E3 topp 30 - Diablo 3

Robot
E3 topp 30 - Diablo 3

När släpps Blizzards diaboliska långkok? Vi hoppas få svaret på E3.

#blizzard, #starcraft-ii, #diablo-iii, #activision


Medlem
E3 topp 30 - Diablo 3

Vore så underbart om dom bara kunde säga det blir release nov / dec om inte helst tidigare ;P

Medlem
Skrivet av Zvante:

Vore så underbart om dom bara kunde säga det blir release nov / dec om inte helst tidigare ;P

varför inte tidigare? tror många av oss vill ha det idag om det gick för sig

Medlem

Släpp den när det känns till 100% rätt, så ingen brådska för att de ska få ut det detta året.

Inaktiv

Men blizzard ska väl som vanligt inte på E3 eftersom att de har blizzcon? De stod iaf inte med på listan av utställare på e3 men jag kan ju ha missat dem. För jag tror inte att Activision kommer prata om blizzards spel.

Medlem

Hoppas på mars nästa år, kommer inte ha tillgång till dator under ett tag innan dess så vill inte missa för mycket

Medlem

Det var länge sedan Blizzard va på E3.

Medlem

Rusha inte skiten bara

Medlem

Jag gillar Blizzard, de tar tid på sig med sina spel, vilket syns på slutresultatet

Medlem

Är det någon idé att hoppas på att Blizz dyker upp på E3? De håller sig väl till Blizzcon?

Medlem

Bara dom gör det lite mörkare som 1an och 2an så är jag nöjd. Nästan alla bilder jag sätt ser hemska ut =/

Medlem

Det känns inte som Diablo III är lika givet köp längre. Skyrim och Deus Ex går nog före Diablo nu. Tycker inte om dessa gigastora monster. När det gäller Starcraft 2 så verkar spelet ha försvunnit efter releasen. Jag hör inte många snacka om det spelet längre


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem
Citat:

Men blizzard ska väl som vanligt inte på E3 eftersom att de har blizzcon? De stod iaf inte med på listan av utställare på e3 men jag kan ju ha missat dem. För jag tror inte att Activision kommer prata om blizzards spel

Precis vad jag tänkte när dom satte ett Blizzard spel på denna listan.

Medlem

Du kanske skulle byta nick då LordOfTerror...
Är man ett fan av ett spel så vet man var man ska titta för att få det senaste nyheterna om spelet. Även efter release.

Medlem

D3 's släppdatum lär knappast annonseras på E3, snarare på Blizzcon senare i höst.
Skulle gissa på att spelet släpps vid jul, vore en trevligt julklapp.

Medlem

Högst antagligen kommer D3 i Q4 detta år.

Största orsaken är att majoriteten av alla inkomster från spel kommer från just Q4, runt jul osv.. sen är näst största delen runt sommaren.

Så kan nog förvänta sig en release till julen

Medlem
Skrivet av Ischim0n:

Högst antagligen kommer D3 i Q4 detta år.

Största orsaken är att majoriteten av alla inkomster från spel kommer från just Q4, runt jul osv.. sen är näst största delen runt sommaren.

Så kan nog förvänta sig en release till julen

Förvisso, men Blizzardvarumärket är så inarbetat och Diablo III så känt så jag tror inte de lär förlora så mycket om de så hade släppt det i Januari.

Fast det e klart att de vill maximera vinsten och slå försäljningsrekord och de kommer inte ha några problem överhuvudtaget att slå konkurrensen.

Medlem

@cyberzaikoo Dom har hållt på i 3 år så det är nog ganska omöjligt vid det här laget

1
Skriv svar