Brink misslyckades

Skägg.
10 Chambers
Brink misslyckades

Snart en vecka har gått sedan min recension av #Brink publicerades och gissa hur mycket jag har lirat det? Inget alls. När jag blir riktigt biten av ett multiplayerspel kan jag inte släppa det och hittar alla tillfällen jag kan att spela det, nöta det och blöta det. Vad är lite sömn mot ännu en adrenalinpumpande runda?

Därför får jag nog kalla #Splash Damage senaste titel som ett misslyckande i min bok. Synd, det hade verkligen potential. Det krävdes helt enkelt för mycket för att få till den där perfekta rundan, för många pusselbitar skulle falla på plats.

#blogg


signatur
Brink misslyckades

De låg nog alltid on the "brink" of disaster. Trist.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Känner samma sak. Det är något som gör att jag inte fastnat heller. Spelkänslan är knäpp tycker jag. Inget gott flyt.

Medlem

Hört från gamla klan spelare att dom är positiva även om det kanske inte slår i public, får hoppas det ligger lite sanning i det, behöver ett nytt bra fps för tävlingsinriktat spelande.

Medlem

Tycker sveriges regering misslyckas ganska bra dem också!!!

http://feber.se/webb/art/210631/nya_cookielagen_genomklubbad/

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Tycker sveriges regering misslyckas ganska bra dem också!!!

http://feber.se/webb/art/210631/nya_cookielagen_genomklubbad/

Jävligt offtopic men det där är ett misslyckande i hög grad! Låter som det är gamla gubbar som precis lärt sig att cookies betyder kaka på engelska. Var väl därför dom satsade på lagen!


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Skägg.
10 Chambers

Jag vet inte hur vi kommer att ställa oss, men jag gissar att det blir i samma linje. Det vill säga att du aktivt samtycker genom att låta din webbläsare godkänna alla kakor.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag vet inte hur vi kommer att ställa oss, men jag gissar att det blir i samma linje. Det vill säga att du aktivt samtycker genom att låta din webbläsare godkänna alla kakor.

Men om lill-spik skulle använda din dator så är det ju inte han som har godkänt

Skägg.
10 Chambers

Han får inte använda datorn, det är pappas! Han tittar bara på Waka Waka och Manboy på youtube... den skammen...


signatur
Medlem

Ajaj, manboy..
Jag hjälper ungen med lite bra musik.

Då behöver du inte skämmas längre, eller möjligtvis kanske, men äh.

Sen angånede kakor-saken. Borde ju räcka med att man får upp en ruta då man sedan får godkänna att alla kakor som syns från en specifik hemsida, blir godkänd.

Jag menar, klicka på att man godkänner kakor tusen gånger..?

Medlem

Det förklarar varför du inte varit in och testat Battlefield: Play4Free nå mer då


signatur
Medlem

Men fan siken, nu måste jag radera min internethistorik igen så inte folk tror att det är nåt fel på mig...

Skägg.
10 Chambers

Ramrod, har inte funnits tid, tyvärr. Ska jag det en till chans vid tillfälle... fast närmst ligger BF3... snart!


signatur
Medlem

Det var ju lite trist. Brink var nog det spelet jag såg mest fram emot 2011, för att det inte var någon uppföljare av något slag. Kanske är värt att testa ändå, men likförbaskat surt ändå!

Medlem

fick precis hem spelet från zavvi, hann inte avbeställa innan de skickade det ... hoppas nu att jag mot alla odds tycker om det.

fan?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av HataMoto_:

fick precis hem spelet från zavvi, hann inte avbeställa innan de skickade det ... hoppas nu att jag mot alla odds tycker om det.

fan?

Nejdå, det är ett potent spel och folk kommer säkert gilla det. Det fick inte mig från att byta från BC2/SC2 som nuvarande multidrog.


signatur
Medlem

Det flyter som **** trots över nivån av rekommenderad hårdvara samt verkar mediokert när det är som bäst ... kul att jag fick en stitchad ansiktsmask i tyg med i förpackningen iaf, annars hade jag ju blivit riktigt besviken

edit: offline är tydligen mer krävande än online (även då onlineläget hade enbart bottar i andra laget). Det som krävs nu är alltså en serverbrowser med ordentliga detaljer som visar antalet bots som spelar samt pingnivån. .

1
Skriv svar