Guild Wars 2 betatestas i år

Robot
Guild Wars 2 betatestas i år

Andra halvan av 2011 drar betan av ArenaNets efterlängtade MMORPG igång. Ett släpp är troligtvis att vänta nästa år.

#guild-wars-2, #arenanet, #ncsoft


Medlem
Guild Wars 2 betatestas i år

Jaja, då har man i alla fall gott om tid till att fixa en ny dator.

Medlem

ngn som vet hur man tar sig in i betan? måste man förbeställa lr måste man signa upp på deras sida ?


signatur

Rwa?

Medlem
Medlem

Tappat sug för MMOs, men kanske kommer tillbaka innan GW2 släpps. Får se.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Tappat sug för MMOs, men kanske kommer tillbaka innan GW2 släpps. Får se.

samma här, tappade suget för något år sedan, men tror att gw2 kan ändra det

Inaktiv

Om man verkligen vill spela ett MMO ska man hålla sig undan betan. Tenderar att förstöra det roliga vid release. Många tar dessutom en beta som en färdig version av spelet och klagar på brister...

Medlem

Testar GÄRNA detta! som jag har längtat... vill....testa....betan....NU

Medlem

bra dags


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Medlem

Nästa MMO generation (Q1 2012) lyder Guild Wars 2 VS Star Wars: TOR med The Secret World som biroll. Har jag missat något?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Imorgon skall den sjunde av de åtta professions vi skall kunna spela i GW2 släppas.

Källa: http://guildwars.incgamers.com/blog/comments/quickie-next-gui...

Förövrigt tycker jag detta ser ut som det mest inbjudande MMO:t hittills, ska bli väldigt spännande och roligt att se om det lever upp till förväntningarna när det släpps.

Medlem
Skrivet av Skithungrig:

Imorgon skall den sjunde av de åtta professions vi skall kunna spela i GW2 släppas.

Källa: http://guildwars.incgamers.com/blog/comments/quickie-next-gui...

Förövrigt tycker jag detta ser ut som det mest inbjudande MMO:t hittills, ska bli väldigt spännande och roligt att se om det lever upp till förväntningarna när det släpps.

GW2 blir säkert ett bra spel men settingen i spelet är en död häst folk har stått och sparkat på i 10 år. Jag orkar verkligen inte mer fantasy. Star Wars gör ju lite annorlunda men det känns ändå som väldigt mycket fantasy... Det som jag verkligen vill ha är ett sorts Sin City online. Jag hoppas på The Secret World eller World of Darkness online. Förfinade system och grafik räcker inte för att få mig att börja ifrån början i ett vanligt fantasy mmo igen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Sjukt episk video.

Argumenten mot andra MMORPG'n (*host*WoW*host*) är jävligt svårdebatterade.

Och en jävligt snygg spelvärld. Kanske blir detta hur bra som helst?

Medlem

har aldrig spelat guild wars men spelat en del andra mmo och undrar: finns det crafting o sånt eller är guild wars väldigt fokuserat på att bara slåss?

Medlem

Ja, det finns crafting, och "sådant" i GW2..

och är man antisocial så ska det vara möjligt att spela solo i stora delar av spelet och det ska förövrigt ha en stor Personlig story!

kolla tråden för info: Guild Wars 2


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Hydraah:

...Många tar dessutom en beta som en färdig version av spelet och klagar på brister...

Att peka ut brister i spelet under betan är ju hela poängen... så länge man inte gör det på FZ t.ex. (Kanske var det du tänkte på? Folk som provar en beta och sen berättar för andra hur mycket spelet suger).
Att berätta för utvecklarna vad man tycker är ju bara bra, så länge det är någorlunda konstruktiv feedback.

Medlem

Längtar så mkt! Min gamla wow klan kmr starta i och med GW2 längtar till alla personer igen!!! ( Min GM var en italiensk tjej som man gärna satt o lyssna på)

Inaktiv

Jag tänker inte tro på liknande uttalanden tills ArenaNet själva är de som gör uttalandet. NCsoft är bara publisher och har ingen kontroll annat än ekonomisk i utvecklingen av GW2. Jag är tveksam till om uttalandet stämmer eller om det bara är för att lugna finansiärerna tills vidare...

Medlem

Detta ses fram emot!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av Gabe:
Skrivet av Hydraah:

...Många tar dessutom en beta som en färdig version av spelet och klagar på brister...

Att peka ut brister i spelet under betan är ju hela poängen... så länge man inte gör det på FZ t.ex. (Kanske var det du tänkte på? Folk som provar en beta och sen berättar för andra hur mycket spelet suger).
Att berätta för utvecklarna vad man tycker är ju bara bra, så länge det är någorlunda konstruktiv feedback.

Så jag menade ja, att folk berättar att spelet suger. Punkt. Att de liksom tror att spelet kommer vara så även efter release.

Att ge feedback i förbättringssyfte under beta är ju en självklarhet

1
Skriv svar