En dag i en Sith Inquisitors liv

Robot
En dag i en Sith Inquisitors liv

Iskall Sith-kvinna lär oss om mörkrets sanna styrka i Star Wars: The Old Republic.

#bioware, #star-wars-the-old-republic


Medlem
En dag i en Sith Inquisitors liv

Tack men nej tack, Bioware!


signatur

Imperator

Medlem

Darth Maul: Female version?

Medlem

Två saker jag inte förstår. Varför har Sith lila ljussablar och sen när fick Darth Maul-rasen(Zabrak) sådär mycket hår? Jag trodde Zabrak var flinskalliga eller hade väldigt högt hårfäste. Aja, Zabrak blir nog hursomhelst rasen jag kommer att köra om inte dom inte släpper några fler spelbara raser exempelvis Rodian

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Två saker jag inte förstår. Varför har Sith lila ljussablar och sen när fick Darth Maul-rasen(Zabrak) sådär mycket hår? Jag trodde Zabrak var flinskalliga eller hade väldigt högt hårfäste. Aja, Zabrak blir nog hursomhelst rasen jag kommer att köra om inte dom inte släpper några fler spelbara raser exempelvis Rodian

Det är inte en Zabrak, det är en Sith Pureblood

Varför kommer FZs Swtor updateringar alltid en 4, 5 dagar sent?

Medlem

Nä, det ska till en sjujävla story för att den här tecknade dockteatern ska locka mig.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Warwick:
Skrivet av MMO4Life:

Två saker jag inte förstår. Varför har Sith lila ljussablar och sen när fick Darth Maul-rasen(Zabrak) sådär mycket hår? Jag trodde Zabrak var flinskalliga eller hade väldigt högt hårfäste. Aja, Zabrak blir nog hursomhelst rasen jag kommer att köra om inte dom inte släpper några fler spelbara raser exempelvis Rodian

Det är inte en Zabrak, det är en Sith Pureblood

Varför kommer FZs Swtor updateringar alltid en 4, 5 dagar sent?

Är du helt 100 på det? Kolla hornen på skalpen och målningen. Det ser ut som en kvinnlig version av Darth Maul och han är en Zabrak.

Medlem
Skrivet av Trollafett:

Nä, det ska till en sjujävla story för att den här tecknade dockteatern ska locka mig.

Haha, helt rätt.

Medlem

Why so ugly??

Och storm troopersarna som sköt på henne i scenen som visas på screenshotet ovan siktade som stormtroopers brukar. Hon var, vad, 5 meter framför dom? Och de fick en viss summa skott på sig innan hon oblendat och hackigt animerade fram en attack?

Exx
Medlem

Fattar verkligen inte varför det är så fult. På fullaste allvar, det ser 5 år gammalt ut. Är det världens storlek/tidspress/budget som ligger bakom?

Medlem
Skrivet av Nirth:
Skrivet av Trollafett:

Nä, det ska till en sjujävla story för att den här tecknade dockteatern ska locka mig.

Haha, helt rätt.

Håller med! Ser ut som KOTOR 2 ungefär?

Medlem

Varför är WOW så stort? Jo för att så många kan spela det! Precis samma sak gör Bioware med SWTOR. Dom väljer att inte köra supergrafik för att det ska vara tillgängligt för många utan att behöva köpa ny dator.

Ett skräckexempel är Age of Conan som släpptes med supergrafik men som knappast var spelbart för vanliga dödliga.

Tycker det är viktigt att hitta ett mellanting och även om jag alltid varit emot "cartoonig" grafik, så gillar jag SWTORs utseende.

Medlem
Skrivet av Exx:

Fattar verkligen inte varför det är så fult. På fullaste allvar, det ser 5 år gammalt ut. Är det världens storlek/tidspress/budget som ligger bakom?

Finns det nåt som PC-spelare inte klagar på nu för tiden? Det enda man hör är "det är ful grafik, tänker inte spela det" eller så skyller man på konsollerna.

Döm inte innehållet efter förpackningen säger jag bara.

Måste erkänna dock att jag inte att alls var sugen på att ens prova det SWTOR för ett par månader sen, men nu börjar det ge med sig och jag börjar se fram emot att se vad det innehåller.

Kort sagt så behöver inte ett spel ha den allra bästa grafiken, speciellt inte om det går ut över spelglädjen.

Medlem

Förstår inte varför ni klagar på grafiken. Brösten är ju jättestora.

Medlem

Om det är någon som jag har respekt för är det Bioware. Ska bli intressant och se hur de kommer stå sig inom mmo med detta spel.

Medlem

http://sv.justin.tv/archive/archive_popout?id=285836649

en timmes spelande.... fort fort fort, kommer säkert tas ner...

Medlem
Skrivet av mrmanman:

http://sv.justin.tv/archive/archive_popout?id=285836649

en timmes spelande.... fort fort fort, kommer säkert tas ner...

Nja den där har varit uppe i tre dagar nu utan att den tagits ner. Antingen tycker Bioware/EA att det är okej, eller så har de inte lika effektiv anti youtube/justin.tv- trupp som Activision och Take 2 har. LA Noire saker åkte i snitt ner på tio minuter.

Medlem
Skrivet av SeeJay:
Skrivet av mrmanman:

http://sv.justin.tv/archive/archive_popout?id=285836649

en timmes spelande.... fort fort fort, kommer säkert tas ner...

Nja den där har varit uppe i tre dagar nu utan att den tagits ner. Antingen tycker Bioware/EA att det är okej, eller så har de inte lika effektiv anti youtube/justin.tv- trupp som Activision och Take 2 har. LA Noire saker åkte i snitt ner på tio minuter.

