World of Witcher filmat

Robot
World of Witcher filmat

Ny The Witcher 2-rulle ger en djupare inblick i den mest polska av världar.

#the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
World of Witcher filmat

Det är en dödssynd att jag inte äger en dator som klarar detta spel

Medlem

Uppgraderings dax! jag vet jag ska när tentorna är gjorda.
När kan man förvänta sig en recenssion?

Medlem

Åååh, så otroligt pepp på släppet imorgon! Förkylningen hade gärna fått gått förbi mig helt, men den hittade mig åtminstone i ett fint ögonblick. Blir en eller två dagar bort ifrån jobbet och lite Witcher-spelande för min del!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Sämst lipsynch. Och jag blev besviken på både karaktärernas texturer och polycount i närbild. Synd.

Medlem

Har det förbokat, så fort jag vaknar kommer jag springa ner och köpa the Witcher 2, längtar så sjukt mycket!
Ser underbart ut, tror det blir en av de bästa (om inte den bästa) rpg under 2011!

Medlem

jag borde få det i brevlådan idag. hemskt att man ska behöva jobba till 17.15 en dag som denna

Testpilot

Aktiverade mitt ex imorse och drog igång det , grafikporr på fin nivå men att inte kunna ställa in "inverse mouse" i menyerna i spelet var ett stort nerköp för mig , får rota på forum o se vad man kan ordna.

Medlem

HATAR spel som inte kan ha inverse mouse! det är det absolut sämsta skiten!

Medlem

Du menar att du dömer ut ett helt spel med allt dess djupa innehåll på grund av en inverse funktion?
Du måste missa mycket fint i livet i sådana fall!

Testpilot
Skrivet av SteelStrike66:

Du menar att du dömer ut ett helt spel med allt dess djupa innehåll på grund av en inverse funktion?
Du måste missa mycket fint i livet i sådana fall!

Läsförståelse deluxe: Stort nedköp = Stor nackdel , gillar inte , trist , dumt , tråkigt , dåligt gjort .
Det betyder inte: Döma ut hela spelet , strunta i att spela spelet , lämna tillbaka spelet till affären , missa fina saker i livet.

Medlem

Harakiri, 12 points!

1
Skriv svar