PSN-återkomsten - detta ger Sony som plåster på såren

Robot
PSN-återkomsten - detta ger Sony som plåster på såren

Sony har nu gått ut med information om vad du får för att PSN var nere och inte minst vilka spel du kan välja bland.

#littlebigplanet, #infamous, #wipeout-hd, #ratchet-clank-future-quest-for-booty, #dead-nation, #littlebigplanet-psp, #modnation-psp, #pursuit-force, #killzone-liberation


Medlem
PSN-återkomsten - detta ger Sony som plåster på såren

Grymt :3 Enligt mig hade dom inte behövt ge oss nåt forutom kanske för dom som hade ps plus

Inaktiv

Håller faktiskt med föregående.. kan inte säga att jag saknat det så mycket.. men jag blir iaf jädra glad o se att jag kan få infamous gratis.. var nära att köpa det förra veckan. Blir det o Ratchet Tack Sony, får vi bara hoppas att det är säkert att gå ut i cyberrymden igen då.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Super. Har haft planer på infamous ett tag nu, inför 2an så att säga. Super nice!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Generöst av Sony ändå. Kan tänka mig att dom är helsvett nu när dom ska starta upp maskineriet igen. Förövrigt blir det nog Ratchet & Clank och Little Big Planet för min del.

Medlem

Wow.. så om jag inte köpt nåt spel online och ej heller har PSN plus så får jag ändå 2 spel gratis att ladda ner? Sorry om jag missat nåt men vaknade just och försöker dra kallsupar av espresso


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Det var inte dåligt, riktigt överraskad. Det blir verkligen plåster. Helt annat än futtiga Plus i en månad.
Infamous och Dead Nation skulle jag tro det blir.
Faktist letat förgäves efter Dead Nation hos handlarna men det har kanske varit PSN-bundet hela tiden då.

Medlem

Kul att man redan äger allt på listan och äger ingen PSP


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Oo nice med Quest for Booty! sicken lyx

Medlem

Hade gärna sett Gran Turismo PSP med i listan men det var väl hyfsade titlar ändå. Hade klarat mig utan kompensation i vilket fall.

Medlem

riktigt trevligt faktiskt!

Medlem
Skrivet av Lightweight:

Wow.. så om jag inte köpt nåt spel online och ej heller har PSN plus så får jag ändå 2 spel gratis att ladda ner? Sorry om jag missat nåt men vaknade just och försöker dra kallsupar av espresso

Du får 2 gratis PS3-spel och 30 dagars PSN+

Om du har en PSP får du även 2 spel till den.

inK
Medlem

Inte så pjåkigt.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Oh, har varit sugen på Infamous så då blir det den samt antingen Dead Nation eller Wipeout


signatur

Videomupp

Medlem

Mycket generöst plåster på såren, Sony!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Blir bra det här


signatur

It´s not where we´re from, it´s where we´re going....

Medlem

Jag har ju redan LittleBigPlanet (2 visserligen) och Infamous...
Får väl bli Ratchet & Clank... men de andra har jag aldrig hört talats om.

Vad välja? Vad välja?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Vafan...om man hade spelen innan då? -.- Riktigt weak at listan inte var längre. Blir riktigt besviken faktiskt. Annars hade de ju kunnat lägga till 400 spänn i PS-Store som ett alternativ istället. Då hade allt varit bra.

Medlem

Får bli Dead Nation & Quest for booty. Infamous och LBP har jag redan och wipeout ser tråkigt ut. Riktigt sjysst av Sony dock!

Medlem

Alla som inte redan äger Wipeout (skäms!) borde tvingas att välja det - ett av de bästa spelen som existerar på PS3!

...om det blir tillräckligt många nya spelare kanske jag vågar mig ut online igen.

Medlem

Jag ska ju lätt ha LittleBigPlanet och Infamous!

Gillar att jag köpte min Playstation 3 konsol inte långt innan detta hände, så jag har egentligen inte förlorat någonting på det. Bara tjänat.

Medlem

Smart att dom skickar iväg infamous när tvåan är på gång försäljningstrick? blir Ratchet och Wipeout då man redan har infamous, tycker man kunde fått tvåan om man redan har ettan

Skribent

En fråga till alla som spelat Dead Nation:
Är det ett spel då man ska ta sig från punkt A till B som Left 4 Dead eller är det ett spel där man är på samma ställe och det kommer olika svåra mobs hela tiden?

Medlem

Ni som inte har LittleBigPlanet välj det! Jag tar infamous. Mycket generöst av Sony


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Happ det var ju rakt av pissiga val för en som äger 3 utav spelen och dissat de andra 2 för att dom är kassa.

För övrigt kan jag tipsa om att Wipeout HD är riktigt bra.

Medlem

Får väll bli Dead Nation och Infamous för min del. Nice av Sony att man får välja bland riktiga spel. Var inställd på att det skulle vara kassa mini games bara.

Medlem

Dagens i-landsproblem:
Min 40 gigare är ju redan smäckfull.

Medlem

haha najs hade varken LPB eller Infamous

Medlem

Har redan Little Big Planet och Infamous så de får Bli Dead Nation och Ratchet & Clank

Medlem

Bara jag som tycker att listan på spel var riktigt kass?! Bara mindre titlar som dessutom är 2-3 år gamla? De hugger armarna av oss i en hel månad och sen får vi en begangad näsduk som plåster på såren. Riktigt kasst.......

Skriv svar