som sagt antagligen inte så populärt.

hehe...
Visst man behöver ju inte överdriva men lite balans hade nog ingen dött av.
Sen tror jag inte spelet skulle sälja sämre bara för att man fick meja ner lite "us marines" som omväxling.
Så länge det är motiverat i handlingen kommer nog inte ens jänkarna klaga, möjligtvis någon konservativ överpatriotisk teapartyaktivist.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Inaktiv

Så jävla lol... Copy pasta ala BF3 på Germany trailer. Eller så är det som i en trailer i bo att något hus sprängdes så var det många som trodde att det gick att riva hus men det var bara någon hydda i kanpanjen

Medlem
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Tobblish:

Det sista ett företag ska göra är att sätta ett release datum när folk inte ens har sett spelet.
Troligen så rush:as det ut nu bara för att tävla med BF3.
Och vem fan vill ha ett sådant spel?!

Men men...kommer troligen sälja bättre än BF tack vare sitt namn, shit är som Apple nästan.
Kvittar om dom skulle sätta sitt namn på en bajskorv, folk skulle ändå köpa det.

Varför behöver man ha sett spelet för att ha ett datum? Är det något du lärt dig på företagsekonomin? Du blir nog anställd av Activision.

För att troligen så är spelet inte ens halvfärdigt.

Seriöst, tänk lite innan du rush:ar till att kommentera.
hmm leik Activision.

Och vad är problemet med att ha ett releasedatum innan spelet är färdigt?

Hoppas innerligt att du inte är seriös.....

Jag säger detsamma, nämn ett spel som inte har ett släppdatum innan det går guld?

Medlem

Dem har redan gått ut med att man kan förstöra hus samt större maps, nästa nyhet blir säkert att man kan köra olika fordon.

Självklart tar dem indeerna från BF rakt av, dem har kört samma tråkiga stela gameplay nu enda fram till Black Ops, och plötsligt denna stora förändring, dem kommer förmodligen stressa ut spelet sådär perfect nån månad innan BF3 oxo

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Trötta DICE får inga pengar av mig. Det blir MW3 hela vägen!

Så det är bättre att utvecklarna till COD får dina pengar? Dom som byter ut skin på 2 vapen, gör en ny bana o säljer skitet för 450 kr.

Mycket bra tänkt! Tror vi andra ska börja tänka på det här o göra som han gör!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av StrongBad:

Trötta DICE får inga pengar av mig. Det blir MW3 hela vägen!

Så det är bättre att utvecklarna till COD får dina pengar? Dom som byter ut skin på 2 vapen, gör en ny bana o säljer skitet för 450 kr.

Mycket bra tänkt! Tror vi andra ska börja tänka på det här o göra som han gör!

Haha, ni är sorgliga. Blir ni så provocerade att någon har annan smak än er?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Tobblish:

Det sista ett företag ska göra är att sätta ett release datum när folk inte ens har sett spelet.
Troligen så rush:as det ut nu bara för att tävla med BF3.
Och vem fan vill ha ett sådant spel?!

Men men...kommer troligen sälja bättre än BF tack vare sitt namn, shit är som Apple nästan.
Kvittar om dom skulle sätta sitt namn på en bajskorv, folk skulle ändå köpa det.

Varför behöver man ha sett spelet för att ha ett datum? Är det något du lärt dig på företagsekonomin? Du blir nog anställd av Activision.

För att troligen så är spelet inte ens halvfärdigt.

Seriöst, tänk lite innan du rush:ar till att kommentera.
hmm leik Activision.

Och vad är problemet med att ha ett releasedatum innan spelet är färdigt?

Hoppas innerligt att du inte är seriös.....

Jag säger detsamma, nämn ett spel som inte har ett släppdatum innan det går guld?

Det finns väl inget spel tidigare som har haft ett datum UTAN ens en trailer?

Medlem

Du är bara för rolig, du är väl medveten om att du kommenterar en nyhet med 4 olika korta trailers?

Medlem
Skrivet av Höglund:

Du är bara för rolig, du är väl medveten om att du kommenterar en nyhet med 4 olika korta trailers?

Haha, jag håller med. Vilken janne. Activision behöver nog hjälp för dem vet inte hur man skapar spel som inbringar pengar.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Höglund:

Du är bara för rolig, du är väl medveten om att du kommenterar en nyhet med 4 olika korta trailers?

Svårt med språket antar jag då och kanske en gnutta bakom flötet.

För en teaser är inte en trailer lille pojke.

Medlem

Frågan är om man vågar förboka med tanke på hur black ops sköttes till PC...

Medlem
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Höglund:

Du är bara för rolig, du är väl medveten om att du kommenterar en nyhet med 4 olika korta trailers?

Svårt med språket antar jag då och kanske en gnutta bakom flötet.

För en teaser är inte en trailer lille pojke.

Det känns ganska givet att du kommer att ifrågasätta Wikipedias trovärdighet nu då jag länkar till sidan, men det är smällar man får ta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Teaser_trailer

Och som svar på din fråga: Modern Warfare 2 avslöjades som bekant med en svart och neongrön teaser där siffrorna 11-10-9 dunkas fram i slutet. Även Skyrims teaser kom med ett datum i slutet. Det är bara två exempel, det finns många fler.

Medlem

Man får hoppas att det finns lite spelkänsla kvar i spelet, & att man inte behöver gå efter en grupp hela tiden som ska ligga 50 m framför en hela tiden.

Att man har lite rörelsefrihet. Annars så ser det hyvsatt lovande ut. Over and Out.

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Höglund:

Du är bara för rolig, du är väl medveten om att du kommenterar en nyhet med 4 olika korta trailers?

Svårt med språket antar jag då och kanske en gnutta bakom flötet.

För en teaser är inte en trailer lille pojke.

Det känns ganska givet att du kommer att ifrågasätta Wikipedias trovärdighet nu då jag länkar till sidan, men det är smällar man får ta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Teaser_trailer

Och som svar på din fråga: Modern Warfare 2 avslöjades som bekant med en svart och neongrön teaser där siffrorna 11-10-9 dunkas fram i slutet. Även Skyrims teaser kom med ett datum i slutet. Det är bara två exempel, det finns många fler.

MW2 var ju ett jätte bra spel utan buggar med oh wait.
Nu kanske du förstår vad jag menar med att företagen bara rushar ut spelet och skiter i kvalitén.

Roligt att du länkade från wikipedia
"to "tease" the audience."

Medlem

Nu ändrar du ju bara samtalsämne. Jag trodde att vi pratade om hur teasers inte är trailers i din värld och skrattade inombords åt hur ologisk du är.

Medlem
Skrivet av Aléa:
Skrivet av Harpa:

Hälften amerikan, hälften britt, hälften fransman och hälften tysk. Supersoldat Ryan Günther Francois London.

Hur är kan man vara 200% människa?

Haha, Amerikaner brukar väl vara mer än 100% iallafall ;D


signatur

The only thing worse than dead people is dead people who are living

Medlem

egentligen är väl båda spelserierna lika bra beroende på intresse och smak (tycker jag)

123
Skriv svar