Har någon fått L.A Noire levererat idag?

Medlem
Har någon fått L.A Noire levererat idag?

Förbokade nämligen på PC City i måndags, Till min glädje fick jag ett mail igår där det stod att mitt paket hade blivit skickat vilket tyder på att det borde ligga i brevlådan idag när jag kommer hem från jobbet. Kan det verkligen stämma och isåfall är det någon här som har fått det en dag tidigt?

Medlem

Jag har inte fått mitt ex =(

Medlem

Slutar jobbet om 30 minuter så jag lär väl få se då....

Medlem

Fick mitt exemplar idag från PCCity (som du läste i min blogg). Vet också att flera från Gamereactor forumet har fått sina idag från PCCity.

Bildbevis: http://farm6.static.flickr.com/5228/5736847246_0f62d213cf_b.j...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ska köpta mitt imån... har inte förbokat... Undrar vem som är billigast, el-giganten eller media markt.

Medlem

Tror jag får mitt ex i brevlådan på måndag. Sjukt avis till er som redan fått det!


signatur

Have a good time!

Medlem

Jaaaa, det stämmer, låg i brevlådan idag. Tack för det PC City!!!

/hoppar upp och ner jämfota som en litet barn

Medlem

Fick mitt idag, och det lilla jag har hunnit testa (spelar fortfarande The Witcher 2 så tiden måste prioriteras ) har varit grymt. Det har dock varit lite upprepande. Du kör till brottsplatsen, samlar bevis, frågar vittnen, springer efter den misstänkta, kanske skjuter lite, och så här har dom flesta utredningarna varit för mig hittills, men jag hoppas på lite variation framöver, som sagt, jag har inte spelat så mycket än. Fast även om det är upprepande så är det skoj, man måste verkligen vara vaksam när man förhör folk, och spel där man belönas för att vara vaksam är alltid skoj

Medlem

Fick det av PCcity igår.
Riktigt bra spel är det!

Medlem

Nu är mitt ex påväg!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Nu är mitt ex påväg!

Vart bokade du ifrån?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Brain:

Nu är mitt ex påväg!

Vart bokade du ifrån?

Joakim Bennet/Webhallen ... typ.


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag fick mitt idag, bokade på webhallen

Skägg.
10 Chambers

Och recensionen kommer snaaart!


signatur
Medlem

Snacka om att jag är besviken... Jag brukar alltid få spelet dagen innan eller på släppdagen från Webhallen, men fanns det ett paket i brevlådan när jag kom hem? Nej... =(

Medlem

Fick mitt igår och jag beställde ifrån Komplett.

Medlem

Köpte mitt idag på mediamarkt för 399 kr. A done deal. Gillar det så här långt. Även om jag har lite svårigheter med att avgöra om folk ljuger eller ej. Men jag börjar förstå det.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Köpte mitt idag på mediamarkt för 399 kr. A done deal. Gillar det så här långt. Även om jag har lite svårigheter med att avgöra om folk ljuger eller ej. Men jag börjar förstå det.

Var det "Nordic Edition"?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Fargo:

Köpte mitt idag på mediamarkt för 399 kr. A done deal. Gillar det så här långt. Även om jag har lite svårigheter med att avgöra om folk ljuger eller ej. Men jag börjar förstå det.

Var det "Nordic Edition"?

Vet ej, men jag fick "Naked City-dlc't" samt något annat dlc på köpet. Om det var detta du var ute efter.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Fargo:

Köpte mitt idag på mediamarkt för 399 kr. A done deal. Gillar det så här långt. Även om jag har lite svårigheter med att avgöra om folk ljuger eller ej. Men jag börjar förstå det.

Var det "Nordic Edition"?

Vet ej, men jag fick "Naked City-dlc't" samt något annat dlc på köpet. Om det var detta du var ute efter.

Jo då var det den


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Fick spelet idag och har lirat ca 3 timmar. Underbart spel ... undrar om The Witcher 2 kan slå detta, annars har vi en kandidat till årets spel! Sjukt innovativt. Känns lite som att spela igenom ett par engelska deckare. I love it.


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar