Kamikazebombarna från Serious Sam 3

Robot
Kamikazebombarna från Serious Sam 3

Nya bilder har äntrat vårt arkiv där de klassiska självmordsbombarna (utan huvud!) visar upp sig. Som bonus en bild som visar evolutionen.

#serious-sam-3-bfe


Medlem
Kamikazebombarna från Serious Sam 3

AAAAAAAAAAAAHHH... Yourself!!!

Älskar första mötet med dessa.

Medlem

Mycket skön spelserie! Bra också! Håller just på att installera Serious Sam: The Second Encounter HD.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Ringo:

AAAAAAAAAAAAHHH... Yourself!!!.

Uh Oh!

Medlem

Serious Sam är riktig jävla bra. Old-school shooter Spelas med fördel i Coop.

Medlem
dzl
Medlem

Serious Sam ska spela i CO-OP. Punkt slut!

Medlem

bästa spelet med kompisar på lan, även fast det är lätt så har man hur roligt som helst! suicide parrots!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Orginalet=Huvudlös men levande? OCH vrålgalen? = knaskul...

3:an=grå döing + "headcrab" med ögon o allt? (mer logiskt men charmen är småtappad).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Medlem

Hatar dessa xD
Står och hoppar undan från noshörningar och helt plötsligt hör man bakom sig en armé av AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA >.<

Medlem

...........aaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAA

Första mötet, jäklar vad man garvade

Medlem

Tycker det är skoj att ett så pass "oseriöst" spel lägger ner så mycket tid och energi på att ha en snygg grafikmotor. Spelet ser ju faktiskt rätt bra ut


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Tycker det är skoj att ett så pass "oseriöst" spel lägger ner så mycket tid och energi på att ha en snygg grafikmotor. Spelet ser ju faktiskt rätt bra ut

Tja, det beror ju hur man ser på det de vill ju precis som alla andra företag sälja...och tyvärr är det ju så att "het" grafik säljer. Sen är det igentligen inte mindre seriöst än något annat spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

men vad fan. VART FAN ÄR FÄRGERNA?


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

men vad fan. VART FAN ÄR FÄRGERNA?

Vadå? Det måste inte vara regnbågsfärger ju ser betydligt "coolare" ut med mattare färger..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av DonGrif:

Tycker det är skoj att ett så pass "oseriöst" spel lägger ner så mycket tid och energi på att ha en snygg grafikmotor. Spelet ser ju faktiskt rätt bra ut

Tja, det beror ju hur man ser på det de vill ju precis som alla andra företag sälja...och tyvärr är det ju så att "het" grafik säljer. Sen är det igentligen inte mindre seriöst än något annat spel

Visst är det så att 'het grafik' säljer, ofta istället för het gameplay.

Dock är det egentligen mindre seriöst spel än andra.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av DonGrif:

Tycker det är skoj att ett så pass "oseriöst" spel lägger ner så mycket tid och energi på att ha en snygg grafikmotor. Spelet ser ju faktiskt rätt bra ut

Tja, det beror ju hur man ser på det de vill ju precis som alla andra företag sälja...och tyvärr är det ju så att "het" grafik säljer. Sen är det igentligen inte mindre seriöst än något annat spel

Beror ju på hur man ser på det. Det är ju samma typ av spelsätt som tja...Left 4 Dead & Alien Breed (för att nämna de två första jag kommer på så här på rak arm).

Visst är det så att 'het grafik' säljer, ofta istället för het gameplay.

Dock är det egentligen mindre seriöst spel än andra.

Hoppla hoppla...jag citerade bara men glömde skriva något

Här kommer det då:

Det är ju lika seriöst som Left 4 Dead eller Alien Breed (och andra liknande spel) tycker jag


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Läääääängtar att slakta hordes of enemies igen med Uncle Sam! Alla spel har varit roliga, men lite utför med tvåan bara. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!
Kommer bli kollision mellan Duke & Sam, Doh!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Älskar Serious Sam!! Nu kommer det bli otroligt mycket lanande kan jag tänka mig


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Älskar Serious Sam!! Nu kommer det bli otroligt mycket lanande kan jag tänka mig

Håller med, hoppas de inte stoppar in något korkat online-krav för multiplayer bara =/


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Ankh:

Vadå? Det måste inte vara regnbågsfärger ju ser betydligt "coolare" ut med mattare färger..

Nej, klart att det inte_måste_ ha regnbågsfärger. Men jag hade heldre sett ett mer färgglatt spel än ett till brunt generiskt tråkfärgat spel, du vet... ungefär som de tidigare serious sam.
serious sam ska inte vara coolt, det ska vara löjligt, typ som Duke Nukem


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Ankh:

Vadå? Det måste inte vara regnbågsfärger ju ser betydligt "coolare" ut med mattare färger..

Nej, klart att det inte_måste_ ha regnbågsfärger. Men jag hade heldre sett ett mer färgglatt spel än ett till brunt generiskt tråkfärgat spel, du vet... ungefär som de tidigare serious sam.
serious sam ska inte vara coolt, det ska vara löjligt, typ som Duke Nukem

Tja, kanske det. Men jag håller inte med om att det måste bara färglatt. Som ett hardcore fan av både Serious Sam och Duke Nukem så passar denna grafiken mig alldeles ypperligt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar