E3 topp 30 – Skyrim

Robot
E3 topp 30 – Skyrim

Därför ska du ha höga förväntningar på The Elder Scrolls intåg i drakdräparmatchen.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda, #the-elder-scrolls-iv-oblivion, #the-elder-scrolls-iii-morrowind


Medlem
E3 topp 30 – Skyrim

Hade jag kunnat gå i ide i 6 månader hade jag gjort det direkt... är så sugen på det här spelet att det knappt går att förstå

Medlem

Ja, det var länge sedan november tedde sig så lockande...

Medlem

Asså jag kan inte vänta!


signatur

Meep!

Medlem
Medlem

Hoppas detta blir roligare än Oblivion (senaste elders jag lirade). Verkar lovande iaf, snälla ha med coop eller något fo fään


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Utan XP blir det ju lamt.


signatur

War never changes.

AW8
Medlem

Den 11:e november... då smäller det.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

@Zaphiren, SkauninG


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Oj! Nu utökade just inköpslistan med 4 spel innan november sedan så i november blir det 2 köp av spel nämligen BF3 och detta :D. Inget MW3 dock har fått nog av det!
Så nu ska vi se vad som står på listan:D

Infamous 2
Far Cry 3 (Om det kommer i år vill säga :P. Man kan ju alltid hoppas.)
Alla 4 "The Elder Scrolls" spelen.
Portal 2
Battlefield 3
The Elder Scrolls Skyrim
Mass Effect
Mass Effect 2

Medlem
Skrivet av laxan96:

Oj! Nu utökade just inköpslistan med 4 spel innan november sedan så i november blir det 2 köp av spel nämligen BF3 och detta :D. Inget MW3 dock har fått nog av det!
Så nu ska vi se vad som står på listan:D

Infamous 2
Far Cry 3 (Om det kommer i år vill säga :P. Man kan ju alltid hoppas.)
Alla 4 "The Elder Scrolls" spelen.
Portal 2
Battlefield 3
The Elder Scrolls Skyrim
Mass Effect
Mass Effect 2

Japp det blir tung för plånboken det! Får sluta med WOW nu:). Man ska ju också skaffa sig en LED-tv i sommar till sommarstället:D.

Ja... Det var ju intressant...

OnT: Tagga tagga tagga inför hösten, kommer nog bli den bästa spelhösten på länge.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av laxan96:

Oj! Nu utökade just inköpslistan med 4 spel innan november sedan så i november blir det 2 köp av spel nämligen BF3 och detta :D. Inget MW3 dock har fått nog av det!
Så nu ska vi se vad som står på listan:D

Infamous 2
Far Cry 3 (Om det kommer i år vill säga :P. Man kan ju alltid hoppas.)
Alla 4 "The Elder Scrolls" spelen.
Portal 2
Battlefield 3
The Elder Scrolls Skyrim
Mass Effect
Mass Effect 2

Ja... Det var ju intressant...

OnT: Tagga tagga tagga inför hösten, kommer nog bli den bästa spelhösten på länge.

Bättre?:)

Medlem

Så har man vart intelligent och bestämt sig för att börja plugga KTH till hösten. Kunde valt en bättre tidpunkt känner jag nu xD Kommer nog behöva hyra ut datorn för annars kommer jag fastna framför Skyrim och Battlefield och inte hinna med att plugga...

Medlem

Den där trailern är riktigt maffig - får fortfarande ståpäls varje gång jag ser den! Jag hoppas att spelet blir så bra som jag tror!

Medlem

Exceptionell draw distance är minst lika trevligt som riktigt fantastisk grafik. Grymma animationer likaså.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar