Black Ops-kändisar snackar ut om zombienivå

Robot
Black Ops-kändisar snackar ut om zombienivå

I nivån "Call of the Dead" från senaste Call of Duty: Black Ops-DLC:t Escalation finner du Danny Trejo, Michelle Gellar, Robert Englund och Michael Rooker. Spana in vad de tänker om deltagandet i vårt arkiv.

#call-of-duty-black-ops


Medlem
Black Ops-kändisar snackar ut om zombienivå

Sarah Michelle Gellar vill inte spelas upp.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Jo den funkar, men jävligt lågt ljud.

Oj, varning, för krystade intervjuer


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vilken av filmerna tror ni får flest klick då?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

"Rooker", utan tvekan... Han gjorde "bra" insats i "Riddick - "EFBB"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Om de skådespelarna tror att vi ska lägga 130 spänn för enbart deras bana misstar de sig. Men Kul intervju:):):). Och folk säger att skådespelare som personer inte är roliga:P.

Medlem

Jaha, då vet vi varför all DLC kostar

Medlem

Vill spela detta men det känns lite surt att behöva köpa hela spelet bara för en map

Medlem

Kul idé att ha grymma skådisar med...tyvärr så är det i Cod -_-

EDIT: Haha, tyckte det var riktigt underhållande att höra hur lite Danny Trejo vet om spelteknologi när han säger att Black Ops "has pushed the envelope in technology" eller vad han sa


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hur tänker utvecklarna? skiter fullständigt i om kändisar är med, är ett dumt sätt att rättfärdiga sina sjuka dlc-priser? Hoppas CoD-fabriken går under snart

Medlem

Sörgligt...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Varför inte slänga ut banan gratis som ett firande av en ny patch som borde släppas runt...nu... hoppas jag..

Medlem

Kändisar huh? Jag kände bara igen Sarah Michelle Gellar, och det är endast för att hon spelade Buffy (vilket jag inte sett) och har varit med i ett par filmer jag sett för flera år sedan. Jag tittar knappt på film överhuvudtaget och hon är attraktiv, så vad mer kan jag säga?

Medlem
Skrivet av Ankan:

Kändisar huh? Jag kände bara igen Sarah Michelle Gellar, och det är endast för att hon spelade Buffy (vilket jag inte sett) och har varit med i ett par filmer jag sett för flera år sedan. Jag tittar knappt på film överhuvudtaget och hon är attraktiv, så vad mer kan jag säga?

Det må så vara, men likväl är de faktiskt ganska kända allihop:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Sarah Michelle Gellar var ju lätt tråkigast

Medlem

Robert Englund är så jävla skön. Alla som sett High Chaparall vet detta.

Medlem

What? Ingen intervju med George A Romero?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

De borde släppa ett mappack med bara Zombiebanorna istället. Jag vill inte betala för 2 packs när det bara är 1 karta i var jag vill ha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankan:

Kändisar huh? Jag tittar knappt på film överhuvudtaget

Det märks

Medlem

"Better then Pong" hah guld.

Medlem

Snacka om att Trejo horar bort sig till vad som helst nu mera. Först alla B-filmer sedan det här.

Att döma från videon ser han rätt risig ut. Pundar nog en del och behöver pengarna, antar jag.

Medlem

Robert Englund var bäst i V och Michelle Gellar i Jag vet vad Du Gjorde förra Sommaren.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Snacka om att Trejo horar bort sig till vad som helst nu mera. Först alla B-filmer sedan det här.

Att döma från videon ser han rätt risig ut. Pundar nog en del och behöver pengarna, antar jag.

Gör han helt rätt i. Efter att ha harvat runt i sunkiga tv-serier och skitfilmer på 80 o 90-talet för låg lön etc så är de helt rätt att han kammar hem stålar i såna här projekt. Angående knarket: Good for him!

Medlem
Skrivet av anomali:
Skrivet av raefzm88:

Snacka om att Trejo horar bort sig till vad som helst nu mera. Först alla B-filmer sedan det här.

Att döma från videon ser han rätt risig ut. Pundar nog en del och behöver pengarna, antar jag.

Gör han helt rätt i. Efter att ha harvat runt i sunkiga tv-serier och skitfilmer på 80 o 90-talet för låg lön etc så är de helt rätt att han kammar hem stålar i såna här projekt. Angående knarket: Good for him!

Helt fel.

Han var med i ett par storfilmer på 90-talet, så som Heat, Con Air, etc.

Att han nu är med i det här spelet bryr jag mig inte om tbh, kommer iaf aldrig köpa dess DLC.

.. och hur är det bra för honom att han tar droger? Antar att du är en pundare själv, ingen annan skulle skriva något sådant.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Helt fel.

Han var med i ett par storfilmer på 90-talet, så som Heat, Con Air, etc.

Att han nu är med i det här spelet bryr jag mig inte om tbh, kommer iaf aldrig köpa dess DLC.

.. och hur är det bra för honom att han tar droger? Antar att du är en pundare själv, ingen annan skulle skriva något sådant.

