Portal 2 anklagas förödmjuka föräldralösa

Medlem

Men idiotjävlar. Det är inte spelet som "driver" med föräldralösa, det är Glados som gör det gör det för att vara elak. Att man inte fattar det.

Det är som att man i Wolfenstein skulle kallas nazister bara för att man hade en scen där en nazist uttrycker sitt hat mot icke-vita eller liknande.

Lättkränkta idioter.

Medlem

Desutom är dem ROBOTAR alla robotar är ju i princip Adopterade om man nu ens ska dra gränsen att dem är levande.

Medlem

Gäsp


signatur

Metal is best served heavy.

Ti.
Medlem

Föräldrar till "försvarslösa" barn gör ofta såna här idiotiska överreaktioner. Så är det bara, så fungerar många men om alla satte sig ned o tänkte efter istället för _kände_ efter så skulle det inte vara så j#vla farligt...egentligen.

Någonstans kan jag känna att åldersmärkningen på spelet är faktiskt lite lågt dessutom..

Medlem

Gillar hur mycket rage det är i dessa kommentarerna. Ni borde kolla ert blodtryck, pojkar.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Gillar hur mycket rage det är i dessa kommentarerna. Ni borde kolla ert blodtryck, pojkar.

Det är en kombination av frustration och hunger.

Medlem

mm, vissa är ju helt enkelt bara tappade på huvudet.../ignore

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Reize:

Gillar hur mycket rage det är i dessa kommentarerna. Ni borde kolla ert blodtryck, pojkar.

Det är en kombination av frustration och hunger.

I know your pain, bro


signatur

Imperator

Medlem

Ska med börja att leta efter sånt i spel och filmer. Jäklar vad rik jag kommer bli på det.....
Ju pinsamt att någon blir kränkt av det då skulle alla bli kränkta av allt och då skulle inte en jävel vilja göra något för räddslan av att bli stämd av någon idiot.

Medlem

Jag visste det dom är onda på valves! Stäm dom hårt på någon milijard så dom lär sig å slutar göra spel portaler är onda dom med förbjud dom me!

Medlem

Och förbjud amerikaner att adobtera!!!!

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Och förbjud amerikaner att adobtera!!!!

Och förbjud människor som stavar så här illa att yttra sig på internet.

Medlem

Fan vad vissa kan överreagera men det bästa är änså att dem inte tog med biten när glados säger "whats wrong with being adopted?"

Sen är det fan katastrof att söka sony efter ett svar men ungen så ju ut att spela på ps3 och den är gjort att sony och då är det ju logiskt att skyla på sony.......


signatur

Keyboard + Mouse or DIE!

Medlem

Humor är svårt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

AMERICA!.... FUCK YEAH!

Medlem

Dumma amerikanare


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Ja fördjud dom med!!! Och stava rätt stofilerna med!

Medlem

när man inte kan gnälla på spelvåld hittar man nått annat o gnälla på :/

Medlem
Medlem

Det känns inte överhuvudtaget som ett barn spel, dystert och humor är ju inte nått för ungar, lite koll måste väll de "myndiga" ha..


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem

Äsch.. Och jag som trodde det var Fox News.

Medlem

Jag tar detta på största allvar.

Medlem

Jag blir ytterst kränkt så fort jag ser någon form av religiös symbol... så... kan vi förbjuda religion nu?? *stora valpögon*

123
Skriv svar