Batman: Arkham Citys huvudstory är på 25 timmar

Robot
Batman: Arkham Citys huvudstory är på 25 timmar

Plus 15 om du skulle få för dig att ta dig an alla sidouppdrag.

#rocksteady-studios, #batman-arkham-city


Medlem
Batman: Arkham Citys huvudstory är på 25 timmar

Undrar om det stämmer, utvecklarna brukar vara duktiga på att överdriva såna här siffror. Jaja, bara det håller samma höga kvalitet som första spelet gör så är det här ett säkert köp!

Medlem

Hoppas det inte bara är ett falkst uttalande.
Offtopic: Är det någon som vet hur länge speltiden var i GTA San Andreas?

Medlem

Njaaa, tvivlar på 25 timmar för det där spelet. Som tidigare skrivet så är utvecklarna bra på att lägga till några timmar vid sådana uttalanden. Men jag hoppas ju förstås av hela mitt hjärta att det stämmer!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

10 räcker för mig mer eller mindre.. folk som vill ha 30+ spel kan väl spela mmo eller final fantasy

Medlem

Nice, bara det inte är enformigt!

Trevliga nyheter. Men "AA" tar lång tid att spela, om man gör allt, så jag tror "AC" tar längre tid just för att de vill skryta om att det ska ta längre tid.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Nananananana batman! Fast visst hade det varit kul att spela Jokern med.

Medlem

Filmer brukar vara mellan en och tre timmar i normalfallet. Och den här typen av spel brukar ju ofta kunna jämföras väldigt bra med filmer eftersom det oftast är mer filmsekvenser än äkta spelande. Som L.A. NOIRE som jag precis har spelat igenom nu... kändes mer som en film än ett spel faktiskt. Men det gör inget ifall det är bra gjort.

Idag är det sällsynt med spel som kan erbjuda lång speltid utan att ha något till story... t.ex. Sim City eller Roller Coaster Tycoon för att nämna några exempel.

Inaktiv

Hoppas de inte fular sig utan kör på samma drm som föregångaren (där man inte behöver aktivera spelet online) då är det ett garanterat köp för min del

Medlem

jävlar, var väll typ 10 timmar i den första! hoppas storyn kan hålla ett bra tempo bara

Och min htc har en standbytid på 7 dagar :P....not

Nä men jag tycker utvecklarnas tider bruka stämma hyfsat bra


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Nästan i klass med Metal Gear Solid 4


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar