Inget Fable II till PC

Robot
Inget Fable II till PC

Varför? För att Lionhead håller på med nya projekt, därför.

#fable-iii, #fable-ii, #lionhead-studios


Medlem
Inget Fable II till PC

Snälla låt det vara Black and white 3 eller The Movies 2!

Medlem
Skrivet av Thane:

Snälla låt det vara Black and white 3 eller The Movies 2!

fable IV skulle inte vara helt fel, om de ändra vissa saker.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Inaktiv

Black and white 3 ! Har väntat så himla längE!

Medlem

Vi fick i alla fall det bästa Fable spelet till PC, Fable TLC.

Medlem

Trodde dom menade Fable III, blev lite skraj

Medlem

Hoppas dom inte släpper Fable 3 eller 4 till PC heller, fruktansvärt dåligt spel i vilket fall så det blir inget vi kommer sakna. Släpp skräpet till soptipparna (konsollerna) istället, där grafiken och spelmekaniken fortfarande är kvar från början av 2000 talet.

Medlem
Skrivet av Fozboz:

Hoppas dom inte släpper Fable 3 eller 4 till PC heller, fruktansvärt dåligt spel i vilket fall så det blir inget vi kommer sakna. Släpp skräpet till soptipparna (konsollerna) istället, där grafiken och spelmekaniken fortfarande är kvar från början av 2000 talet.

Haha... vilket årtal kommer spelmekaniken på PC ifrån då? Den har väl också alltid varit den samma? Tagentbord och mus liksom.

För övrigt håller jag med. Det ska vara PC och Fable är ett skitspel...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Moderator | Testpilot
Skrivet av T.Mani:
Skrivet av Fozboz:

Hoppas dom inte släpper Fable 3 eller 4 till PC heller, fruktansvärt dåligt spel i vilket fall så det blir inget vi kommer sakna. Släpp skräpet till soptipparna (konsollerna) istället, där grafiken och spelmekaniken fortfarande är kvar från början av 2000 talet.

Haha... vilket årtal kommer spelmekaniken på PC ifrån då? Den har väl också alltid varit den samma? Tagentbord och mus liksom.

För övrigt håller jag med. Det ska vara PC och Fable är ett skitspel...

Vad gör verkligen fable så skit? Fable är ju det bästa av det 3 spelen by far!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av Thane:

Snälla låt det vara Black and white 3 eller The Movies 2!

The Movies 2 vore faktiskt roligt att se. Jag var inte så bra på ettan, min filmstudio gick dåligt - men det var roligt!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Eller World of Fablecraft


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Första Fable var verkligen dåligt, speciellt hur "on-rail" det var. 2:an var faktiskt hyffsad, bra att han lyssnat på kritiken som ettan fick. 3:an vetifan, det enda jag hört är att grafiken ska vara bättre, striderna och storyn ska vara sämre än 2:an, likaså ska kartan vara helt oanvänbar och interfacet ska vara dåligt.


signatur
Medlem

Kunde man ge sig fan på, Har väntat på Fable 2 till PC =/

Medlem

Bara dom skruvar upp svårighetsgraden riktigt mycket och skalar ner på laddningstiderna, så kan det bli ett framtida köp för min del.

Xbox 360 versionen är ju barnsligt lätt och har frustrerande många och långa laddningstider


signatur

Game long and prosper

Medlem

Älskade första Fable hade gärna testat tvåan hoppas trean är bra och +1 för The Movies 2 sjukt kul spel ^^

1
Skriv svar