Som jag sa, skitfilmer. Han hade mindre biroller som ofta inte genererar stora inkomster (allt detta är givetvis relativt. I kontexten små summor).
Du bryr dig uppenbarligen tillräckligt mycket för att posta här och klanka ned på honom.
Vad det gäller pundare så är jag inte det och har aldrig varit det heller. Inte förvånad dock att du generaliserar utifrån ingen eller väldigt lite fakta då du drog samma slutsatser om Trejo pga att han såg "sliten ut".
"Hur bra är det för honom att han tar droger?" Hmm tar han droger? jag har ingen aning. Källa? "Hur bra det är för honom" får man väl fråga honom om. Det han gör med sin kropp är inte min ensak...inte min grej att moralisera över det heller. Däremot vet jag att han hade en väldigt tuff uppväxt med droger och kriminalitet. Om han vill "hora bort sig" i slutet av karriären så why not?

Medlem
Skrivet av anomali:
Skrivet av raefzm88:

Helt fel.

Han var med i ett par storfilmer på 90-talet, så som Heat, Con Air, etc.

Att han nu är med i det här spelet bryr jag mig inte om tbh, kommer iaf aldrig köpa dess DLC.

.. och hur är det bra för honom att han tar droger? Antar att du är en pundare själv, ingen annan skulle skriva något sådant.

Som jag sa, skitfilmer. Han hade mindre biroller som ofta inte genererar stora inkomster (allt detta är givetvis relativt. I kontexten små summor).
Du bryr dig uppenbarligen tillräckligt mycket för att posta här och klanka ned på honom.
Vad det gäller pundare så är jag inte det och har aldrig varit det heller. Inte förvånad dock att du generaliserar utifrån ingen eller väldigt lite fakta då du drog samma slutsatser om Trejo pga att han såg "sliten ut".
"Hur bra är det för honom att han tar droger?" Hmm tar han droger? jag har ingen aning. Källa? "Hur bra det är för honom" får man väl fråga honom om. Det han gör med sin kropp är inte min ensak...inte min grej att moralisera över det heller. Däremot vet jag att han hade en väldigt tuff uppväxt med droger och kriminalitet. Om han vill "hora bort sig" i slutet av karriären så why not?

HEAT klassas som en utav världens absolut bästa filmer, så det är uppenbart att du har noll koll.

Vill han hora bort sig så visst.
Och att skriva "good for him" bevisar vart du står någonstans.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av anomali:
Skrivet av raefzm88:

Helt fel.

Han var med i ett par storfilmer på 90-talet, så som Heat, Con Air, etc.

Att han nu är med i det här spelet bryr jag mig inte om tbh, kommer iaf aldrig köpa dess DLC.

.. och hur är det bra för honom att han tar droger? Antar att du är en pundare själv, ingen annan skulle skriva något sådant.

Som jag sa, skitfilmer. Han hade mindre biroller som ofta inte genererar stora inkomster (allt detta är givetvis relativt. I kontexten små summor).
Du bryr dig uppenbarligen tillräckligt mycket för att posta här och klanka ned på honom.
Vad det gäller pundare så är jag inte det och har aldrig varit det heller. Inte förvånad dock att du generaliserar utifrån ingen eller väldigt lite fakta då du drog samma slutsatser om Trejo pga att han såg "sliten ut".
"Hur bra är det för honom att han tar droger?" Hmm tar han droger? jag har ingen aning. Källa? "Hur bra det är för honom" får man väl fråga honom om. Det han gör med sin kropp är inte min ensak...inte min grej att moralisera över det heller. Däremot vet jag att han hade en väldigt tuff uppväxt med droger och kriminalitet. Om han vill "hora bort sig" i slutet av karriären så why not?

HEAT klassas som en utav världens absolut bästa filmer, så det är uppenbart att du har noll koll.

Vill han hora bort sig så visst.
Och att skriva "good for him" bevisar vart du står någonstans.

Ja Heat anses av många vara en mycket bra film. Jag anmäler en avvikande åsikt :). Visst, jag tog i när jag sa att det är en skitfilm. Val Kilmer och "shoot-out"scenen är filmens behållning men annars är RdN's insats sömnig och oinspirerad. AP spelar över (som han ibland gör). För mig är AP alltid på gränsen till "over acting". När han inte kliver över den är han en av sin generations bästa skådespelare. I tex Carlito's Way var han helt magisk. Mann gör ofta bra actionscener men har inte samma fingertopp känsla i dialog, karaktärsdjup etc etc. Nog om det .
Noll koll? Nja jag kanske har dålig smak , iaf enligt dig och alla som gillade Heat men efter 60 poäng filmvetenskap och massor med filmtittande (som går ÖVER gränsen till nördighet) så tycker jag att du, din vana trogen, drar förhastade slutsatser. Man kan ha "koll" men gå emot strömmen. Vi kan nog vara överens om att filmsmak är subjektivt?

Hora ut sig om han vill? Check. Vi är överens .

"Good for him" syftar på att OM Trejo vill knarka så är det upp till honom. Vad jag står i drogdebatten är irrelevant i sammanhanget. Min kommentar ska inte uppfattas som ett stöd för drogmissbruk utan som ett stöd för varje individs rätt att fatta de besluten själv. Om agerandet sedan är olagligt så får man (han) stå sitt kast om han åker dit.

Noterar att du väljer att inte alls bemöta att jag tycker du generaliserar och skickar ur dig anklagelser utan att ha några fakta att luta dig mot.

Noterar även att vi kanske spårar ur tråden något :). Kul att diskutera med dig hur som helst men du kanske borde pm:a mig istället ;)?

1
Skriv svar