Infamous 2 bjuder på serietidningskänsla

Robot
Infamous 2 bjuder på serietidningskänsla

Introduktionsfilmen för Infamous 2 bjuder på serietidningskänsla och härlig, gammaldags 2D.

#infamous-2


Medlem
Infamous 2 bjuder på serietidningskänsla

Så jag längtar till release, spelade igenom första spelet många ggr. Hoppas detta blir minst lika bra.

Inaktiv

Bara jag som irriterar mig som fan på att det inte är samma Cole som gör rösten? Ettans Cole hade mycket bättre röst.

Medlem

Du är inte ensamen

Medlem

ÅÅÅH! LÄNGGGTAR! Gud va kul detta liret ska bli. Har inte spelat igenom ettan helt änu men får ta och avsluta den innan detta släpps.

Medlem

Den här har legat ute i två dagar på IGN?

Hur som, spelade ettan både som ond och god. HUR KUL SOM HELST. Mina rumskamrater har redan börjat ge upp hoppet om att få se något på TV dagarna runt spelets release. Jag brukar spela hur casual som helst, men sen när vissa spel kommer ut märker man hur gränserna suddas ut och hela dagar spenderas framför spelet. Infamous var ett sånt spel och jag har grymt höga förhoppningar för tvåan!

Medlem
Skrivet av Brandter:

Bara jag som irriterar mig som fan på att det inte är samma Cole som gör rösten? Ettans Cole hade mycket bättre röst.

Instämmer. När det utannonserades var det inte det nya utseendet jag störde mig på, utan snarare det faktum att de hade ersatt Coles röstskådespelare. Inte så mycket att göra åt det, men synd är det. Man vill ju helst ha samma röst för en karaktär. Spelet i sin helhet verkar dock bli finfint.

Inaktiv
Skrivet av Thomas:
Skrivet av Brandter:

Bara jag som irriterar mig som fan på att det inte är samma Cole som gör rösten? Ettans Cole hade mycket bättre röst.

Instämmer. När det utannonserades var det inte det nya utseendet jag störde mig på, utan snarare det faktum att de hade ersatt Coles röstskådespelare. Inte så mycket att göra åt det, men synd är det. Man vill ju helst ha samma röst för en karaktär. Spelet i sin helhet verkar dock bli finfint.

Ja spelar verkar bli grymt, säkerligen bättre än ettan också. Men varför byter man röst! Den nya låter så... ja... snäll? mjäkig? Nej gillade den gamla, lite skitig whiskey röst som du inte riktigt känner om han är ond eller god.

1
Skriv svar