Spana in Avalanches nya - Renegade Ops

Robot
Spana in Avalanches nya - Renegade Ops

Första trailern och bilderna från det kooperativa actionalstret i vårt arkiv.

#avalanche-studios, #renegade-ops, #super-swiv


Medlem
Spana in Avalanches nya - Renegade Ops

Den gillar vi. Return fire är utan tvekan det spelet det påminner mig om mest, och det var bra längesedan!

Medlem

Det ser bra kul ut! Om det kommer ut på steam för under 200kr kommer jag definitivt köpa det. Påminner väldigt mycket om Seek and Destroy och Desert Strike

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Den gillar vi. Return fire är utan tvekan det spelet det påminner mig om mest, och det var bra längesedan!

Return fire var fan episkt. Jeeeep <3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Gahhhh ser ju helt underbart ut


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Får stark "arkad-halls" feeling!


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Det ser ju asskönt ut! Påminner mycket om gamla klassiker såsom Desert Strike etc.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Lite Silkworm/Firepower över det hela


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

har vi inte tillräckligt med sånt här krafs ?


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Skrivet av flamgorilla:

har vi inte tillräckligt med sånt här krafs ?

Tillräckligt med krafs finns det defenitivt, men det här verkar bli awesome.

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

har vi inte tillräckligt med sånt här krafs ?

Vad du är negativ - detta är retro vibbar så det smäller om det med kanongrafik. Mycket välkommet inslag!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jodå kommer ihåg swiv.
Det här såg snyggt ut... skulle kunna köpa det när det kommer på någon ordentlig rea.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jodå kommer ihåg swiv.
Det här såg snyggt ut... skulle kunna köpa det när det kommer på någon ordentlig rea.

Men vanliga Silkworm piskade Swiv rejält

Jag håller med om hur detta ser ut. Ser faktiskt rätt kul ut. Men inte betalar jag över 200:- för den


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Wartex:

Det ser bra kul ut! Om det kommer ut på steam för under 200kr kommer jag definitivt köpa det. Påminner väldigt mycket om Seek and Destroy och Desert Strike

Desert Strike var riktigt grymt!

Renegade ops ser ju rätt skönt ut också faktiskt.

1
Skriv svar