Samlarutgåvorna av Gears of War 3 detaljerade

Robot
Samlarutgåvorna av Gears of War 3 detaljerade

Vad innebär egentligen Limited och Epic Edition? Läs om godsakerna hos oss - plus, film direkt från Epics skräckkammare.

#gears-of-war-3, #microsoft, #epic-games


Medlem
Samlarutgåvorna av Gears of War 3 detaljerade

1500 kr? Löjligt.

Medlem

3 ord: VILL HA EPIC!

Medlem

1500kr (1800 @ webhallen) känns rätt så standard för en collection av den här klassen. Dock ser BOXEN något "billig" ut, typ som en låda från ikea som allting ligger i. Blizzards SC2 låda var något över det vanliga och det skulle väl varit häftigt om de satsade på en schyst låda i detta paket med.
Men det kan ju så klart vara en mockup som webhallen har ifs.
http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/131432-gears_of_war_3-...

Hoppas Bethesda gör något liknande med TES5 Skyrim. Drake skulle vara rätt nice och lite mindre cheesy än Marcus Fenix imo.

Låt dom släppa 14 olika versioner, 1 år senare är allting snorbilligt ändå, så bring it on!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

bäääm.. bokade epic för drygt 2 månader sedan

Medlem

Äsch!

Ge mig ett Mass Effect 3 Galactic Edition eller Collector's Edition med en stor Reaper staty!

Det vill jag ha!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

"The Art and Design of Gears of War" är ju det som kändes mest lockande i den boxen men för en tusenlapp extra mot att bara köpa grundspelet så får det vara.

/ LordDaimos

Medlem

Blev lite besviken av innehållet i Epic Edition. Är inget fan av statyer överhuvudtaget. Kanske avbokar den...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Bokade Epic-edition 2011-03-09, och ångrar mig inte en sekund nu när hela paketet visas upp.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Jädrar vad dyrt:D:(. Kostar ju ff lika mycket som Call of Crap Prestige Edition!.
Om det var någon mer än jag som köpte "Assassin´s Creed Brotherhood Codex Edition" vet att detta är bara milking! Jag köpte min på spelbutiken för ett löjligt billigt pris. Den kostade mig 874kr och på resten av webben kostade det 899kr. Och i den lådan fick man mycket grejor kan jag säga! Om nån vill se vad den innehäll så kan ni titta på länken nedan.

http://youtu.be/6Ayuuf8QHHI

Inaktiv

Ser hellre nån slags motorsåg typ?

Medlem
Skrivet av Friberg:

1500 kr? Löjligt.

Köp den från england och den kostar hälften, om ens det. Samma gäller med nya spel, köper allt från England numera, zavvi.com, bee.com eller gamseeker.co.uk. Tar en vecka eller två att få det levererat men priserna är oftast oslagbara, med marginal (Homefront på release kostade 270kr till Ps3/360, 599 i Sverige)

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Friberg:

1500 kr? Löjligt.

Köp den från england och den kostar hälften, om ens det. Samma gäller med nya spel, köper allt från England numera, zavvi.com, bee.com eller gamseeker.co.uk. Tar en vecka eller två att få det levererat men priserna är oftast oslagbara, med marginal (Homefront på release kostade 270kr till Ps3/360, 599 i Sverige)

Spelar inte på 360

Medlem

Gears 3-betan har fått mig att ändra uppfattning om Gears. Blivit lite frälst. Synd att artbooken inte ingår i Limited, vill ha den men inte en staty.

1
Skriv svar