Webhallen anordnar tävling, vinn bl.a. Battlefield 3 limited edition och Steelseries Xai

Medlem
Webhallen anordnar tävling, vinn bl.a. Battlefield 3 limited edition och Steelseries Xai

Hej alla trogna Battlefield fans!

Jag ville bara göra er uppmärksamma om den tävling Webhallen kör i helgen där man bla.a. kan vinna Battlefield 3 limited edition!

Tävlingen är enkel, spela på någon av Webhallens Battlefield: Bad Company 2 servrar under helgen och du är automatiskt med och tävlar. De två som har flest antal kills i slutet av veckan vinner priser.

Läs mer om tävlingen på http://webhallen.com/servers

Mvh,
Martin

Medlem

Alla tiders, jag som inte har något liv nu kör vi ses on folket kör gärna squad och äger upp lite om någon är på pm! nickar Allzaz

Inaktiv

Älskar att Webhallen satsar stort på små grejer som gör skillnad.

Medlem

Haha, jag blev bannad för andra gången på Sweclockers.com för att jag bara ville att svenska gamers skulle känna till tävlingen. Kul gäng.

Medlem

Tack för tipset!

Medlem
Skrivet av lokalen:

Haha, jag blev bannad för andra gången på Sweclockers.com för att jag bara ville att svenska gamers skulle känna till tävlingen. Kul gäng.

Haha ah de håller hårt på sina regler. Är synd för sånt här är ju vad alla gamers vill ha!

1
Skriv svar