Ok...vad bra. får kolla ikväll efter jobbet!

Medlem

Folk som klagar på grafiken etc, undrar bara vad jämför du med ? finns det det några andra star wars spel ? du jämför med som jag inte vet om ? Man kan inte jämföra Singel player spel med MMO. Funkar inte. vill gärna veta vad du jämför med, för det måste du kunna säga anarsh kan du inte säga det fult.

Medlem

Oh, ser ju lovande ut! Ska bli kul att testa, tycker jag.

Medlem

Efter allt man hört om detta spel så tror jag man passar ... Micro transactioner nej tack ...
Sen att det ser typ ut som wow (vilket är 7 år snart med en motor som är 12 år) så är det ju inte bättre ...

Medlem

Wei! Maffiga lila effekter! Sjukt Star Wars. Inte...
Våga göra snygga effekter istället för "Lasershow >9000"TM...

Medlem

may be good may be bad... verkar dock som att jag är den enda som faktiskt GILLAR grafiken? Eller ja, designen snarare. Skulle inte kännas rätt med ett grått, mörkt, "vuxet" Star Wars. Har aldrig sett SW som särskilt vuxet...

Inaktiv
Skrivet av MMO4Life:

Två saker jag inte förstår. Varför har Sith lila ljussablar och sen när fick Darth Maul-rasen(Zabrak) sådär mycket hår? Jag trodde Zabrak var flinskalliga eller hade väldigt högt hårfäste. Aja, Zabrak blir nog hursomhelst rasen jag kommer att köra om inte dom inte släpper några fler spelbara raser exempelvis Rodian

En Sith måste inte nödvändigtvis ha en röd lightsaber.
De flesta sith har det bara för att de röda är de som tar mest skada.
Enligt andra star wars spel är det den röda kristallen som gör svärdet starkast vad jag förstått det som iaf. Annars har en av mina favoritspel fel :/


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Blir denna klass utifall det blir köp, dock högst osäkert fortfarande.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av mrmanman:

http://sv.justin.tv/archive/archive_popout?id=285836649

en timmes spelande.... fort fort fort, kommer säkert tas ner...

Textstilen i början var som hämtad från LEGO Racers, jag hoppas de ändrar utformningen innan släpp.

Medlem
Skrivet av Casten:
Skrivet av MMO4Life:

Två saker jag inte förstår. Varför har Sith lila ljussablar och sen när fick Darth Maul-rasen(Zabrak) sådär mycket hår? Jag trodde Zabrak var flinskalliga eller hade väldigt högt hårfäste. Aja, Zabrak blir nog hursomhelst rasen jag kommer att köra om inte dom inte släpper några fler spelbara raser exempelvis Rodian

En Sith måste inte nödvändigtvis ha en röd lightsaber.
De flesta sith har det bara för att de röda är de som tar mest skada.
Enligt andra star wars spel är det den röda kristallen som gör svärdet starkast vad jag förstått det som iaf. Annars har en av mina favoritspel fel :/

Vill inte framstå som värsta Star Wars-nörden men om man ska hålla sig till Star Wars-reglerna så har jag nyligen läst att röda lightsabers hade en väldigt instabil kristall och det var endast Sith som kunde behärska ett sådant svärd. Om Sith nu kan använda en annan kristall(i det här fallet lila) så borde det finnas Jedi med röda lightsabers? Eller så kan man tolka det som att den lila kristallen är också en instabil Sith-kristall och att Mace Windu var en föredetting?

Edit: Hittade en Jedi med en röd lightsaber. Adi Gallia. Riktigt skumt alltså. Rött för mig ska representera Sith och inget annat.

http://images.wikia.com/starwars/images/9/9e/Eeth_Koth_and_Ad...

Medlem

Såg den här videon för flera dagar sedan. -.- dags att hålla uppdateringar lite oftare, fz?

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Edit: Hittade en Jedi med en röd lightsaber. Adi Gallia. Riktigt skumt alltså. Rött för mig ska representera Sith och inget annat.

http://images.wikia.com/starwars/images/9/9e/Eeth_Koth_and_Ad...

I min "Official guide to Star wars: Episode 1" Så står det att Adi Gallia har en "Crimson" lightsaber till skillnad från t.ex Darth Maul som har en "Red".

Vad skillnaden är vet nog inte ens Lucas.

Hur som helst så kommer detta spel rocka stenhårt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av Warwick:
Skrivet av MMO4Life:

Två saker jag inte förstår. Varför har Sith lila ljussablar och sen när fick Darth Maul-rasen(Zabrak) sådär mycket hår? Jag trodde Zabrak var flinskalliga eller hade väldigt högt hårfäste. Aja, Zabrak blir nog hursomhelst rasen jag kommer att köra om inte dom inte släpper några fler spelbara raser exempelvis Rodian

Det är inte en Zabrak, det är en Sith Pureblood

Varför kommer FZs Swtor updateringar alltid en 4, 5 dagar sent?

Är du helt 100 på det? Kolla hornen på skalpen och målningen. Det ser ut som en kvinnlig version av Darth Maul och han är en Zabrak.

Yes, 100% säker. För att kunna skilja på Zabrak och Sith Pureblood har dom gjort så att alla Zabraks har darth-maul inspererade tatueringar.

Sen så blir jag ju lite trött på alla grafikpellar som bara dömmer ett spel efter hur realistisk grafiken är...själv så tycker jag att gubbarna kanske inte ärså supersnygga, men dom otroligt häftiga och välgjorda miljöerna gör upp för det...plus grafik är så överskattat, du tänker mest på det de första timmarna sen är det inte det som är intressant längre..det här spelet har andra kvalitéer som jag anser viktigare!

12
Skriv svar