Vinn lyxigt The Witcher 2!

Robot
Vinn lyxigt The Witcher 2!

Räcker inte det? Okej, vi slänger med en bok också.

#the-witcher-2-assassins-of-kings, #cd-projekt


AW8
Medlem
Vinn lyxigt The Witcher 2!

Vad kommer detta "Nordic edition"-påhitt ifrån? Skulle inte något annat spel, typ LA Noire, släppas i en special Nordisk utgåva med?

Vad är det för speciellt med dem? Unika grejer i boxen, som bara släpps i Norden/norra Europa, eller?


signatur

PC gamer 'til I die.

Moderator | Testpilot
Skrivet av AW8:

Vad kommer detta "Nordic edition"-påhitt ifrån? Skulle inte något annat spel, typ LA Noire, släppas i en special Nordisk utgåva med?

Vad är det för speciellt med dem? Unika grejer i boxen, som bara släpps i Norden/norra Europa, eller?

Nordic edition kostar lite mer än premium och du får med 2-3 extra pappersfigurer. Inte så mycket värt det.

Iallafall var det så på webhallen. 429 något för Nordic och 399 för Premium.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Dirt 3 finns i Nordic Edition. Fånigt värre. Haha.

Medlem

Jag vill inte vara petig ... men dom heter "CD Projekt" och inte "CD Project" som man kanske skulle kunna tro. Eller har jag fel?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Bruden123:

Jag vill inte vara petig ... men dom heter "CD Projekt" och inte "CD Project" som man kanske skulle kunna tro. Eller har jag fel?

Du har så rätt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ja tack! Aldrig fel med lite sköna PC exclusive titlar.

Redaktör
Skrivet av Bruden123:

Jag vill inte vara petig ... men dom heter "CD Projekt" och inte "CD Project" som man kanske skulle kunna tro. Eller har jag fel?

Helt rätt, klantig miss av oss. Frågorna kan jag inte ändra nu när tävlingen startat så det får stå.


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Bruden123:

Jag vill inte vara petig ... men dom heter "CD Projekt" och inte "CD Project" som man kanske skulle kunna tro. Eller har jag fel?

Helt rätt, klantig miss av oss. Frågorna kan jag inte ändra nu när tävlingen startat så det får stå.

Nöjd dig iallafall med att "Ingen är perfekt".


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Bruden123:

Jag vill inte vara petig ... men dom heter "CD Projekt" och inte "CD Project" som man kanske skulle kunna tro. Eller har jag fel?

Helt rätt, klantig miss av oss. Frågorna kan jag inte ändra nu när tävlingen startat så det får stå.

Nöjd dig iallafall med att "Ingen är perfekt".

Jag är visst prefekt!


signatur
Medlem

Två rollspel att vinna idag? Härligt Då kanske det finns chans att man vinner åtminstone ett av dom!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Två rollspel att vinna idag? Härligt Då kanske det finns chans att man vinner åtminstone ett av dom!

Om inget annat kanske du kan rollspela vinnare, så kanske man iaf kan testa på hur det känns


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Ankh:

Två rollspel att vinna idag? Härligt Då kanske det finns chans att man vinner åtminstone ett av dom!

Om inget annat kanske du kan rollspela vinnare, så kanske man iaf kan testa på hur det känns

Jag hade tänkt det, men när jag slog mina 2t10 så fumlade jag och fick slå på tabell A2. På den slog jag 68 och där stod "glöm att du någonsin kommer vinna ett spel." jävla osis!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Två rollspel att vinna idag? Härligt Då kanske det finns chans att man vinner åtminstone ett av dom!

En chans finns det alltid!

Redaktör
Skrivet av Bruden123:
Skrivet av Ankh:

Två rollspel att vinna idag? Härligt Då kanske det finns chans att man vinner åtminstone ett av dom!

En chans finns det alltid!

Två faktiskt.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Bruden123:
Skrivet av Ankh:

Två rollspel att vinna idag? Härligt Då kanske det finns chans att man vinner åtminstone ett av dom!

En chans finns det alltid!

Två faktiskt.

Här tycker jag det hade passat med en trumvirvel följd av en ensam cymbal!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av AW8:

Vad kommer detta "Nordic edition"-påhitt ifrån? Skulle inte något annat spel, typ LA Noire, släppas i en special Nordisk utgåva med?

Vad är det för speciellt med dem? Unika grejer i boxen, som bara släpps i Norden/norra Europa, eller?

Nordic edition kostar lite mer än premium och du får med 2-3 extra pappersfigurer. Inte så mycket värt det.

Iallafall var det så på webhallen. 429 något för Nordic och 399 för Premium.

Så som jag har förstått det så är Nordic Edition deras sätt att mjölka ut lite extra pengar för DLC som våra butiker inte erbjuder exklusivt för att förboka hos dem. I LA Noire Nordic Edition kommer det med två DLC-paket som, i USA kan fås separat från två olika affärskedjor om man förbokar hos någon av dem.

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Bruden123:
Skrivet av Ankh:

Två rollspel att vinna idag? Härligt Då kanske det finns chans att man vinner åtminstone ett av dom!

En chans finns det alltid!

Två faktiskt.

Om man ska vara petig så finns det faktiskt tre sätt att vinna ett av dem. Du vinner båda, du vinner det första eller du vinner det andra.

Medlem

Nu börjar det bli avancerat värre!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Redaktör
Skrivet av abflex:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Bruden123:
Skrivet av Ankh:

Två rollspel att vinna idag? Härligt Då kanske det finns chans att man vinner åtminstone ett av dom!

En chans finns det alltid!

Två faktiskt.

Om man ska vara petig så finns det faktiskt tre sätt att vinna ett av dem. Du vinner båda, du vinner det första eller du vinner det andra.

Fast det är ju fortfarande två spel som kan vinnas.


signatur
Medlem

Må den besta man eller kvinna vinna.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av abflex:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Bruden123:
Skrivet av Ankh:

Två rollspel att vinna idag? Härligt Då kanske det finns chans att man vinner åtminstone ett av dom!

En chans finns det alltid!

Två faktiskt.

Om man ska vara petig så finns det faktiskt tre sätt att vinna ett av dem. Du vinner båda, du vinner det första eller du vinner det andra.

Fast det är ju fortfarande två spel som kan vinnas.

Har man tillräckligt tur så var "CD Project" en hemlig tävling. Då har jag tre chanser att vinna!

Medlem
Skrivet av Kotou:

Må den besta man eller kvinna vinna.

Tack, jag hade tänkt mig det!

Lycka till allihopa!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Snälla Melitele skänk mig vinsten!

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Ankh:

Två rollspel att vinna idag? Härligt Då kanske det finns chans att man vinner åtminstone ett av dom!

Om inget annat kanske du kan rollspela vinnare, så kanske man iaf kan testa på hur det känns

Jag hade tänkt det, men när jag slog mina 2t10 så fumlade jag och fick slå på tabell A2. På den slog jag 68 och där stod "glöm att du någonsin kommer vinna ett spel." jävla osis!

Du får helt enkelt fixa mer items med +karisma och charma byxorna av Tompa istället!


signatur

Videomupp

Inaktiv

Verkar vara ett mycket trevligt spel. Ska bli intressant att se hurivida mycket man minns om spelets historia.

Medlem

Då håller vi tummarna

Inaktiv

har CE av witcher 2 redan

Medlem

Får hoppas på en vinst då. Har inte råd med spelet även om jag vill ha det. :/

Medlem

Los Hygglos!!

12
Skriv svar