Nytt Total War-spel på väg

Robot
Nytt Total War-spel på väg

Creative Assembly påbörjade arbetet med nästa Total War redan innan Shogun 2 släpptes.

#creative-assembly, #total-war-shogun-2


Medlem
Nytt Total War-spel på väg

... jasså.

Inaktiv

M a o lär de inte lägga mycket kraft på support och expansioner till Shogun 2.

Undrar vad nästa grej blir. Jag hoppas på Total War: Modern Warfare.

Medlem

Shogun 2 var najs, men mitt intresee för japansk historia är rätt så svalt. Gillar däremot antiken så Rome 2 hade varit grymt!

Medlem

Haha caveman skulle vara fett! Men eftersom Rome är den bästa titeln i serien röstar jag på Rome 2. Plus att det är den mest intressanta epoken behandlad i Total War serien


signatur

Imperator

Medlem

caveman for the lulz) eller ett rome 2 hade suttit nice

Medlem

Rome 2,

eller China Total War. Antiken->Medeltida Kina. Hade ägt.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Inaktiv

Total War: 2011

Medlem

Storskaligt och långsiktigt i Europa med fungerande allianser och förhandlingar, tack!

Medlem

Total War: Rome är fortfarande min favorit i serien, så jag hoppas på ett Rome 2.

Medlem

Ge mig rome ! Spelar det fortfarande

Medlem

Rome är det väl som står på tur vid det här laget och hoppas på det med

Medlem

Kan de inte bara slå ihop sig med Games Workshop och göra Warhammer: Total War någon gång? Visa King Arthur-utvecklarna hur massiva fantasyslag ska göras.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Kan de inte bara slå ihop sig med Games Workshop och göra Warhammer: Total War någon gång? Visa King Arthur-utvecklarna hur massiva fantasyslag ska göras.

gief

Medlem
OML
Medlem

Rome 2 hoppas!

Medlem
Medlem

Warhammer 40k: Total war är min våta dröm, det skulle spela på storheten i 40k mycket väl. Det är dock för bra för att vara sant och kommer på så vis aldrig inträffa.

Medlem

Vill ha ett nytt medieval


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

"Alien: Total War" - är det nog som det syftas på...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vill ha Medieval 3 men det lär nog dröja.

Medlem

Med tanke på hur konstigt det var att se indianerna röra sig i stridsformationer i Medieval II:Kingdoms, så kanske inte Caveman hade varit en hit. En gammal pojkdröm är att CA ska göra om gamla trotjänaren Svea rike till Total war-format! Det spelet skulle förstöra alla studier jag någonsin kommer företa mig i framtiden!


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

hoppas inte på Rome 2...köpte rome men avskyr allt vad romarriket har att göra...var bara ute efter o krossa romarriket när jag köpte det sen slängde jag det på hyllan...Warhammer skulle jag väldigt gärna se som en frisk fläkt i Total war serien eller första världskriget.


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem
Skrivet av MrSandman:

hoppas inte på Rome 2...köpte rome men avskyr allt vad romarriket har att göra...var bara ute efter o krossa romarriket när jag köpte det sen slängde jag det på hyllan...Warhammer skulle jag väldigt gärna se som en frisk fläkt i Total war serien eller första världskriget.

Så du menar att du köpte ett spel som du hade riktigt låga förväntningar på om en epok du hatar och sedan gnäller du för att de infriade dina förväntningar?

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av MrSandman:

hoppas inte på Rome 2...köpte rome men avskyr allt vad romarriket har att göra...var bara ute efter o krossa romarriket när jag köpte det sen slängde jag det på hyllan...Warhammer skulle jag väldigt gärna se som en frisk fläkt i Total war serien eller första världskriget.

Så du menar att du köpte ett spel som du hade riktigt låga förväntningar på om en epok du hatar och sedan gnäller du för att de infriade dina förväntningar?

Yupp! ^^


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem
Skrivet av MrSandman:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av MrSandman:

hoppas inte på Rome 2...köpte rome men avskyr allt vad romarriket har att göra...var bara ute efter o krossa romarriket när jag köpte det sen slängde jag det på hyllan...Warhammer skulle jag väldigt gärna se som en frisk fläkt i Total war serien eller första världskriget.

Så du menar att du köpte ett spel som du hade riktigt låga förväntningar på om en epok du hatar och sedan gnäller du för att de infriade dina förväntningar?

Yupp! ^^

Måste älska din logik där

Medlem

Åt pipan med Rome, ME WANT MEDIEVAL 3!!

Medlem
Skrivet av MrSandman:

Warhammer skulle jag väldigt gärna se som en frisk fläkt i Total war serien eller första världskriget.

Med tanke på den statiska och defensiva krigsföringen på västfronten som inte förändrades nämvärt förrän tyskarna satte in Stosstruppen under våroffensiven 1918 så kommer nog Total War: World War 1 blir rätt tråkigt.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Inaktiv
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av MrSandman:

Warhammer skulle jag väldigt gärna se som en frisk fläkt i Total war serien eller första världskriget.

Med tanke på den statiska och defensiva krigsföringen på västfronten som inte förändrades nämvärt förrän tyskarna satte in Stosstruppen under våroffensiven 1918 så kommer nog Total War: World War 1 blir rätt tråkigt.

Total War: WWI.
Victory conditions: Bygg en skyttegrav som går runt hela spelfäkartan innan maten i skyttegraven tagit slut.

Medlem

Finns för övrigt en riktigt häftig Warhammer mod till Medieval 2. Jag vet inte om dom har översatt hela än (utvecklarna är ryska och det var ett bra tag sen jag testade det), men det var väldigt grundligt gjort.

12
Skriv svar