Vinn Fable III till pc

Robot
Vinn Fable III till pc

Fable-serien äntligen tillbaka till Windows, vinn ett exemplar i FZ:s tävling.

#fable-iii


Medlem
Vinn Fable III till pc

Wee
*fingers crossed*

Har visserligen redan CE till 360 men vill testa med högre svårighets grad och köra med polare på PC

Medlem

Oooo, hoppas! Har väntat på detta ett bra tag nu!

Medlem

Oooo, hoppas hoppas! Då har man både det och The Witcher 2 och det borde hålla mig sysselsatt den/de närmsta månaderna! Skulle vara guld värt då jag även följt båda serierna.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Härligt, inte spelat Fable sedan ettan då jag inte äger lämplig konsol. Ser verkligen fram mot att få spela trean!

Medlem

OMGAWD! Hoppas!

Medlem

Hoppas man vinner dårå

Meeeeeeeeeeeeeeeen antagligen inte :evil:


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Grymt!
Andra frågan var lite klurig


signatur

The Elder Scrolls Told of Their Return.

Medlem

Har det på krysslådan så önskar alla andra lycka till!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Kul frågor! Har spelat det på Xbox och var mycket besviken på det jämfört med 2:an, så det blir till att ge bort i present till någon om jag vinner

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Zedrix:

Kul frågor! Har spelat det på Xbox och var mycket besviken på det jämfört med 2:an, så det blir till att ge bort i present till någon om jag vinner

Varför vara med i tävlingen om du ändå ska ge bort priset?

Tror faktiskt att ca 1/10 av de som är med inte ens vill ha prisen

Medlem

mmm har inte spelat ett enda fabel spel hade lite dåligt med klöver när originalet kom till pc, sen vet vi ju alla vad som hände med nr2 i serien....fingers toes and tongue crossed!

Medlem

Använder PC versionen GFWL?

oan
Medlem

Bra tävlingsfrågor

Medlem

Får hoppas nu, vill personligen gärna se om Lionhead lyckats förbättra pc versionen från den irriterande 360 versionen...hoppas hoppas


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har aldrig spelat fable spelen - så det hade varit kul att äntligen få chans att prova det. Får se om man vinner Synd att det bara är en nerladdningsbar version, föredrar att ha dom i fysisk form också.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Redaktör
Skrivet av raefzm88:

Använder PC versionen GFWL?

Det är GFWL-koder ni tävlar om här, så ja. Och eftersom Microsoft ligger bakom gäller det nog också dvd-versionen.


signatur
Medlem

Man kan väll hoppas på att man vinner, aldrig vunnit nått men men, man kan ju inte alla ha tur.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av raefzm88:

Använder PC versionen GFWL?

Det är GFWL-koder ni tävlar om här, så ja. Och eftersom Microsoft ligger bakom gäller det nog också dvd-versionen.

ah då vet jag!

En tävling jag inte behöver delta i.

Medlem

GLHF! Håller tummarna igen

Medlem

Hoppas man vinnnneeeerrr

1
Skriv svar