Första Modern Warfare 3-trailern på måndag

Robot
Första Modern Warfare 3-trailern på måndag

Vi har teasats, teasats, teasats och teasats (fyra teasers, samma dag) men på måndag uppges en ny "riktig" trailer på nya Call of Duty dyka upp.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #call-of-duty-black-ops, #call-of-duty-modern-warfare-2


Medlem
Första Modern Warfare 3-trailern på måndag

Är det bara jag som finner teasers för att en trailer ska släppas oerhört irriterande? Vad är meningen egentligen?

Medlem

*Flushes care down the toilet*

Medlem
Skrivet av Jozo:

Är det bara jag som finner teasers för att en trailer ska släppas oerhört irriterande? Vad är meningen egentligen?

De lyckas ju med att reta dig iaf..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Haters gonna hate. Skitsamma om de mjölkar CoD nu. Det kommer ändå säljas som smör i solsken. De kan lika gärna släppa Call of Duty 1 remastered. Skulle sälja miljoner! Så många inbitna fans i serien. Kommer säkert slå Black Ops försäljningssiffror.

Medlem

Gött! Ska bli intressant. Hoppas det håller samma höga klass som de tidigare spelen!

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Jozo:

Är det bara jag som finner teasers för att en trailer ska släppas oerhört irriterande? Vad är meningen egentligen?

De lyckas ju med att reta dig iaf..

lolol.

Jag finner teasers onödiga (i de flesta fall), men stör mig inte på dem.
Det ska bli intressant att se trailern, då det ju åtminstone ryktats om förstörbara miljöer och större banor.
Inte för att det gör mig mer köpsugen (då jag tycker att det är den dåligaste saken med BC2), utan för att jag är tveksam över huruvida det fungerar i den motorn.
Ny motor på gång?

Medlem

F*n vad gött. Väntat på det här ett tag nu. Och jag är 100 på att ny grafik-motorn kommer visas

Medlem
Skrivet av spel_15:

F*n vad gött. Väntat på det här ett tag nu. Och jag är 100 på att ny grafik-motorn kommer visas

haha du kommer nog bli besviken eftersom bilderna som släpptes för ett tag sen visar på den gamla


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Inaktiv

Ni töntar som hyser agg mot CoD kommer ändå att sitta klistrade när det släpps.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Ni töntar som hyser agg mot CoD kommer ändå att sitta klistrade när det släpps.

SP ja probly..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Ni töntar som hyser agg mot CoD kommer ändå att sitta klistrade när det släpps.

De är vad de alltid brukar göra. Efter de har tröttnat på det så börjar det låta negativt om spelet igen fram till nästa serien släpps. Och då går de runt cirkeln igen. Patetiskt!!!

Medlem
Skrivet av laxan96:

Så löjligt

Varför?

MFZ
Medlem

ser fram emot när denna serie dör.. borde vara snart misstänker jag.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

ser fram emot när denna serie dör.. borde vara snart misstänker jag.

Ett spel som håller konsol försäljningen vid liv kan inte bara "dö". Låter inte alls logiskt i mina öron. Den enda månaden jag ser framemot på hela året är november gällande COD. Ni som tror att ni hatar COD står alltid först i kön vid spelets utsläpp.

Medlem

Yes yes! Kriget mellan EA och Activision har äntligen trappats upp. Eftersom allt handlar om pengar, så är det nu på den gränsen att utvecklarna måste tänka "Kvalite, vi måste slå X" - Detta kommer medföra sjukt mycket förändring.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Är det bara jag som finner teasers för att en trailer ska släppas oerhört irriterande? Vad är meningen egentligen?

Ännu mer irriterande då de har nedräkning till ett "announcement".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar