Inget Half-Life 3 på E3

Robot
Inget Half-Life 3 på E3

Vårt första topp 30-hopp gick i stöpet, meddelar Valve i och med att de klargör att de inte kommer visa upp någonting alls.

#half-life-2-episode-three, #valve


Medlem
Inget Half-Life 3 på E3

Inc shitstorm

Medlem

konstigare saker har hänt

Medlem


Inte för att jag är så intresserad av hl2 men det är ju Valve... Jag som längtade på att få se något intressant från dem!

Medlem
Medlem

Gissar på att Valve Time tog bort ett par dagar detta året så tekniskt sett existerar inte 2011 E3 hos Valve >.<

Medlem

noooooo, gaaabeeee

Medlem

Men va fan!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

episode 1 och 2 tog mig fan snabbt av valve att göra mig fy fan vilken tid det tar för att göra Episode 3 OM dom ens gör den som dom har lovat, de jobbar säkert på left 4 shit 3 och hoppar över E3 för att jobba med det..........


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Men för i helvete..


signatur

Trust is for fools...

De hör inte hemma på E3! Galningar som kränker föräldralösa borde bannlysas överallt.

Medlem

Tråkigt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

MEN vad fan VALVE! Vad håller ni på med!

Enda ni kommit med under alla dessa år är Portal 2....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Otippat. Börjar likna Duke.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Inaktiv

Men... sug-älg-sperma-Gabe.

Medlem

har inte hängt med så bra på den här historien , men sade de inte att de skulle ha 3 stora scoops innom 6 månaders tid , ( var det i julas kanske?)

någon som har koll på hur många av dessa de uppfyllt?

Medlem

Lies! Att de ska fortsätta med gamla source och nu detta... Lögner alltihop! På sista dagen av E3 kommer de annonsera Half Life 3 till Source 2 med 2000 timmar campaign, miljarder vapen och minst oändligt med fiender!

Man kan ju alltid hoppas

Medlem

F*cks sake...

Medlem

************************* **** ******** ****** ****...
@mrpeters
Vi kan ju alltid hoppas. Att de verkligen suttit på bakändan utan att ge någon information sedan Episode 2 är illa. Antingen kommer Half-Life 3 att vara så grymt att allt är förlåtet eller så kommer spelvärlden skratta Valve i ansiktet, inget mellanting existerar längre.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Förstår inte er irritation. Dom har aldrig lovat någonting.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

De hör inte hemma på E3! Galningar som kränker föräldralösa borde bannlysas överallt.

Nu får du ta och utveckla vad du menar

Medlem

We saw it coming:(.

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av Sebastian Lind:

De hör inte hemma på E3! Galningar som kränker föräldralösa borde bannlysas överallt.

Nu får du ta och utveckla vad du menar

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110518/portal-2-anklagas-...

Medlem
Medlem

Nooooooooooooooooooooooooooooo!

Medlem

Mästerverk tar tid. Ha tålamod!

Inaktiv

Anledningen till att HL3 tar så lång tid att se dagens ljus är för att deras utvecklare försöker komma på hur de skall implementera en butik med hattar som Gordon, Barney och G-Man kan ha på sig.

Medlem
Skrivet av skronken:

Förstår inte er irritation. Dom har aldrig lovat någonting.

Jag är irriterad över att de inte lovat nånting.

Medlem

Kom igen då valve!


signatur

Rawr

12
Skriv svar