Lyssna på all musik i Dirt 3

Robot
Lyssna på all musik i Dirt 3

Codemasters tar sig in i framtiden genom att Spotify-länka till alla låtar som kommer dåna i bakgrunden till dina racingeskapader.

#nyhetstips, #dirt-3, #codemasters


Medlem
Lyssna på all musik i Dirt 3

Roligt att jag aldrig hört talas om någon av låtarna/banden.
Det säger nog lite om min musiksmak

Medlem

Du är inte direkt ensam om det, känne inte igen något :S

Medlem

Det var riktigt bra musik i Dirt II så man hoppas ju att det är något inbakat också.

Vem vill ha lagg för att internetströmmen ställer till det. Aldrig att jag skulle köra med online audio och riskera att något hänger sig.

Jag spelar bara single player och offline.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Det var riktigt bra musik i Dirt II så man hoppas ju att det är något inbakat också.

Vem vill ha lagg för att internetströmmen ställer till det. Aldrig att jag skulle köra med online audio och riskera att något hänger sig.

Jag spelar bara single player och offline.

vad snackar du om? det är ju bara en lista med låtarna som är med i spelet. och spotify länk så att man kan lyssna på låtarna utan att ha spelet igång.
har ju inget med online ljud att göra.

Medlem

jag kan ju säga att jag är glad över we are scientist och biffy clyro, mycket bra band! resten har jag dock ingen aning om

Medlem
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av LariosoDog:

Det var riktigt bra musik i Dirt II så man hoppas ju att det är något inbakat också.

Vem vill ha lagg för att internetströmmen ställer till det. Aldrig att jag skulle köra med online audio och riskera att något hänger sig.

Jag spelar bara single player och offline.

vad snackar du om? det är ju bara en lista med låtarna som är med i spelet. och spotify länk så att man kan lyssna på låtarna utan att ha spelet igång.
har ju inget med online ljud att göra.

Varför inte bara lista låtarna då(artist+låt), det har väl inget med spotify att göra i sig då, eller?
Jag uppfattade som att det skulle bli spellista man lägger in i spelet som en del spel svänger sig med.

Men jag har kanske fel i det.

Men coolt med bra musik när man kollar review av loppet.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av LariosoDog:

Det var riktigt bra musik i Dirt II så man hoppas ju att det är något inbakat också.

Vem vill ha lagg för att internetströmmen ställer till det. Aldrig att jag skulle köra med online audio och riskera att något hänger sig.

Jag spelar bara single player och offline.

vad snackar du om? det är ju bara en lista med låtarna som är med i spelet. och spotify länk så att man kan lyssna på låtarna utan att ha spelet igång.
har ju inget med online ljud att göra.

Varför inte bara lista låtarna då(artist+låt), det har väl inget med spotify att göra i sig då, eller?
Jag uppfattade som att det skulle bli spellista man lägger in i spelet som en del spel svänger sig med.

Men jag har kanske fel i det.

Men coolt med bra musik när man kollar review av loppet.

troligtvis för att det är mycket lättare för folk att höra låtarna om de gör en spotify lista istället för bara låt lista så man får leta efter låtarna.
det har inget med att du behöver lägga in en spotify lista i spelet.

Medlem

Woho, andra gången en nyhet man tipsat om poppar upp :3

Personligen tyckte jag musik till DiRT 2 var snäppet bättre men återstår att se för många av låtar från 3an vart helt okay men de blir oftast bättre när man brummar runt i en snabb bil i de finska skogarna

@LariosoDog: Asså Codemasters la upp alla låtar så folk skulle kunna se vilka som är med i DiRT 3 och av ren enkelhet gjorde de även en Spotifylista så folk skulle slippa sitta och Youtube:a varje låt för sig. Spotify har inget att göra med DiRT 3 när det släpps nästa vecka mer än att nästan alla låtar fanns där och då gjorde de en enkel spellista för de som var sugna på att lyssna i förhand.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Ooohh nice. Spotify har uppdaterats

Medlem

Leftfield - Storm 3000 diggade jag iaf Kan tänka mig köra runt i natten i hårt sprutandes lera åt höger och vänster. Sen lite slowmotion på det

Medlem

Skön lista! Alter Bridge är ett grymt band, men ni har knappast hört om dem förut. </hipster>


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av zyr0k:

Skön lista! Alter Bridge är ett grymt band, men ni har knappast hört om dem förut. </hipster>

Klart, men tycker dom har mycket fler bättre låtar än den som var med

Medlem

gött!, man tvekade ju inte på dirt 2 listan heller när den kom!

1
Skriv svar