Ny teaser från Dead Island

Robot
Ny teaser från Dead Island

Stämningsfullt så det förslår, med delar gameplay och delar vykort från en svunnen tid.

#techland, #dead-island


Medlem
Ny teaser från Dead Island

Bort med den där jobbiga musiken och släng in lite Fabio Frizzi istället, så blir det helt rätt.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Även om spelet så skulle va riktigt dåligt så kan ingen säga att de inte kan göra grymma trailers!

Medlem
Skrivet av daemoniaxx:

Även om spelet så skulle va riktigt dåligt så kan ingen säga att de inte kan göra grymma trailers!

Det kan jag hålla med om, riktigt grymma trailers
Skulle spelet floppa kan de alltid jobba med trailers istället ^^

Medlem
Medlem

Ditt vill jag på semester.

Medlem
Skrivet av AshTray:

Bort med den där jobbiga musiken och släng in lite Fabio Frizzi istället, så blir det helt rätt.

Tyckte musiken fungerade helt utmärkt även om den inte är någon Zombie Flesheaters musik direkt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Trailers kan de minsann göra, hoppas de är lika duktiga på att göra spel

Medlem

Den här videon har funnits på youtube i några dagar nu, förvånad att den dök upp på FZ så sent?

Medlem

Trailern skriker ju LOST enligt mig.. lol. (Lost fast plus zombies)

Medlem

Så jävla taggad!!!!!!!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Havocado:

Trailers kan de minsann göra, hoppas de är lika duktiga på att göra spel

Det är de också, techland gjorde Call of Juarez, ligger på min topp 10 lista iaf


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Havocado:

Trailers kan de minsann göra, hoppas de är lika duktiga på att göra spel

Det är de också, techland gjorde Call of Juarez, ligger på min topp 10 lista iaf

Det har länge legat på min "snart"-lista så då är de väl inte helt värdelösa

Medlem
Skrivet av zauii89:

Trailern skriker ju LOST enligt mig.. lol. (Lost fast plus zombies)

Det finns ju inte en chans i världen att de kan hinna vara ute med samtliga nyheter i samma sekund som de släpps på nätet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jaha, då är köpten för detta spel år klart, The Witcher 2, Dead Island (ser grymt ut!), Battlefield3 och Skyrim + några 3DS spel

Medlem

Tror inte att spelet kommer att kunna leva upp till deras trailers.
Hursomhelst, han eller hon som regisserat dessa småfilmer är ett geni.

Medlem

Den tidigare teasern var strået vassare, men även denna är riktigt bra. Hoppas bara spelet lever upp till alla uppskruvade förväntningar nu!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av AshTray:

Bort med den där jobbiga musiken och släng in lite Fabio Frizzi istället, så blir det helt rätt.

+1. Voci dal Nulla(The Beyond) är min favorit. Tänkte fråga om han lever fortfarande men jag kollade på IMDB och där står att han bara är 59. Trodde han skulle vara mycket äldre. Så länge spelet inte floppar så lär jag dock klara mig utan episk zombie musik.

Medlem

Det ser jäkligt bra ut måste jag säga.
Ser ut att bli annorlunda från de typiska Zombieslakt spelen.

Medlem

Får GTA vice city vibbar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar